Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

رابطه جنسی  

 

(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۰۴/۱۲/۱۳۹۷ ۱۱:۵۷ ق.ظ  

از شما تقاضا دارم برای من توضیح دهید که چکار کنیم که یک سکس خوب با همسرمون داشته باشیم ؟چکار کنیم که هر دو طرف لذت ببرن؟چکار کنیم چه حرکتی کنیم که همسرمون طالب بدن ما و رابطه با ما که زنش هستیم باشه نه اینکه ما دنبال اونا یا ما درخواست بدیم درسته رابطه زناشویی هست و باید شرم حیا کنار برود ولی نه برای همیشه که درخواست از سمت ما باشد.من هیچ کدوم از این راه ها پیش نوازی و ...که گفتی نه بلدم نه میدونم کجا کانال هست سرچ هم زدم ولی ندیدم حالا یا مطلبی نبود یا من دقیق نمیدونستم چی توی سرچ بنویسم که مطلب شما بیاد تا من بخونم و مزاحم شما نشوم. 

من همسرم اگه دست و بالش باز باشه دور خانمها دیگه میره برا سکس مخصوصا سکس از مقعد خیلی دوست داره به من هم تا حالا چند بار پیشنهاد داده ولی من رد کردم و دیگه این اواخر هم مگه نه مریض میشی میخواد پول دکتر بدی.یعنی فقط بخاطر اینکه نخواد پول دکتر بده میگه با تو نه ولی من خیلی راحت به دفعات مختلف فهمیدم که رفته خونه خالی😔

در این میوه من هر چی تا الان مطالب کانال خوندم دیدم که تمام کارها رو من کردم ولی باز هم با خودم می نه کوتاهی از من هست که من جذابیت آنچنانی براش ندارم یا شاید باید به سری کارها دیگه بکنم که بلد نیستم که اینطوری شده رابطه بینمون

یعنی تا من درخواست ندم اون پیش قدم نمیشه من هم سیستم بدنم بد میریزه بهم اگه تخلیه نشم😔

این اواخر دست و بالش خیلی خالی شده و من از این بابت خوشحالم و تا الان خیلی کار کردم برای اینکه بتونم به سمت خودم بکشونمش ولی توی رابطه قشنگ میفهمم که خیلی راضی نیست که همش تو فکر سکس از عقب هست 😔


نقل‌قول
(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۰۴/۱۲/۱۳۹۷ ۱۱:۵۹ ق.ظ  

سلام ... دوست خوبم از چند جنبه سوالات تون رو توضیح میدم دقت کنین :

 

1- هر مسئله و آموزشی رو نمیشه در ملاء عام و در کانال و بصورت واضح آموزش داد ... رابطه جنسی یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی هست و عامل بسیاری از خیانت ها و طلاق ها هم ناتوانی زوجین در این موضوع هست

 

و چون هیچ آموزش اصولی و استانداردی در این موضوعات در کشور ما وجود نداره و خیلی خیلی زوجین هنر کنن، میرن پیش یک مشاور حضوری و اونم میگه که برو لباس خوب بپوش و آرایش کن و پیشقدم شو و ...!

 

یعنی هر چیز اشتباه رو آموزش میدن متاسفانه و اوضاع جامعه همینی میشه که هست

 

و مزیت مشاوره غیر حضوری من همین هست که به سادگی می تونین با رزرو مشاوره خصوصی، خودتون رو در همه جنبه های زندگی تون رشد بدین و آموزش های تخصصی روابط جنسی رو هم کاملا واضح و بدون سانسور بگیرین و زندگی تون رو بسازین

 

2- در کانالمون پست های #افزایش_حرارت رو سرچ کنین و پست هاش رو بخونین

 

3- از همین کلیدواژه ها می تونین استفاده کنین و در کانال سرچ کنین تا آموزش های قبلی مون رو به دست بیارین ... کلید واژه هایی مثل " رابطه جنسی " یا " ارگاسم " یا " رابطه مقعدی "

 

4- رابطه مقعدی با هر روش و علت و دلیلی اشتباه و ممنوع هست و اصلا مجوز خیانت یا رفتن سراغ خانم های دیگه نمیشه ... اگه به این موضوع برخورد کردین، حتما حواس تون جمع باشه و الکی خودتون رو توجیح نکنین

 

5- چند هفته پیش یه ویس در مورد رابطه جنسی و خیانت تو کانال و گروه تبادل نظر اعضا گذاشته بودم، اونو با دقت گوش بدین

 

6- عرضه و تقاضا تون رو باید رعایت کنین / آیا ویدیوهامون رو دیدین؟

 

حتما از لینک زیر ویدیوی عرضه و تقاضا، همچنین ویدیوی علت نتایج مشاوره های ما رو با دقت ببینین :

https://www.aparat.com/zehnam.com

 

