آنتونی رابینز

کتاب راز موفقیت آنتونی رابینز

دانلود رایگان کتاب های موفقیت آنتونی رابینز

یکی از بهترین سخنرانان موفقیت در دنیا، آنتونی رابینز می باشد. تونی رابینز به خاطر کتاب های موفقیت اش در ایران مشهور است. در این پست کتاب راز موفقیت آنتونی رابینز را به رایگان برای شما حاضر کردیم.

آنتونی رابینز در مدت کوتاهی به آرزوهای خودش رسید و تونست درآمد سالانه خودش رو از ۴۰ هزار دلار به بیشتر از یک میلیون دلار افزایش بده. پس باید نکات کتاب چنین فرد موفقی رو جدی بگیریم!

آنتونی رابینز رابینز علاقه زیادی به کمک به افراد دارد. او می‌خواهد جهان را برای زیستن، بهتر سازد و سال‌هاست که بدون چشم‌داشتی، نیرو و منابع خود را در اختیار نیازمندان گذاشته‌است. او در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی تأسیس کرد که هدفش کمک به کودکان عقب مانده و افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است. رابینز یافته‌های خودش را با NLP تلفیق کرد و روش جدیدی به نام NAC (Neuro Associative Conditioning) ارایه کرد. او همچنین پایه‌گذار «روانشناسی نیازهای انسانی» است و تا به حال روش‌های متعددی برای موفقیت در زمینه‌های مختلف ابداع کرده‌است که در کتاب‌ها، برنامه‌های صوتی و سمینارهایش ارایه می‌شود.

آنتونی رابینز اهداف معنوی را بسیار باارزش‌تر از مقاصد مادی می‌شمارد. اکنون کتابهای او در ردیف پرفروشترین کتابهای موفقیت دنیا قرار دارد.

«نخستین کلید آن است که بدانید چگونه با یاس و دلسردی مبارزه کنید. دومین کلید آن است که از پاسخ منفی نهراسید. سومین کلید آن است که بتوانید فشارهای مالی را تحمل کنید. چهارمین کلید این است که به آسایش خاطری که بدست می‌آورید قانع نباشید. پنجمین کلید این است که همیشه بیش از آنچه می‌گیرید بدهید.»

5 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. پوریا گفتند که :

    درود فراوان به شما استادعزیز
    یک کلام سایتتون عالیه عالیییییی

    پاسخ
  2. رضا زنوزی گفتند که :

    یه لایک به خاطر سایتت داری
    یه لایک به خاطر کانال تلگرامت
    بسته آموزشیت هم هنوز نخریدم ولی توضیحاتش که لایک داره :-)

    پاسخ
  3. ستاره کامیار گفتند که :

    من عاشق کتاب های افراد معروف و موفق هستم میشه بیشتر برامون بذارید؟

    پاسخ
  4. زیبا گفتند که :

    از زحمات شما سپاسگذارم
    مطالب خوبی داشت البته هنوز کامل مطالعه نکردم

    پاسخ