Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

عرضه وتقاضا  

 

 love
(@love)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 144
۲۶/۰۱/۱۳۹۸ ۱:۵۵ ب.ظ  

چگونه عرضه وتقاضا درزمینه های روحی وعاطفی وجنسی وفکری وکل زندگی رعایت بشه که باز بشینیم ببینیم فقط ما عرضه کردیم مثل من کادوبدم من تشکر کنم حتی اگه به دل نگیرییم وناراحت نشیم که غر غرو نباشیم ولی باز ما طلبکاریم لطفا راهنمایی کنید.


fatemeh67 پسندید
نقل‌قول
 love
(@love)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 144
۲۶/۰۱/۱۳۹۸ ۲:۱۸ ب.ظ  

وقتی واسه یه باربهت زنگ نزنه حال خودت روبپرسه وقتی میبینی کسی راحت میره پیش عشقش وراحت بهش میگه دوسش داره وتوبا اینکه شرایط روایجادکنی ولی بازمحرومی ازشنیدن کلمات وابرازعلاقه ازطرف عشقت این عرضه وتقاضا چطور ....حسادت ومقایسه هیچ جایی نداره ولی احساس نیاز داره 


پاسخنقل‌قول
(@safora69)
کاربر 5 ستاره
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 426
۲۷/۰۱/۱۳۹۸ ۵:۳۶ ب.ظ  

من نمیتونم عرضه وتقاضاروتوضیح بدم برای کسی به صورت علمی 😊😊فقط باتوجه به شرایطم که هرکسی براش این شرایط متفاوته،سعی میکنم اون رودرزندگی رعایت کنم

 

مثلاقبلاکه همسرم سرکاربودوزنگ میزدم که حالی بپرسم وگوشی وبرنمیداشت دوبار،سه بار،ده بار،زنگ میزدم تابالاخره برداره وقتی ام برنمیداشت کلابهم می ریختم وبعدازاینکه زنگ میزدمیپرسیدم کجابودی؟چرابرنداشتی؟کی میای؟و غیره ولی الان بهش زنگ میزنم یه باراگه برداشت که هیچ اگه برنداشت زنگ نمیزنم وخودم رومشغول کاری میکنم والان دیگه شرایط فرق کرده😊برای زنگ زدن وقتم روبراش خالی میکنم مثل قبلابیکارنیستم که بشینم ازبی کاری به این فکرکنم که چراجواب نداد...صبرمیکنم خودش زنگ بزنه وقتی ام میپرسه چه خبرمیگم مشغول فلان کاربودم نه اینکه بگم هیچی نشستم بیکارمنتظرتو😏

یاموضوع کادودادن اگه امکانش بودمیخرم واگرم نبودونتونستم باتبریک ومحبت وغیره روزتولدش روبه خوشی میگذرونیم بعدشم همه چیزبه اینانیست چه فایده داره براش لباس مارک بخری ولی رفتارت مارک نباشه😅خخخ ازخودم دراوردم😁

استادچندتاپست دررابطه باخیانت و....گذاشتن توکانال بخونین 

ویدیوی عرضه وتقاضارودیدین؟ یانه فقط اسمش روازجایی شنیدین؟اگرندیدین برین ببینین خیلی خوب این موضوع رو توضیح دادن 


پاسخنقل‌قول
(@sahar)
کاربر 5 ستاره
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 369
۲۹/۰۱/۱۳۹۸ ۶:۳۵ ب.ظ  

قانون عرضه و تقاضا یک قانون بسیار مهم حتما با دقت ویدیو این قانون رو ببینین 

البته که به نظ من اموزش های خاص استاد رو در مشاوره ها و دوره های کوچینیگ رو اگر دیده باشین خیلی خوب و عالی میتونین قانون رو رعایت کنین 

شما باید از طرف خودتون عالی باشین و بدونین کجا محبت کنین کجا نرم باشین کجا اخم کنین کجا قهر کنین و چگونه رفتار کنین یعنی با دریافت اموزش ها و رعایت این قانون با توکل به خدا یاد میگیرین در هر لحظه از زندگی چطوری رفتار کنین 

قانون عرضه و تقاضا در روابط زناشویی یعنی قدم به قدم به هم نزدیک شدن نه اینکه همسر یه قدم میزاره تو ده تا پیش بری بلکه با هم و هم قدم زیاده روی در هر کاری حتی محبت کردن باعث دلزدگی و دوری میشه 

همینطور که غر زدن زیادی درست نیست اما به جاش و در زمان درست کارایی خودش رو داره نه اینکه زیاده روی بشه 

به زبون خودمونی به اندازه خودت رو شیرین کن وقتی شیرینی بیش از حد باشه دلزدگی میاره یادت نره این رو 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۱/۰۲/۱۳۹۸ ۳:۰۴ ب.ظ  
🔺 انسان اگر شعوری در حد کمال داشته باشد تنهایی را بر میگزیند
 زیرا آدمی هرچه در درونِ خود بیشتر مایه داشته باشد، از بیرون کمتر طلب می‌کند و دیگران هم کمتر می‌توانند چیزی به او عرضه کنند. 
 