7- اگه خودتون میدونین که جذابیت لازم رو ندارین و در یک کلام طناز و لوند و عشوه گر نیستین، پس چرا دست روی دست میذارین که کار از کار بگذره و همسرتون وارد روابط غلط بشه و وقتی کار از کار گذشت، می خواین آموزش دیدن و تبدیل شدن به یک شخصیت طناز و جذاب و لوند رو شروع کنین؟

 

8- مثل پست بالا، شما هم در لایه های زیرین ناخودآگاه تون هزاران باور اشتباه در مورد حیا و رابطه جنسی و جذابیت و عشوه گری و پیشنوازی و اینا دارین که باید آموزش ببینین و اینا رو بشناسین و حل کنین


پاسخنقل‌قول
(@kiana)
کاربر 5 ستاره
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 251
۰۸/۱۲/۱۳۹۷ ۵:۵۶ ق.ظ  

درباره این موضوع که آقایان باید قبل از ورود به رابطه_جنسی، همسرشان را از لحاظ روانی آماده کنند خیلی صحبت شده است. البته که این تأکیدهای موکد نشان دهنده اهمیت این موضوع در ایجاد رضایتمندی همسران از رابطه است، اما برای رسیدن به ارضاء روانی به تنهایی کافی نیست.

خیلی از آقایان که از قشر اهل مطالعه جامعه هم هستند، از این مسئله متعجب مانده اند که چرا با وجود اینکه قبل از شروع رابطه جنسی وقت زیادی را صرف پیش نوازش همسرشان می کنند، اما باز هم همسرشان یک خط در میان راضی به رابطه می شود؟ اگر این مسئله، سوال شما هم است لطفاً چند مورد از رابطه های جنسی اخیرتان را در ذهن مرور کنید. اینکه فقط به همسرتان گوش کنید کافی نیست، باید بتوانید متقابلاً حرف های عاشقانه هم بزنید. اگر آدمی هستید که اهل بیرون ریختن احساسات نیستید، سعی کنید از این موقعیت برای شروع به تمرین این کار استفاده کنید شما گفتید که برای پیش نوازش وقت گذاشته اید و سعی کرده اید که مطابق چیزهایی که از منابع موثق آموخته بودید، مرحله به مرحله اشتیاق همسرتان را به سمت رابطه جهت بدهید. اگر این کار را خوب انجام داده باشید، به احتمال زیاد هم خودتان و هم همسرتان رابطه خوبی را هم تجربه کرده اید.

تا اینجای کار، شما درست عمل کرده اید اما بعدش چه کار کرده اید؟ پشت تان را به همسرتان کردید و او را به سمفونی شبانگاهی خر و پفتان مهمان کردید؟ شاید هم در حالی که داشتید به حرف هایی که همسرتان می زد گوش می کردید، فکر چکی که فردا باید پاس می کردید شروع کرد در ذهن تان به ویز ویز کردن؟ اگر اینطور و یا مشابه اینها عمل کرده اید، پس نباید خیلی هم از دست رد زدن همسرتان به درخواست بعدی تان تعجب کنید!

 


پاسخنقل‌قول
(@kiana)
کاربر 5 ستاره
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 251
۰۸/۱۲/۱۳۹۷ ۵:۵۸ ق.ظ  

 

بین طول و عرض رابطه_جنسی از دید مردها و زن ها تفاوت هایی وجود دارد. یکی از تفاوت ها این است که رابطه جنسی مردها را از لحاظ جسمی خسته می کند و به همین دلیل هم است که آقایان دوست دارند بعد از رابطه بخوابند. اما خانمها درست بر عکس مردها، از یک رابطه جنسی راضی کننده حسابی شارژ می شوند و در نتیجه دوست دارند که بعد از رابطه همچنان مورد توجه همسرشان قرار داشته باشند. یک تفاوت دیگر هم این است که مردها بعد از رابطه به چیزهای مختلفی فکر می کنند، از کفش هایشان که فراموش کرده اند واکس بزنند بگیرید تا برنامه ریزی یکساله برای مسائل کاری. اما زن ها بعد از رابطه فقط به یک چیز فکر می کنند: «همین رابطه ای که داشتند». همین تفاوت های به ظاهر ساده، برای خیلی از زن و شوهرها مشکل درست می کنند و مانع تداوم رابطه خوب جنسی آنها می شوند.

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۸/۰۱/۱۳۹۸ ۱۰:۰۹ ق.ظ  

رضایت جنسی اغلب به عنوان پاسخ فیزیکی یک فرد به تحریکات جنسی تعریفزمی شود.

رابطه جنسی،هر چه که هست،یک رابطه انسانی است و حداقل از قواعد کلی روابط انسانی پیروی می کند.

از اینرو تمایل به رابطه و نحوه پاسخگویی به تحریکات در زن و مرد متفاوت است . اما اگر هر دو طرف لذت سالمی را ببرند و از همدیگر اظهار خوشحالی کنند می‌توان گفت به رضایت جنسی رسیدند .

