ازدواج

برخی از نتایج کاربران دوره “راز خوشبختی”

نتایج درخشان خریداران پکیج راز خوشبختی در زندگی

بخشی از نتایج کاربران دوره آموزشی همسرداری و ازدواج رو در این قسمت مشاهده بفرمایید : ( بهترین نمایش توسط مرورگر فایر فاکس )

سلام خدمت شما عزیز
یچیزی میخواستم بگم شوهرم میگه خدا بیامرزه پدر مادر کسی که این پکیج آموزشی رو تهیه کرده برامون ??
زندگیه من در روابط زناشویی و رفتاری از این رو به اون رو شده???
من دیگه بداخلاقی نمیکنم دیگه خجالت نمیکشم دیگه خواسته هامو راحت با همسرم در میون میزارم و تبدیل به یک خانم با حال شدم???
.
من برای شوهرم لحظه شماری میکنم ک زود از سرکار برگرده روزی چند بار از کارش بهم زنگ میزنه زندگیه من خیلی قشنگ شده ???
خیلی لذت میبرم شوهرمم با مطالعه پکیج خوشبختی تغییر کرده هرچی بخوام ن نمیگه میگه من بهترین زن دنیا رو دارم???
.
اصلا ناراحتی میگرن من خوب شده ۱ ماهه سراغم نیومده ????
واقعا ممنون .. ممنون..


سلام
اقای جاودانی من از شما خیلی خیلی سپاس گذارم،من تو زندگیم مشکلات زیاد داشتم و حالا جز یکی دوتاش باقیش همه به کمک پکیج هاتون شکر خدا حل شده،یکی از مشکلاتی که داشتم این بود که در سن کم ازدواج کردم و همه بهم میگفتن که عجله کردم اگر کمی صبر میکردم مورد بهتری برای ازدواج پیدا میکردم.
.
منم با این دید به زندگیم نگاه میکردم وهر بارکه زندگیم رو میدیدم فک میکردم که چقد ر بدبخت هستم و خیلی از شوهرم سر هستم و لایقت من رو نداره وقتی پکیج تون رو خریدم کلا دیدم عوض و واقعیت رو دیدم شوهری رو دیدم که در طول شش سال زندگی کوچکترین بی احترامی بهم نکرده.
.
تو هرچی که بدست می اورد نصفش برای من بود،تو زندگیش اولویتش من بودم حتی یکی دو بار که خانواده ش بهم بی احترامی کردن خیلی با احترام بهشون تذکر داد وپشتم بود،با وجود اینکه بیست و یکسال سن داشت نذاشت کوچکترین دخالتی تو زندگیمون درز کنه چهارچوب زندگیمون رو شدید محکم کرده بود
.
یکبار هم ازش بی مسئولیتی ندیدم تو هرکاری که میخاستم انجام بدم بسم الله ش از طرف اون بود حتی وادار به ادامه تحصیلم کرد خلاصه خیلی از نکات مثبتش رو دیدم که البته تازه خودم رو دیدم منی که جز غرغر و بی مسئولیتی وتنبلی وعصبانیت های بی مورد چیزی برای عرضه کردن بهش نداشتم
.
تنها دلخوشیم ظاهر زیبایم بود که بخاطرش غره شده بودم که بعدش دیدم اینم چیزی نیس که بهش بنازم بهترینش تو خیابون ریخته و میتونه خیلی راحت شوهرم رو مال خودش کنه تصمیم به عوض شدن خودم گرفتم عوض شدم و الان شدید احساس خوشبختی دارم ??
.
البته هردومون تو اخلاقامون نکات مثبت ومنفی داریم که هرگاه به کفه ی مثبت ترازو نگاه میکنیم میبینیم که کفه ی منفی در مقابل مثبت خیلی ناچیزه و به چشم نمیاد،همچنین یکی دیگه از مشکلاتی که داشتم بد بیاری های مالی یکی دوسال اخیر بود که واقعا شوهرم رو به مرز جنون رسونده بود وبه گفته ی خودش دیگه از خدا هم بریده بودومن نمیتونستم هیچ کاری کنم براش و فقط از درون ذوب میشدم که با این پکیج های شما شکر خدا تونستم بهش انگیزه بدم و راه چاره نشون بدم
.
امروز بعد دوسال تونستم آرامش رو تو چشای شوهرم ببینم و فوری خواستم از شما بابت تمام اینها تشکر کنم وامیدوارم که خدا براتون هرچی سعادت و خوشبختی تو دنیا واخرت هستش رو بهتون بده،البته فقط اینها نیستن شما توچندین مشکلات دیگه ی زندگی من حلال بودید،انشاله خدا بهتون موفقیت بیشتری عطا کنه،ممنون از وقت و دانشی که در اختیار ما میگذارید.