آرتور_شوپنهاور
 

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۳:۲۵ ب.ظ  

💦اهمیت آمیزش با همسران در بیان معصومین (علیهم السلام)💦

☘️پیامبر اکرم صلی الله علیه واله فرمود:

«گروهی را چه شده که چیز‌های پاک را بر خود حرام می‌کنند؟ بدانید که من، شب‌ها می‌خوابم، آمیزش جنسی با همسر دارم و در روز غذا می‌خورم. پس کسی که از سنت من روی‌گردان باشد از من نیست».

🍃روای گوید: شنیدم امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: رسول خدا صلی‌الله علیه و آله روزی وارد منزل ام سلمه شد و بوی خوشی به مشامش رسید. فرمود: آیا «حولاء» اسم زنی است، پیش شما آمده؟ گفت: آری او از شوهرش شکایت دارد.

در همین هنگام حولاء نزد پیامبر صلی‌الله علیه و آله آمد و پیامبر به او فرمود: بیشتر توضیح بده. عرض کرد: هر آنچه که خوش بو کننده باشد، استفاده می‌کنم اما او باز هم از من روی گردان است.

حضرت فرمود: اگر شوهرت می‌دانست که با توجه به تو چه عائدش می‌شود از تو روی برنمی‌گرداند.

حولاء گفت: چه چیزی با اقبال بر من عائد او می‌شود؟ حضرت فرمود: وقتی او به تو توجه می‌کند، دو فرشته در کنار او پهلو می‌گیرند و او مانند کسی می‌شود که در راه خدا شمشیر کشیده و وقتی آمیزش جنسی دارد، گناهانش مانند برگ‌های درخت می‌ریزد و وقتی غسل می‌کند گناهانش از او کنده شده است.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۳:۲۸ ب.ظ  

[روایاتی که به استحباب آمیزش جنسی همسر اشاره دارد علاوه بر زمینه‌سازی عفت مرد، از جانبی به نیاز جنسی زن توجه داده است و از جانبی دیگر زمینه عفت عمومی را در اجتماع فراهم می‌آورد. زیرا  آثار ارضاء نیاز جنسی منحصر به کانون خانواده نمی‌شود].

 

🍃روای گوید: از امام موسی کاظم علیه‌السلام در مورد مردی که با همسرش به سفر رفته و آب پیدا نکرده سوال کردم که آیا جایز است آمیزش جنسی داشته باشد؟

☘️آن حضرت فرمود: «خوشایند نیست که این کار را انجام دهد مگر اینکه نیاز جنسی بسیار داشته باشد، یا بر خودش بترسد که مبادا به حرام بیافتد. گفتم: مطلوبش لذت است. فرمود: این لذت بردن حلال است. به درستی که از پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله روایت شده، اباذر در مورد همین موضوع از آن حضرت سوال کرد و گفت: یا رسول الله (صلی‌الله علیه و آله) آیا برای این عمل اجر داده می‌شوم؟ حضرت فرمود: همان طور که وقتی حرامی را مرتکب شوی مجازات می‌شوی، پس همین طور وقتی حلالی به جا آوری اجر داده می‌شوی. آری، زمانی که برخودت بترسی از اینکه مرتکب حرامی شوی و حلالی را به جا آوری، اجر داده خواهی شد».


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۳:۳۱ ب.ظ  

🍀امام صادق علیه السلام فرمود: «سه امر از امور بنده مؤمن است که مورد محاسبه و بازخواست قرار نمی‌گیرد: ۱ـ غذایی که می‌خورد ۲ـ لباسی که می‌پوشد ۳ـ زن صالحی که یاور شوهراست و شوهر با آن زن عفت خویش را حفظ می‌کند.

☘️پیامبر اکرم صلی الله علیه واله فرمود: «جایز نیست شب بیداری مگر در مورد سه کس: ۱ـ کسی که متهجد به قرآن است (شب را با تلاوت و تدبر در قرآن بیدار است) ۲- کسی که در طلب علم است

۳ ـ عروسی که به خانه شوهرش می‌رود».