شاید بهتر باشد که بگویی اساس تمایل جنسی را محبت و علاقه ی بین زن و مرد دانست و این همان مضمون عاشقانه ی زندگی زن و شوهر است و در حقیقت همان محبت متقابلی است که به شکل های مختلف و بصورت عشق ورزی و با هنر نمایی های مختلف بروز می‌کند.

بهتر است در این زمینه هر کسی خودش به مطالعه بپردازد با همسرش یک روشی را برای عاشقانه های خود انتخاب کنند.

پس آموزش دیدن و مشاوره خصوصی از مشاور مجرب بهترین توصیه است.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۸/۰۱/۱۳۹۸ ۱۲:۵۴ ب.ظ  

 روابط جنسی متنوع هستند تقریبا شبیه سایر روابط بین دو نفر که متنوع است .در زمانیکه زن و مرد را به یک رابطه عاشقانه و صمیمی می رساند آنها را به عمیق ترین احساس مشترک روحی و روانی سوق می دهد.

🕸پس می‌توان گفتن در این رابطه پاسخگویی به نیاز فردی و یا نیاز متقابل آنها با تسلی خاطر و ارامش روحی است و این رابطه ای مثبت نام دارد.

🕸گاهی اوقات تجربه جنسی تجربه ای جدی و از پیش تعیین شده نیست و کاملا اتفاقی رخ می دهد در این موارد می‌تواند رابطه نتیجه یک پذیرش ساده باشد و تقریبا با خونسردی کامل انجام شود.

🕸 و گاهی هم برای رهایی از تنش ها و فشارهای عصبی که همسرتان در برابر آن قرار گرفته ، در این حالت ارمغان رابطه باید احساس راحتی و ارامش باشد.

🕸 گاهی می‌توانند یک زوج برای تفریح ،بازی کردن با بدن یکدیگر،و جستجوی چیزهای جذاب تازه یا کشف روش های جدید تحریک اقدام به رابطه جنسی می‌‌ ورزید.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۸/۰۱/۱۳۹۸ ۱:۰۴ ب.ظ  

👔👚 روابط همیشه مثبت نیستند ،مواقعی پیش میاید که ارتباط عملی منفی بین طرفین تلقی شود.

💏 زمانیکه بین آنها کشمکشی وجود دارد و در این حالت ارتباط بیشتر یک صحنه زور آزمایی است و یا تلاش برای قانع کردن طرف مقابل!

💑 بین رابطه جنسی از یک طرف و پویایی زندگی زناشویی از طرف دیگر ، تاثیر متقابلی وجود دارد.اگاهی زن و مرد از این تاثیر متقابل( مثبت،منفی،یا هر دو ) اهمیت بسیاری دارد.

👈🏻 بنابراین به ویژگی های مهم شخصیتی. ن و شوهر و نیز ویژگی های مهم زندگی زناشویی باید توجه خاصی داشت.

This post was modified 54 سال قبل by sabory

پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۸/۰۱/۱۳۹۸ ۱:۲۱ ب.ظ  

گرایش افراد نسبت به مسایل جنسی قبل از هر چیز،ترکیبی است از اطلاعات و تجربه های جنسی او که از دوران کودکی به این سو انداخته است،چیزیکه به تدریج بخشی از شخصیت کلی او را ساخته است 

💫تفاوت بین عقل و احساس  بسیار است !با عقل حرف می زنند و با احساس عمل میکنند.

از این جمله می‌توان درک کرد که کسیکه هنوز نمی تواند به انچه که درست می داند عمل کند، چه احساسی به او دست می دهد.

💥در واقع جدا از ارتباط زن و شوهر ها، جامعه ی ما پر است از کسانیکه مثلا غیر منطقی بودن تعصب را درک میکنند اما هنوز متعصبند!

خیلی سخت نگیرین اینها هم هستند درست مثل وجود خار کنار گل🙃

💫 به هر حال ، گرایش فرد به مسایل جنسی بازتاب دانش و تجربه ای است که در موقعیت ها و فرصت های مختلفی که در گذشته از پدر و مادر، از همبازی هایش، از بحث های اطرافیان، از کتاب ها، فیلم ها و حتی از اندام تناسلی خود، اند‌وخته است.

💥نتیجه اینکه:

باید عقاید و باورهای خود در مورد مسایل جنسی را با دقت تمام تجزیه و تحلیل کرد. چه بسا بسیاری از طلاق ها به خاطر نادیده گرفتن همین مورد است. 

اصلاح این گرایش ها ممکن است باعث شود که مثلا زن و شوهر ، در رابطه مشترکی که قبلا شرکت فعال نداشتند ،شرکت کنند یا رابطه نادرستی را که قبلا داشتند ، کنار بگذارند.


پاسخنقل‌قول