سحر امیز

داستان من و گوی جادویی !

داستان من و گوی جادویی و سحر آمیزم که می خوام بهتون باز گو کنم :)

بیایین ادامه مطلب :

  • دررررررینگ ، دررررررررررررررررینگ
  • الو، سلام، بفرمایید
  • سلام علی جان، دستم به دامنت، به من گفتن که شما یک مدرس موفقیت کاربلد هستین و خیلی ها ازت تعریف می کنن. من از اول عمر در فلاکت و فقط و بدبختی هستم … خب بگو چیکار کنم ثروتمند بشم و به عشقم هم برسم ؟
  • جانم ؟؟؟؟  :O

البته این درسته که من یک گوی جادویی دارم و برای هر کس که یک جلسه باهاش داشته باشم، تکونش می دم و هدفش رو برآورده می سازم !!!

ببین دوست خوبم، خیلی از افرادی که برای رسیدن به اهدافشون با من تماس می گیرن یا بهم ایمیل میزنن، خیلی عجله دارن و انتظار دارن که من گوی جادویی رو در دستانم بگیرم و با خواندن یک ورد “اجی مجی الاترجی” تمام شرایط منفی رو از زندگی شون حذف کنم و از فردا موفقیت پشت موفقیت براشون بباره .

اگه فکر می کنی که من این گوی جادویی رو دارم و میتونم با یک ورد کاری کنم که همین فردا عشقت بیاد بهت التماس کنه :) یا همین الان ۲۰ کیلو وزنت کم بشه و باربی فامیل بشی یا حساب های بانکی ت پر از میلیاردها تومن پول بشن … حاضرم این گوی سحرآمیز رو به شما ببخشم و از زیر این بار مسئولیت خلاص بشم !

بزار یک رازی رو بهت بگم : وضعیتی که الان داری و ازش ناراضی هستی و باعث میشه که سخت به اهدافت برسی، حاصل افکار و تصمیم هایی هست که در طول عمرت گرفتی ، درسته ؟

پس باید کمی زمان بذاری تا بتونی به موفقیت برسی … هر چی پشتکارت بیشتر باشه، اونقدر تمایلت به موفقیت و تغییر پذیری هم بیشتر میشه ( این چیزیه که افراد معدودی دارن ) .

افرادی که به شما قول میدن با خوندن یک کتاب یا شرکت در یک سمینار یا دوره آموزشی همه مشکلات شما حل میشن، اگه نگیم دروغ میگن لااقل حقیقت رو به شما نمی گن .

دوست خوبم، حقیقت اینه که تغییر زمان بر هست و تا اصولی تغییر نکنی، به موفقیت و اهدافت نمی رسی .

این درسته که من یک گوی جادویی دارم که بتونم معجزه کنم، ولی این معجزه پس از چند ماه تلاش و پشتکار خودتون اتفاق می افته .

خودتون رو گول نزنین … تغییر در لحظه اتفاق نمی افته و برای رسیدن به شخصیت تغییر پذیر و موفق، پشتکار و زمان و اصول لازم داری . اگه دوست داری تغییر کنی و به ورژن بهتری از خودت تبدیل بشی، من آماده ام تا گوی سحر آمیزم رو در اختیار شما بذارم تا به کمک هم رشد کنیم و به همه اهداف خودمون برسیم …

اهدافی مثل سلامت، انسانیت، شخصیت ثروتمند، روابط عالی، زندگی فوق العاده، شادی، ایمان و اتصال به خدا، اعتماد به نفس، زندگی بدون استرس، موفقیت در کسب و کار، استقلال مالی، سرمایه گذاری موفق، پول و پول و پول :)

اگه دوست داری بیشتر با این گوی سحرآمیز آشنا بشی، پکیج راز موفقیت نامحدود با تغییرات درونی منو از اینجا ببین .

دوستدار شما – علی جاودانی

محقق و مدرس موفقیت

14 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. Mohammad گفتند که :

    ضمن عرض سلام و وقت بخیر عرض کنم خدمتتون که رفیق عزیز شما درست میفرمایید ولی این حرفها تون دیگه خیلی ابتدایی هست لطفا راه حل هایی پیشرفته و مفید در اختیار دوستان قرار بدید اگر دارید تا استفاده نمایند و راه موفقیت و حقیقت زندگی را پیدا کنند…….کسانی که حقیقت زندگی را هنوز نفهمیده اند هنوز میشه گفت که آنها انسانهای عادی هستند و عادی هم زندگی خواهند کرد…من الان خیلی خوشحالم که دیگه حقیقت زندگی را پیدا کرده ام و دیگه چیزهای منفی برای من هیچ معنایی ندارد و برعکس چیزهای مثبت برام معنی دارد کسانی که میخواهند حقیقت زندگی را پیدا کنند هر سوالی که ازم بپرسند در خدمت خواهم بود چرا که هر چیزی را ذکاتی هست و ذکات علم آموختن آن است. :-((

    پاسخ
    • مدیر سایت گفتند که :

      محمد عزیز سلام

      خیلی خوشحالیم که حقیقت زندگی رو پیدا کردید و روی جنبه مثبت هر چیز تاکید دارید. راه حل هایی که اشاره فرمودید در قالب یک پکیج آموزشی کامل و قدرتمند به نام “پکیج راز موفقیت نامحدود با تغییرات درونی” در بخش محصولات سایت در دسترس شما و همه جویندگان موفقیت قرار گرفته است.