سلام استاد جاودانی.. بابت همه ی زحماتتون خواستم ازتون تشکر کنم..هرچند هرچقدر هم تشکر کنم بازم کمه،من زندگی خیلی سخت و پیچیده ای داشتم ولی همیشه شخصیتی انتقاد پذیر بودم.
.
صحبت های شما در دوره آموزشی تون منو ارومم میکنه  و بهم انرژی و انگیزه برای ادامه ی زندگی میده،، به لطف شما و خدای عزیزم یه آرامش قشنگی دارم هم در وجودم و هم در روابطم با خانواده ام ??،،
.
البته هنوزم نیاز دارم که روی خودم کار کنم اگه بتونم نماز خوندن رو هم برای خودم همیشگی کنم عالی میشه..باز هم به کمک های شما نیاز دارم ..
.
خواهش میکنم دست از این همه تلاش بر ندارید و بدونید دعای خیلی ها پشتتون هست.. من از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارم،قبلا از لحاظ روحی هم رو پا نبودم وخیلی داغون بودم ولی الان خوشحالم که حداقل جسم و روح سالمی دارم..
.
مثل ی خواهر دوستتون دارم و ازتون ممنونم ??


سلام  و درود فراوان خدمت شما آقای جاودانی
.
من خانمی بودم که دوازده ساله ازدواج کردم و از رابطه جنسی، با شوهرم لذتی نمیبردم وفوق العاده کم رو بودم تو این مسایل ???
.
ولی از وقتی با مطالب خوبتون مواجه شدم همه مشکلاتم بر طرف شده در ضمن چون که ازضا نمیشدم خود ارضایی میکردم اول از همه فهمیدم که کار خیلی بدیه و واقعا من نمیدونستم و ترکش کردم الان بعد از پنج ماه که این کار رو ترک کردم تازه فهمیدم که چه زیانهایی به خودم میزدم  ☹️☹️
.
من خیلی عصبی و کم میل به رابطه و حتی قرصهای قوی اعصاب ? مصرف میکردم ولی الان پس از یک ماه مطالعه پکیج شما و چند ماه بودن در کانالتون، نه تنها به شوهرم علاقه بیشتری پیدا کردم بلکه اعصابم خیلی آروم شده و صورتم خیلی شاداب و جوان شده ? یعنی یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید و حتی دیگه قرص اعصاب هم مصرف نمیکنم ??
.
ای کاش زودتر فهمیده بودم و زودتر با شما آشنا میشدم که دوازده سال از عمرم رو اینجوری خراب نمیکردم ممممممممنونم از تون جناب آقای جاودانی که توی این زمینه به من خیلی کمک کردید به راحتی از رابطم لذت میبرم  فقط به خاطر اینکه خود ارضایی رو ترک کردم و کلی فواید دیگه   تشکر فراوان از همتون?????????


