مغز خودآگاه و ناخودآگاه

قدرت ذهن انسان و تصویر ذهنی

اسرار ذهن انسان و قدرت مغز

خیلی از مراجعین و دوستانم از من می پرسن که تصویر ذهنی از کجا میاد؟ تصویر ذهنی چگونه شروع میشه؟ تصویر ذهنی چجوری رشد میکنه؟ قدرت ذهن و این تصویر ذهنی چقدره؟

و این سوال که کدام عوامل عمده بر این تصویر ذهنی تاثیر می گذارن و پس ازاینکه این تصویر ذهنی شکل گرفت چجوری میشه اونو تغییر داد؟

اینا سوالاتی حیاتی و اساسی هستن که براشون جواب های قطعی و مشخصی داریم.

اغلب روانشناسان معتقد هستن که هر کودک بدون داشتن تصویر ذهنی به دنیا میاد. هر اندیشه، احساس، ایده، عقیده، باور و اعتقاد که به عنوان یک بالغ اونو دارین فرا گرفتین. این یادگیری از دوران بچگی شروع میشه .

شما یادگرفتی به این شکل که باور داری، باور داشته باشی. اشخاص و شرایط پیرامون شما در تمام مدت عمرتون اینا رو به شما آموزش میدن که در این میان دوران کودکی از سهم و نقش بیشتری برخوردار هست.

واقعیتی است که هر کودک با ویژگی های منشی، شخصیتی و استعدادهای منحصر به فرد خود متولد میشه. به اعتقاد برخی از روانشناسان حدود ۶۰ درصد ویژگیهای شخصیتی مثل شجاعت، استعداد موسیقیایی، حساسیتها، توانمندی های قهرمانی و نظایر اینا مادرزادی هستن.

به همین دلیله که کودکانی که در یک خانواده متولد میشن و تحت تاثیر یک پدر و مادر رشد میکنن، علایق متفاوتی پیدا می کنن و از هم متفاوت میشن.

اما در مورد تصویر ذهنی از خود و اینکه شخص با توجه به توانمندی های خود چگونه فکر و احساس می کنه، موضوعی هست که از کودکی فرا گرفته میشه.

در آموزش های قبلی سایت در مورد تصویر ذهنی و قدرت اون صحبت کردیم و مطمئنم که اونا رو مطالعه کردی، مگه نه ؟

برای اینکه شما کاملاً در مورد تصویر ذهنی و روش های ایجاد و تغییر اون یاد بگیری همچنین بدونی که تصویر ذهنی چقدر قدرتمنده و وجود تصویر ذهنی مثبت و ترکیب اون با قوانین دیگه ی موفقیت چقدر در رسیدن شما به موفقیت موثره، مطالب زیادی خواهم گفت.

منتظر مطلب بعدی من باشید … همچنین در این فرصت در خبرنامه صفحه اول سایت عضو بشین و همزمان از ایمیل هایی که براتون می فرستم و آموزش هایی که در سایت قرار میدم نهایت استفاده رو ببرین.

دوستدار شما – علی جاودانی

6 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. نگین گفتند که :

    حالا که فکر می کنم میبینم که در بیشتر مواقع مانع هایی که داشتم همشون از بچگی بودن و تلقین پدر و مادر بر رفتارهای بچگیم باعث ترس من در بزرگسالی میشود.

    پاسخ
  2. محرم امینی گفتند که :

    تشکر از اینکه مطالب رو به زبان ساده ارائه می کنید

    پاسخ
  3. جعفری گفتند که :

    سلام
    تنها میتونم بگم
    +++++++++++++++ بینهایت ممنون ++++++++++++++++++

    پاسخ
  4. ایوبی گفتند که :

    سلام … از اینکه همیشه و در همه حال ما را با مطالبه جالبتون راهنمایی کردین واقعا سپاسگزارم یک دنیا ممنون

    پاسخ
  5. ژاله گفتند که :

    سلام جناب آقای جاودانی. تمامی مطالب سایت و ایمیل ها رو میخونم و ازشون خیلی استفاده میکنم. واقعا متشکرم. اصلا یادم نمیاد کی و کجا ایمیلم رو برای شما subscribe کردم. ولی این جزوی از خوشبختی من هست که شما رو دارم.

    پاسخ