      با تشکر

      پاسخ
  2. مسلم فرهادی گفتند که :

    سلام و خسته نباشید
    حرفه ای بودن شما از نام سایتتون معلومه… خیلی اسم جالبی داره و همیشه تو ذهنم می مونه :))

    پاسخ
  3. ایوب عارفی گفتند که :

    سلام
    خیلی ممنون بابت کلام دلنشین و شیوای شما

    از آشنایی با سایت شما به خودم می بالم و به پاس تشکر مطالب شما رو در فیس بوکم شیر می کنم

    پاسخ
  4. راحله امینی گفتند که :

    سلام و تشکر بابت اینه علمتون رو رایگان به ما میگید

    پاسخ
  5. نیما عزتی گفتند که :

    ممنون و متشکر از شما استاد عزیز و همچنین همکارانتون برای تمامی آموزشها،مقالات و ایمیل های مفیدتون. با آرزوی سلامتی،شادی،ثروت و موفقیت روزافزون برای شما! :-))

    پاسخ
  6. سروش گفتند که :

    عاااالی بود و بهترین زمان برای تغییر همین الان است ، نه فردا ، نه …

    پاسخ
  7. طراح وب گفتند که :

    سلام

    من طراح وب سایت های تجاری و خبری هستم و خواستم از شما بابت سایت خوب و پاسخ خوبی که به آقای امین در بخش نظرات دادین تشکر کنم.

    هر امری داشتین می تونین با ایمیلم در تماس باشید.

    پاسخ
  8. امین گفتند که :

    با سلام
    در مورد جمله شما ” تغییر در لحظه اتفاق نمی افته ” ، اریک اشمیت مدیر عامل گوگل در کتاب ، گوگل چگونه کار میکند ، نوشته : “تغییر یک روند انقلابی است نه تکاملی” . لطفا کمی در این باره توضیح دهید .

    پاسخ
    • علی جاودانی گفتند که :

      با سلام خدمت شما دوست گرامی

      بذار سوالی از خود شما بپرسم، شما هم می تونین از اریک اشمیت بپرسین :)
      فرض کنیم من الان ۲۰ کیلو اضافه وزن دارم و می خوام لاغر بشم … به نظر خودت با پشتکار و اصول و زمان می تونم به هدفم برسم یا بصورت انقلابی و یک دفعه می تونم به هدفم برسم ؟

      تکنیک های رسیدن به اهداف بر دو نوع کلی هستن … یکی تغییرات کلی و شخصیتی که در اثر مرور زمان در ذهن و فکر و زندگی مون شکل گرفتن ، مثل اضافه وزن، فقر، طرز نگرش .
      برای اصلاح و بهبود این اهداف باید طبق مطالبی که در مقالات سایت و مطالب پکیج آموزشی، ارائه می کنم پیش بریم تا بتونیم از ریشه تغییر کنیم و به اهداف مون برسیم، اونم بصورت دایمی و بدون عوارض .

      مدل دیگه ی تغییرات که مد نظر اریک اشمیت هست، تغییرات در کسب و کار و تبلیغ محصول هست . بازم توصیه می کنم بخش دوره تغییر پذیری علم در پکیج آموزشی رو مطالعه بفرمایید .

      برای توسعه کسب و کار و دانش شغلی خودت، باید انقلابی عمل کنی و به سرعت در همه جنبه های کسب و کارت خودتو تغییر بدی . در این بخش اگه برای تغییرات دیر بجنبی، رقبا گوی سبقت رو از تو می ربایند.

      پیشنهاد می کنم پکیج راز موفقیت نامحدود با تغییرات درونی رو از بخش محصولات سایت تهیه و مطالعه کنید . در این پکیج هم به تکنیک های موفقیت شخصی اشاره شده و هم تکنیک های موفقیت در کسب و کار و استقلال مالی و هم کلی مطلب دیگه .

      امیدوارم که پاسخ سوال خودتون رو گرفته باشین.

      با تشکر

      پاسخ
  9. تهرانچی گفتند که :

    تشکر از استاد جاودانی بابت این متن خوب و بیان خوبی که دارن . خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم

    پاسخ