راز موفقیت

شما هم عقاب هستی؟

قدرت تمرکز و دقت در رسیدن به موفقیت و ثروت

دوستان عزیزم نکته مهمی رو لازم دیدم باهاتون در میان بذارم:

متاسفانه ما ایرانی هر چقدر که دنبال یه همسر خوب، یه زندگی ایده آل، یه شغل عالی، یه درآمد و ثروت عالی و یه حس آرامش زیبا هستیم، یک صدم درصد اون دقت و تمرکز نداریم!

عزیزان من، یک شخص باهوش و موفق در زندگی و کسب و کار و همسرداری، باید یک فرد تیز بین و زرنگ باشه.?

باید مثل یک عقاب دقیق و زرنگ باشه و از تک تک فرصت ها استفاده کنه.

الان یه سوال می پرسم زود جوابم رو بگین ?

تو چراغ راهنمایی رانندگی که هر روز صد بار میبینی، چراغ سبز بالایی هست یا پایینی؟

? دیدی دوست خوبم، با اینکه هر روز صد بار این چراغ ها رو میبینی، ولی باز اونقدر دقت نداشتی که در لحظه جواب بدی و لحظاتی فکر کردی و با شک و تردید جواب رو گفتی!

➖➖➖➖

دوستان عزیزم، یک زندگی زیبا و سرشار از آرامش، یک همسر عالی، یک ثروت بی نظیر همه و همه از طرز فکر و باهوشی و ذهن ما شروع میشه پس قدم اول ما باید تغییرات درونی باشه.?

همین الان سرفصل های پکیج آموزشی قدرتمند “راز موفقیت نامحدود با تغییرات درونی” رو از اینجا باز کنین و وقت بذارین و توضیحات و سرفصل ها و نظرات اعضا رو بخونین :

لازمه یادآوری کنم کسانی که دوره آموزشی قدرتمند ما رو دیدن و می دونن که با خرید و مطالعه و انجام تمرین هاش، زندگی شون متحول میشه ولی مردد هستن، بهتره این نکته رو دوباره یادآوری کنم که این دوره دارای “گارانتی اثر بخشی” هست.?

یعنی اگه شما پس از یک ماه مطالعه و انجام تمرین های این پکیج اثری ندیدین، یک ایمیل یا پیام به من می فرستین، و من بدون چون و چرا، تمام مبلغ سرمایه گذاری شما رو عودت میدم.?

➖➖➖➖
لابد الان می پرسی که ارزش این دوره چقدر هست؟

مطمئنم که تا اینجا به ارزش این پکیج پی بردی ولی چه این دوره رو بخری و چه نخری، من دوست دارم که دوستی ما ادامه پیدا کنه و بتونی از بهترین تکنیک ها و مطالب من به رایگان در سایت و خبرنامه ایمیلی و کانال هام استفاده کنی.?

ولی اگه تصمیم گرفتی که مثل برق و باد رشد کنی و چند صد برابر بیشتر از سرمایه گذاری خود در این دوره، از سرمایه گذاری خودت نتیجه بگیری و همیشه از این انتخاب به عنوان برترین سرمایه گذاری خودت یاد کنی، توصیه می کنم که این دوره ویژه رو تهیه کنی.?

هزینه هر جلسه خصوصی با من ۱۵۰ هزار تومان می باشد و برای یادگیری همه آموزش های این پکیج، باید حدود ۱۵ جلسه وقت بگذاری که هزینه اون بالای دو میلیون تومان می باشد.

مشخصه که من یک آدم معمولی هستم و فقط ساعات محدودی می تونم به مراجعانم اختصاص بدم. پس شما با هزینه یک جلسه مشاوره خصوصی با من، به تمام تکنیک ها و اصول موفقیت در یک پکیج ویژه دست پیدا می کنی.?

آیا آماده بزرگترین سرمایه گذاری عمرت هستی ؟?

دوستدار شما – علی جاودانی

خالق دوره ی ” راز موفقیت و خوشبختی با تغییرات درونی ” برای اولین بار در ایران

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*