🍀امام باقر علیه‌السلام فرمود: «نشاط مومن در سه چیز است: رابطه جنسی با همسر، شوخی با برادران دینی، نماز شب .

امام رضا علیه السلام فرمود: اعمال مستحب روز جمعه، هفت چیز است که یک مورد آن عبارت است از آمیزش جنسی با همسر» .


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۳:۳۳ ب.ظ  

💦حضرت علی علیه السلام فرمود: «مستحب است که مسلمان شب اول ماه رمضان با همسر خود آمیزش جنسی داشته باشد. زیرا که خداوند می‌فرماید: «در شب روزه، برای شما، رفث با همسرانتان حلال شمرده شده است» و رفث به معنای آمیزش جنسی است» .

🔵« حنظله بن ابی عامر شبی عروسی کرد که صبح آن شب، جنگ احد بود. 

لذا (حنظله) نزد همسرش ماند تا صبح شد و او با حالت جنابت در جنگ حاضر شد و به شهادت نائل گشت.

رسول خدا صلی الله علیه واله فرمود: دیدم که ملائکه حنظله را با باران بین آسمان و زمین غسل می‌دهند. پس او «‌غسیل الملائکه» نامیده شد» .

💦حضرت علی علیه السلام فرمود: «هر گاه یکی از شما در بدنش احساس بیماری کرد و حرارتش بالا رفت، باید به بستر پناه برد. از امام باقر علیه‌السلام سئوال شد: ای پسر رسول خدا، مقصود از بستر چیست؟ فرمود بستر زن (همسر) و ارتباط جنسی با اوست که سبب سکون و آرامش می‌شود.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۳:۳۷ ب.ظ  

🔴به امام باقر علیه‌السلام گفته شد: چرا مومن گاهی حریص‌ترین است؟

امام علیه السلام فرمود: زیرا روزی را از جای حلالش به دست می‌آورد و جایگاه طلب حلال سخت است و او دوست نمی‌دارد که آن را از دست بدهد و به خاطر آنکه به شدت می‌داند چقدر به دست آوردنش سخت است و اگر او جانش را ببخشد آن را جز در جای خودش نمی‌گذارد.

🔸به آن حضرت گفته شد: پس چرا مومن گاهی کثرت آمیزش دارد؟ فرمود: برای آنکه از روابط جنسی‌ای که بر او حلال نیست خود را حفظ کند. شهوتش او را به این چنین و آن چنان متمایل نمی‌سازد و هنگامی که به حلال دست بیاید به آن اکتفا می‌کند و از غیر آن بی نیازی می‌جوید.

در رساله حضرت علی علیه السلام در مورد قرآن و تفسیر آن امده، درباره عصمت انبیاء و اوصیاء … اگر انبیاء و اوصیاء شهوت نداشتند غذا نمی‌خوردند در نتیجه جسم آنها ناتوان شده قادر برانجام تکالیف خود نبودند و نیز ازدواج نمی‌کردند، در نتیجه نسلی از آنان باقی نمی‌ماند نه فرزندی و نه آنچه در حکم فرزند است (نوادگان) پس شهوت سبب می‌گردد این امور واقع شود. انبیاء و اوصیاء از آنچه که از دیگران به واسطه شهوات پست سر می‌زند معصوم‌اند.

💦امیرالمومنان علیه السلام فرمود: هر کس بقا را بخواهد، هر چند جاودانگی وجود ندارد… پس باید آمیزش جنسی با زنان را کم کند.

💦از امیرالمؤمنان علی السلام درباره آمیزش جنسی سئوال شد. آن حضرت فرمود: از بین رفتن شرم و حیا است و عورت‌هایی است که جمع می‌شوند. شبیه‌ترین چیز است به حماقت، زیاده روی در آن باعث ضعف و شکستگی است و محروم ماندن از آن (باعث) پشیمانی است.

ثمره حلال آن فرزندی است (که)‌ اگر زنده بماند شیفته سازد (بفرمایید) و اگر بمیرد اندوه آورد.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۳:۳۹ ب.ظ  

وظایف جنسی زنان

پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله فرمود: «بهترین زنان شما خانمی است که اگر با شوهرش باشد، لباس حیا از تن برمی‌کند».

پیامبر اکرم صلی‌الله علیه واله فرمود: خدا «مماطله‌گر» را لعنت کند؛ یعنی زنی که شوهر به بسترش خواند، او گوید، «کمی بعد» تا مرد خوابش ببرد.

