چرا نمی تونیم با تمرکز و دقیق باشیم؟

علت نداشتن تمرکز و دقت

سلام و وقت دوستان خوبم به خیر و شادی … دوستان عزیزم نکته مهمی رو لازم دیدم باهاتون در میان بذارم:


? متاسفانه ما ایرانی هر چقدر که دنبال یه همسر خوب، یه زندگی ایده آل، یه شغل عالی، یه درآمد و ثروت عالی و یه حس آرامش زیبا هستیم، یک صدم درصد اون دقت و تمرکز نداریم!?
.
عزیزان من، یک شخص باهوش و موفق در زندگی و کسب و کار و همسرداری، باید یک فرد تیز بین و زرنگ باشه.?
.
باید مثل یک عقاب دقیق و زرنگ باشه و از تک تک فرصت ها استفاده کنه.
.
الان یه سوال می پرسم زود جوابم رو بگین ?
.
تو چراغ راهنمایی رانندگی که هر روز صد بار میبینی، چراغ سبز بالایی هست یا پایینی؟
.
.
? دیدی دوست خوبم، با اینکه هر روز صد بار این چراغ ها رو میبینی، ولی باز اونقدر دقت نداشتی که در لحظه جواب بدی و لحظاتی فکر کردی و با شک و تردید جواب رو گفتی!

➖➖➖➖
دوستان عزیزم، یک زندگی زیبا و سرشار از آرامش، یک همسر عالی، یک ثروت بی نظیر همه و همه از طرز فکر و باهوشی و ذهن ما شروع میشه پس قدم اول ما باید تغییرات درونی باشه.?
.
همین الان سرفصل های پکیج آموزشی قدرتمند “راز موفقیت نامحدود با تغییرات درونی” رو از اینجا باز کنین و ۵ دقیقه وقت بذارین و توضیحات و سرفصل ها و نظرات اعضا رو بخونین :
.
http://www.zehnam.com/product/unlimited-success-package/

.
در مورد نظر سنجی دیشب در کانال هم، کسانی که دوره آموزشی قدرتمند ما رو دیدن و می دونن که با خرید و مطالعه و انجام تمرین هاش، زندگی شون متحول میشه ولی مردد هستن، بهتره این نکته رو دوباره یادآوری کنم که این دوره دارای “گارانتی اثر بخشی” هست.?
.
یعنی اگه شما پس از یک ماه مطالعه و انجام تمرین های این پکیج اثری ندیدین، یک ایمیل یا پیام به من می فرستین، و من بدون چون و چرا، تمام مبلغ سرمایه گذاری شما رو عودت میدم.?
.
➖➖➖➖
لابد الان می پرسی که ارزش این دوره چقدر هست؟
.
مطمئنم که تا اینجا به ارزش این پکیج پی بردی ولی چه این دوره رو بخری و چه نخری، من دوست دارم که دوستی ما ادامه پیدا کنه و بتونی از بهترین تکنیک ها و مطالب من به رایگان در سایت و خبرنامه ایمیلی و کانال هام استفاده کنی.?
.
ولی اگه تصمیم گرفتی که مثل برق و باد رشد کنی و چند صد برابر بیشتر از سرمایه گذاری خود در این دوره، از سرمایه گذاری خودت نتیجه بگیری و همیشه از این انتخاب به عنوان برترین سرمایه گذاری خودت یاد کنی، توصیه می کنم که این دوره ویژه رو تهیه کنی.?
.
هزینه هر جلسه خصوصی با من ۱۵۰ هزار تومان می باشد و برای یادگیری همه آموزش های این پکیج، باید حدود ۱۵ جلسه وقت بگذاری که هزینه اون بالای دو میلیون تومان می باشد.
.
مشخصه که من یک آدم معمولی هستم و فقط ساعات محدودی می تونم به مراجعانم اختصاص بدم. پس شما با هزینه یک جلسه مشاوره خصوصی با من، به تمام تکنیک ها و اصول موفقیت در یک پکیج ویژه دست پیدا می کنی.?
.
.
آیا آماده بزرگترین سرمایه گذاری عمرت هستی ؟?
.
.
دوستدار شما – علی جاودانی
محقق و مدرس موفقیت شخصی، شغلی و همسرداری – روانشناسی ذهن و استرس و خانواده
.
Master of Business Administration – Marketing
Communication, influence and intimacy
Stress, Family and Marriage Psychology

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*