سوالات متداول خریداران پکیج “ازدواج و همسرداری”

? سوالات متداول خریداران پکیج آموزشی “ازدواج و همسرداری”

لینک توضیحات و تهیه محصول :


➖ چه جوری می تونم این پکیج رو تهیه کنم؟ ?

✅ این پکیج برای راحتی استفاده شما به صورت دانلودی تهیه شده است. بلافاصله پس از افزودن به سبد خرید و پرداخت، لینک های دانلود هم به ایمیل شما ارسال می شوند هم در پنل کاربری شما برای همیشه وجود خواهند داشت.

➖ آیا قبل از خرید این دوره، لازمه مجرد یا متاهل باشم؟ ?

✅ مطالب این دوره آموزشی بصورت کاملاً ویژه طراحی شده اند به طوری که هم افراد مجرد هم افراد نامزد هم افراد متاهل می تونن از این پکیج نهایت استفاده رو ببرند. همچنین افرادی که سال هاست در حال کسب دانش و یادگیری اصول زندگی بهتر و زیباتر هستن، می تونن از نکات و تکنیک های عمیق این دوره استفاده کنند.

➖ آیا می تونم شماره تلفن آقای جاودانی رو داشته باشم؟ ?

✅ تمامی خوانندگان سایت دوست دارن با من ارتباط مستقیم داشته باشن.
من هم عاشق ارتباط مستقیم با خوانندگان مطالب و محصولاتم هستم ولی منم یه آدم معمولی هستم و وقت محدودی دارم. با توجه به حجم بالای درخواست کنندگان فعلا چنین امکانی وجود نداره.
بهترین شیوه تماس با من ارسال ایمیل به نشانی info@zehnam.com هست. معمولاً تعدادی از سوالات مهم رو مستقیم جواب میدم و تعدادی از سوالات عمومی و پر تکرار رو در خبرنامه های سایت یا بخش سوالات کانال تلگرام پاسخ میدم.

➖ پکیج شما خیلی گرونه، میشه واسه من تخفیف بدین؟ ?

✅ اگه شما فکر می کنی محصولات ارائه شده در سایت خیلی گران هستن، احتمالاً حق دارین و نباید اونا رو تهیه کنین!
چون مطمئنم اگه می دونستی که تکنیک های ارائه شده در این پکیج می تونه تغییر ملموس و بی سابقه ای رو در زندگی ات بوجود بیاره، حتی اگه قیمت این پکیج ده برابر بیشتر هم بود، باز هم تصمیم به خرید اون می گرفتی، مگه نه ؟

یک احتمال دیگه هم اینه که تازه در خبرنامه و کانال تلگرام ما عضو شدی و هنوز تمام آموزش های ما رو نخوندی. در این صورت توصیه می کنم که کمی صبور باشی.

ایده آل من اینه که شما زمانی تصمیم به خریدن این پکیج بگیری که به اندازه قیمت خود پکیج، از مقالات و ایمیل های رایگان ما و مطالب کانال های ما آموخته باشی.

و در نهایت تجربه به ما ثابت کرده است که دوستانی که با کمال میل پکیج را تهیه کرده اند، با جدیت بیشتری ازش استفاده کردن و عالی نتیجه گرفتن. به همین خاطر راضی بودن مشتریان برای من بیشتر از تعداد فروش اهمیت دارد.

➖ من امکان پرداخت آن لاین رو ندارم، چاره دیگه ای نیست؟ ?

✅ شما می توانید مبلغ این محصول را ( ۱۴۹ هزار تومان ) به شماره کارت زیر واریز نمایید :

۵۸۵۹۸۳۱۰۱۴۹۱۶۳۲۳  بانک تجارت – علی جاودانی

پس از واریز وجه، یک ایمیل شامل تاریخ و شماره پیگیری رسید واریز به info@zehnam.com ارسال نمایید یا در تلگرام عکس فیش رو به ما بفرستید.

فایل ها به شما ارسال می شوند و بلافاصله می تونین شروع کنین.

➖ ارزش این دوره چقدر است؟ ?

✅ مطمئنم که تا اینجا به ارزش آموزش های ما در کانال و ارزش پکیج پی بردی ولی چه این دوره رو بخری و چه نخری، من دوست دارم که دوستی ما ادامه پیدا کنه و بتونی از بهترین تکنیک ها و مطالب من به رایگان در سایت و خبرنامه ایمیلی و در کانال تلگرام استفاده کنی.

هزینه هر جلسه خصوصی با من ۱۵۰ هزار تومان می باشد و برای یادگیری همه آموزش های این پکیج، باید حدود ۱۵ جلسه وقت بگذاری که هزینه اون بالای دو میلیون تومان می باشد.

مشخصه که من یک آدم معمولی هستم و فقط ساعات محدودی می تونم به مراجعانم اختصاص بدم. پس شما با هزینه یک جلسه مشاوره خصوصی با من، به تمام تکنیک ها و اصول اعتماد به نفس، ازدواج، همسرداری و روابط زناشویی و سبک زندگی در یک پکیج ویژه دست پیدا می کنی.

➖ آیا دوره آموزشی شما گارانتی هم داره؟ ?

✅ من برای اثبات حسن نیت خودم، علاوه بر آموزش های رایگان ایمیلی و مطالب سایت و کانال، ۱۰۰% گارانتی اثر بخشی هم به این دوره اضافه کردم که اگه پس از سپری شدن ۳۰ روز از تاریخ خرید پکیج، شما با مطالعه تکنیک ها و انجام تمرین های خواسته شده، نتونستی تغییری در خودت و زندگی ات احساس کنی، کافیه بهم اطلاع بدی که نتونستی از پکیج نتیجه بگیری و درخواست استفاده از گارانتی رو داری.

تنها سوال من در استفاده از گارانتی شماره حساب شما خواهد بود و مبلغ سرمایه گذاری شما در این دوره بی کم و کاست به شما مسترد خواهد شد.

لینک توضیحات و تهیه محصول :
http://www.zehnam.com/product/secret-of-happiness-in-life

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*