توانایی بشر

استفاده از توانمندی های ذاتی خود

قدرت ذاتی انسان و روش استفاده از این توانایی ها

هر انسانی دارای توانمندی ها و قدرت های ذاتی هست که معمولاً برای بیشتر مردم یا ناشناخته هست یا مورد توجه قرار نمی گیره. دلیل اینکه افراد کمی به موفقیت میرسن و از تلاش هاشون نتیجه میگیرن، عدم شناخت این توانایی ها هست.

دوست خوبم، برای بهره برداری از همه توانمندی های بالقوه خود، علاوه بر قوانینی که یادت دادم، باید ۴ قانون دیگه رو در زندگیت رعایت کنی. اولین اینا، قانون عادت هست. این قانون میگه : “هر کاری که زیاد انجام بدی، سرانجام تبدیل به یک عادت جدید میشه“.

به زبان ساده، می تونی عادت هر اقدام جدیدی که دوست داری داشته باشی، با تکرار زیاد در خودت ایجاد کنی.

دومین قانونی که باید بشناسی و ازش استفاده کنی قانون احساس و عاطفه هست. این قانون میگه : “هر اقدامی که بکنید، با یک احساس منفی یا مثبت همراه می شود“.

ببین دوست خوبم، برای اینکه بخاری شما روشن بمونه باید همواره سوخت بهش برسه. اگه به آتش سوخت نرسونید، شعله فروکش می کنه و سرانجام خاموش میشه. آنچه در اغلب موارد بهش فکر می کنید شباهت فراوان به سوختی داره که به بخاری میرسونید.

اگه بدونی که چی می خوای و اغلب اوقات به این موضوع و طرز رسیدن به خواسته هات فکر کنی، توانایی ذهنی شما به شکلی فزاینده متوجه دستیابی به هدف هایی میشه که برای خود تعیین کردین.

روی خواسته خود متمرکز شوید

در اینجا به قانون تمرکز می رسیم. این قانون میگه : “به هر چیزی فکر کنید و به آن بپردازید، در زندگیتان رشد می کند“.

به عبارت دیگه، اون چیزی که در اغلب مواقع بهش فکر می کنید، در زندگی تون بیشتر و بیشتر وارد میشه. هر چه بیشتر به هدف های خود فکر کنی، هر چی بیشتر به این فکر کنی که چجوری می تونی به رویاهات برسی، با سرعت بیشتر به سوی اونا حرکت می کنی.

و سر انجام به قانون چهارم می رسیم … قانون فعالیت ذهن ناخودآگاه. این قانون میگه : ” ذهن ناخودآگاه شما ( در صورت استفاده از روش های صحیح ) اندیشه ها و رفتار شما رو به گونه ای هدایت و راهنمایی می کنه تا این هدف رو به واقعیت تبدیل کنه “.

هر اندیشه یا هدفی رو که بصورت مرتب و به روش های اصولی گفته شده در دوره ویژه من تکرار کنی، از سوی ذهن ناخودآگاه شما پذیرفته میشه. آن گاه ذهن ناخود آگاه شما، شبانه روز فعال میشه تا اندیشه ها، کلمات و رفتار شما رو برای رسیدن به اون هدف شکل بده.

توصیه می کنم ایمیل خودتون رو در صفحه اول سایت وارد کنید تا روش های پیشرفته رسیدن به اهداف رو کاملاً رایگان در ایمیل تون دریافت کنید.

.

دوستدار شما – علی جاودانی

6 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. امینه ماهان گفتند که :

    نوشته های شما وایمیل هاتون عالی و پر از انرژی هستن
    تشکر و تشکر

    پاسخ
  2. افشین گفتند که :

    سلام
    من ۲۰ سالمه و خواستم بگم که تا الان هرچیزی خواستم به دستش آوردم چون به خودم و قدرت خدای خودم ایمان دارم

    پاسخ
  3. خیری گفتند که :

    از شما ممنونم و ازاینکه به جوان ها کمک می کنید امید رو در زندگی شون پیدا کنن برایتان دعای خیر دارم

    پاسخ
  4. محمدباقر گفتند که :

    خدایا سپاس وتشکر بابت اینکه با این سایت آشنا شدم و احساسم میگه که در مسیر درستی قرار دارم

    پاسخ
  5. سحر گفتند که :

    واقعا از اینکه ارتباط خودتونو با اعضا افزایش دادین ممنونم.و مطالب و ایمیل هاتون خیلی تاثیر گذارن

    پاسخ
  6. دکتر اکبری گفتند که :

    تأثیر پلاسیبو (placebo) این نکته را اثبات می‌کند؛ اگر یک قرص بی اثر به یک بیمار بدهی و بیمار بداند (نه این که پذیرفته باشد) که این قرص بیماری او را درمان می‌کند به محض ورود قرص و صرف نظر از نوع بیماری، فرایند درمان آغاز می‌شود و تمام آنزیم‌هایی که برای درمان بیماری لازم است در بدن آزاد می‌شود. این اثر را اثر پلاسیبو می گویند و قرص بی اثر را پلاسیبو.

    پاسخ