سلام و خدا قوت خدمت شما استاد بزرگوار.واقعا کانالتون و مطالبتون عالیه.دست مریزاد.??
.
من خیلی وقته عضو کانال هستم و یک ماهی هم میشه پکیج شما را خریدم.
راستش زندگی ما بالا و پایین زیاد داشت و سختی زیاد کشیدیم اما بنظرمن مهم ترین  سختی نبودن محبت و دل خوش بین زوجینه.
.
همسر من کمی سرسخت هست و دیر حرفی رو قبول میکنه و برای بهتر شدن روابط بین مون عملا کاری نمیکرد .کانال های زیادی عضو شدم و با اصرار ایشون رو هم عضو میکردم ولی تاثیری نداشت.تا اینکه با کانال خوب شما اشنا شدم.?
.
ولی این سری اول سعی کردم خودم تغییر کنم.طبق دستورات شما در کانال و پکیج آموزشی تون عمل کردم ,هم تو روحیه خودم تاثیر داشت و هم تو روابط با همسرم.??
.
تا حدی که همسرم به زبون اومد و گفت که چقدر تغییر کردم خیلی بهتر شدم….هوراااااا
منم با کارایی که از کانال و پکیج یاد گرفته بودم اول کلی دلبری کردم? بعد گفتم که با همچین کانالی اشنا شدم خیلی خوبه…….
.
خلاصه ایشون هم عضو شدن  وبا مطالعه مطالب پکیج و کانال مخصوصا سوال و جواب های کاربرا بسیار مجذوب کانال و راهکارهاش شد.و جالب اینجا بود که همه رو اجرا میکرد..?
.
سرتون رو درد نیارم .الان بعد پونزده سال من و همسرم واقعا احساس خوشبختی داریم خیلی بیشتر از خیلی زندگی بهتر شده رابطه زناشویی مون,حرفامون,طرز فکرمون خیلی بهتر شده.☺️☺️
.
خدارو شکر میکنم از این بابت و از شما واقعا ممنونم  بخاطر ایجاد این حس خوب خدا خیرتون بده.
الان با این حس خوب راحتر با مسایل زندگی کنار میایم و حل و فصلش میکنیم.
بازم ممنونم از شما بزرگوار.????????


سلام و خسته نباشید مخصوص
خدمت شما عزیزان ❣️❣️❣️
من و آقامون ???
چهارده ساله از زندگی مشترکمون میگذره و حاصلش دوتا پسر سیزده  وچهار ساله اس ???
خدارو شکر همه جوره از همدیگه راضی ایم ???
.
البته از پارسال که وارد کانال شما شدم و به تازگی به کمک پکیج هاتون واقعا خیلی خیلی روی خودم تاثیر مثبت داشته ???
.
من تقریبا سرد مزاجم و این باعث شده بود که فکر کنم رابطه جنسی?فقط به نفع  آقایونه و ما خانما گاه گداری ?ی کم دوست داشته باشیم …اونم به زور پیش میومد که بخوام رابطه رو …
البته ناگفته نمونه آقامون خیلی سعی میکرد که بهم بفهمونه که دوطرفه اس
ولی متاسفانه قبول نمیکردم …
.
از وقتی وارد کانالتون شدم ?❣️?
واقعا روم تاثیر عالی داشته و
به طوری که واقعا همسرم همیشه به زبون میاره توی هر بار رابطه مون …
سعی میکنم تو رابطه مون پیش قدم بشم
و این خیلی برا همسرم خوشاینده
و ابراز علاقه و ?بوسه های یهویی من ???
بقول خودش دیوونه اش میکنه ❣️❣️❣️
.
وقتای که خونه نیست براش زنگ میزنم و براش پیامایه عاشقانه میفرستم ??????
.
و خدارو شکر روز به روز عشقمون و زندگیمون داره گرمتر
و قشنگتر میشه ???
امیدوارم روزی برسه که همه زوجا به این نتیجه برسن ،،که میشه ی زندگی معمولی رو بهشت کرد
.
فقط با چند ترفند ساده و وقت گذاشتن و کمی هزینه کردن برای آموزش دیدن ❤️❤️❤️❤️
واقعا ازتون ممنونم بابت این همه لطف های بی چشم داشتتون…???????
.
راستی اینم بگم که به خیلی از کسایی که میشناسم کانالاتون رو معرفی کردم
و خوشبختانه همشونم دارن استفاده میکنن☺️??
.
دوستتون داریم ??

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*