امام صادق علیه السلام‌ فرمود: «زنی نزد پیامبر صلی الله علیه و آله آمده پرسید: ای رسول خدا حق شوهر بر زن چیست؟ آن حضرت فرمود: آنکه خود را به بهترین عطری که در اختیار دارد خوشبو سازد، زیباترین لباس خود را بپوشد، به بهترین وجه خود را بیاراید، و هر صبح و شام خود را بر شوهر عرضه کند» .

امام باقر علیه‌السلام فرمود: همانا خداوند عزوجل شهوت را ده جزء آفریده نه تای آن، در مردان است ویکی در زنان .

 از امام صادق علیه‌السلام در مورد معنای سخن خداوند عزو جل [«اولا مستم النساء …» یا زنان را لمس کردید…] آن حضرت فرمود: مقصود همان آمیزش است ولیکن خداوند پرده پوش است و پرده پوشی را دوست می‌دارد پس مانند شما که نام می‌برید نام نمی‌برد.

پیامبر خدا صلی‌الله علیه واله به زنان فرمود: نمازتان را طولانی نکنید برای اینکه همسرانتان را از آمیزش جنسی با خودتان باز دارید.

امام جعفر صادق علیه السلام فرمود: همانا زنی برای حاجتی نزد پیامبر خدا صلی الله علیه واله آمد پیامبر صلی الله علیه واله به او فرمود: شاید تو از مسوفات هستی؟ زن گفت: ای پیامبر خدا، مسوفات چسیت؟ (پیامبر) فرمود: زنی که همسرش او را برای نیازش (جنسی) دعوت می‌کند ولی او (زن) دائماً آن را عقب می‌اندازد تا این که همسرش را چرت می‌گیرد و می‌خوابد پس فرشتگان دائماً او را لعنت می‌کنند تا شوهرش از خواب بیدار شود.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۳:۴۰ ب.ظ  

حقوق جنسی زنان🔺⚪️🔺

برای کسانی که سوگند می‌خورند که با زنان خویش نیامیزند، چهار ماه مهلت است. پس اگر باز آیند خدا آمرزنده و مهربان است. خدا سخن زنی که درباره شوهرش با تو به مجادله آمده است و به خدا شکوه می‌کند شنید و خدا گفت و گوی شما را می‌شنود … از میان شما کسانی که زنانشان را ظهار می‌کنند (گویند تو مانند مادر من هستی و آمیزش جنسی با تو بر من حرام است) بدانند که زنانشان مادرانشان نشوند … آنهایی که زنانشان را ظهار می‌کنند، آنگاه از آنچه گفته‌اند پشیمان می‌شوند، پیش ازآنکه با یکدیگر آمیزش کنند باید بنده‌ای را آزاد کنند …. اینها حدود خداست … [این حکم بیان شده است تا مردان، همسران خود را از لذت جنسی محروم نسازند]‌ خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «نباید مادر در نگهداری فرزند به زحمت و ضرر بیافتد و پدر نیز نباید برای کودک متضرر شود».

امام صادق علیه‌السلام در تفسیر آیه مزبور فرمود: «بر مرد جایز نیست که از آمیزش با زن امتناع کند، به این دلیل که او فرزند شیرخوار دارد و به این گونه به او ضرر رساند و بگوید: چون می‌ترسم که حامله شوی در حال بارداری مجبور به شیر داردن به فرزندمان شوی، لذا با تو نزدیکی نمی‌کنم. همچنین بر زن جایر نیست که مانع آمیزش جنسی همسرش شود و بگوید: من می‌ترسم که حامله شوم و به ناچار در دوران حاملگی به فرزندمان شیر دهم. این ترک آمیزش هم برای زن و هم برای مرد ضرر دارد» .

از امام صادق علیه‌السلام در مورد تفسیر این کلام خدا که می‌فرماید: «زن به جهت فرزندش و نیز مرد به خاطر فرزندش نباید متضرر شود» سوال شد. آن حضرت فرمود: «گاه زنی میل به آمیزش با شوهرش دارد ولی شوهر می‌گوید: می‌ترسم که باردار شوی و من سبب مرگ فرزندم بشوم. در نتیجه تقاضای زن را نپذیرفته، با او آمیزش نمی‌کند. خداوند عزوجل در این آیه، قرآن، مردان را از این عمل باز داشته، می‌فرماید: «مردان حق ندارند به زنان ضرر برسانند و زنان نیز به خاطر بچه نباید مانع آمیزش شوهر خود شده، به او ضرر برسانند».


پاسخنقل‌قول