قوانین موفقیت

قوانین طلایی NLP برای موفقیت

روش رسیدن به موفقیت با قوانین NLP

در مطالب قبلی سایت در مورد قوانین موفقیت کلی صحبت کردیم. در این مطلب می خوام به اختصار قانون های طلایی NLP برای رسیدن به موفقیت رو دوباره یادآوری کنم.

قوانین طلایی NLP برای موفقیت

?? قانون اعتقادات
به هر چیز که اعتقاد داشته باشید چه درست چه نادرست، بر قسمت ناخودآگاه ذهن تأثیر می‌گذارد و با دقتی حیرت آور به عینیت در می‌آید. هر امر باید ابتدا در غالب اعتقاد درآید تا به آن عمل شود.

?? قانون انتظارات
هر آنچه که انتظارش را می‌کشید به سرتان می‌آید. مثلاً اگر انتظار یک زندگی خوب و موفق را می‌کشید، همان را خواهید داشت و برعکس. پس اگر هر عملی که انجام دهید از آن انتظار مثبت داشته باشید، نتیجه مثبت خواهید گرفت. حتماً تأثیر این قانون را در زندگی روزمره زیاد دیده‌اید.

?? قانون جاذبه
منفی‌ها، منفی‌‌ها را جذب می‌کنند و مثبت ها، مثبت‌‌ها را. افراد با ذهنیت منفی، اشخاص منفی را جذب می‌کنند و برعکس، افراد با ذهنیت مثبت، اشخاص پر انرژی و مثبت‌اندیش را.

 ??قانون جانشینی
ذهن ناخودآگاه در یک لحظه می‌تواند فقط به یک وجه از قضیه فکر کند (مثبت یا منفی). یعنی زمانی که می‌خواهیم به جنبه مثبت کاری فکر کنیم قادر نیستیم در همان لحظه جوانب منفی آن را هم بسنجیم. مگر آنکه جنبه منفی جانشین وجه مثبت شود.

?? قانون کارما
آدمی تنها آنچه را که می‌دهد باز می‌ستاند. بازی زندگی، بازی بومرنگ هاست. پندار و کردار و گفتار انسان دیر یا زود با دقتی حیرت انگیز به خود او باز می‌گردد.

کارما واژه‌ای است سانسکریت به معنای «بازگشت». آنچه که آدمی بکارد، همان را درو خواهد کرد. بسیاری از مردم از این واقعیت غافلند که هدیه دادن نوعی سرمایه گذاری است و اندوختن از سر حرص و احتکار جز تنگدستی عاقبتی ندارد.

?? قانون بخشایش
این قانون می‌گوید خطا‌‌های خود و دیگران را فراموش کنید و ببخشید. فراموش کردن خطا‌‌های خود این حسن را دارد که تصویر ذهنی شخص از خود، مخدوش نمی‌شود.

هر اندیشه‌ی خشک و محدود‌کننده‌ای مثل مقصر دانستن خود، یا کینه و ناراحتی داشتن از دیگران بر ذهن نیمه‌هوشیار اثر گذاشته، مانع پیشرفت می‌شود.

 ??قانون پرهیز از تردید و هراس
جز تردید و هراس هیچ چیز نمی‌تواند میان انسان و آرمان‌‌هایش فاصله ایجاد کند. اگر انسان بدون دلهره، برای تحقق آرزو‌هایش تلاش کند، بی‌درنگ برآورده خواهد شد.

ترس، دشمن بزرگ بشر است. ترس از تنگدستی، ترس از بدبختی، ترس از شکست، ترس از بیماری، ترس از دست دادن و … .

6 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. مروت علی گفتند که :

    لطفا بیشتر و بیشتر از قوانین موفقیت برای ما صحبت کنید البته تو تلگرام اگه میشه

    پاسخ
  2. علی زیادی گفتند که :

    سلام من بطور اتفاقی با سایت شما آشنا شدم و الان دارم از مطالبتون لذت میبرم
    فکر کنمسایت رو تازه راه انداختین ولی کارتون درسته خداییش

    پاسخ
  3. سما حسینی گفتند که :

    بیگ لایک بخاطر قانون جانشینی … با اطلاع از این قانون بخشی از سوالاتم که براتون ایمیل زده بودم برطرف شده

    خیلی به موقع و به جا بود :-D

    دست شما درد نکنه

    پاسخ
  4. محمد گفتند که :

    سپاسگذارم که قوانین مهم رو به زبان ساده به ما منتقل می کنید

    پاسخ