Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

نرسیدن به ارگاسم با دخول  

 

(@fatemeh-1)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 150
۱۰/۱۲/۱۳۹۷ ۷:۰۳ ب.ظ  

سلام . من یه خانومم ومشکل جنسی دارم با دخول ارضا نمیشم الان ۵ ساله ازدواج کردم و فقط دو سه بار با آلت شوهرم ارضا شدم مابقیش با انگشتو رابطه دهانی ارضا میشم ک فک میکنم تکرار اینکار باعث دلزدگی ودلسردی شوهرم ازسکس بشه و۱۰ روز یباریاهفته ای ۱ بار واسه سکس اقدام میکنن ک اینم دوست دارن فقط خودشون ارضا بشن ک من خیلی سختمه با مشاوره ک صحبت کردم گفتن پیش دکترارولوژی برم میخواستم بدونم شما نظرتون چیه مشکل من قابل حل هست یانه؟!


نقل‌قول
(@khadijeh)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 140
۱۰/۱۲/۱۳۹۷ ۹:۵۲ ب.ظ  

سلام ... دوست خوبم اینکه اون مشاوره به شما آدرس غلط داده، به احتمال زیاد شکی نیست ... تخصص یک پزشک اورولوژی اینه که دستگاه ادراری و تناسلی رو در آقایون و خانوم ها بررسی می کنه و مشکلاتی مثل مشکلات کلیه ها یا لوله های انتقال ادرار از کلیه به مثانه یا خود مثانه و پیشابراه و غدد فوق کلیوی و واریکوسل و این چیزا رو تشخیص و درمان می کنه.

ولی مشکل ارگاسم و لذت جنسی، هیچ ارتباطی به یک پزشک اورولوژیست نداره

یادتون نره که ذهن و مغز شما، مهمترین آلت جنسی تون هست

و تا زمانی که از نظر فکری و روحی و ذهنی آموزش دیده نباشین و آرامش نداشته باشین و نتونین بر استرس ها و مشکلات ریز و درست روزانه تون غلبه کنین، نمی تونین یک رابطه جنسی عالی همراه با ارگاسم عالی رو داشته باشین

از همین متن تون یکی از باورهای مخرب ذهن تون رو میشه تشخیص داد ... اینکه هیچی نشده به خاطر روش های ارگاسم تون که دهانی یا با مالش کلیتوریس هست، فکر می کنی که همسرت خوشش نمیاد و سرد میشه ازت و سکس هاتون افت کیفی پیدا می کنه!

حتی اگه خود این کارهایی که انجام میدین کاملا واسه همسرتون لذت بخش باشن، همین فکر و باور ذهنی شما باعث میشه که همسرت ازت دور بشه و سردی جنسی بین تون پیش بیاد.

برای درمان مشکل ارگاسم تون :

1- پست های #افزایش_حرارت رو در کانالمون بخونین و اجرا کنین
2- اهمیت بیشتری به پیشنوازی بدین و ارگاسم شدن براتون مهم نباشه تا چند ماه
3- هر شب یک لیوان شیر به همراه یک قاشق غذاخوری عسل بخورین
4- شکوفه سنجد از عطاری تهیه کنین و دم کنین و به مدت دو ماه، یک روز در میان در دوران غیر پریودی میل کنین
5- حتما ورزش منظم و مرتب رو شروع کنین / شنا و رقص زومبا توصیه میشه
6- آموزش ببینین و مشاوره رزرو کنین و مدیریت استرس و احساساتتون رو یاد بگیرین
7- عرق رازیانه بخرین و تا 6 ماه در دوران غیر پریودی، هر روز یک استکان صبح و یک استکان شب و هر استکان رو با یک قاشق عسل میل کنین
8- یادتون باشه که 90 درصد خانوم ها با دخول ارگاسم نمیشن، بلکه با روش های دیگه ارگاسم میشن و طبیعیه و نیازی به حساس شدن نیست

" این پست، پاسخ استاد جاودانی در کانال تلگرامی @tajrobeVAzendegi هست که اینجا ارسال کردم "


پاسخنقل‌قول
(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۱۱/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۴۸ ق.ظ  

سلام خیلی از خانمها هستن که همچین مشکلی دارن من خودم از طریق ذهن و تونستم همچین مشکلی رو حل کنم سعی کردم با تمام حرکات همسرم لذت رو به خودم هدیه بدم و بدون دخول و با دخول به اوج لذت و ارگاسم برسم.فقط ذهن انسان هست که میتونه کمک کنه اونو خالی از هر گونه افکار متفی و استرس و چیزهای بیهوده در اون لحظه پاک کنیم و فقط به فکزلذت بردن باشیم و لذت دادن همین


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۸/۰۱/۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ق.ظ  

ارگاسم عبارت است از رسیدن مرد و زن به اوج لذت جنسی.

ساز و کار دقیق زیستی و روانی رسیدن زوجین به اوج شهوت هنوز مشخص نیست.

خلاصه اینکه در حین امیزش مجموعه ای از تنش های عصبی -عضلانی در بدن زوجین شکل می‌گیرد .پس شدت ارگاسم ، در مردها و زن‌ها متفاوت است . پس برقراری رابطه جنسی و یا هر حالتی که بتواند فرد را از لحاظ جنسی تحریک کند او را به ارگاسم نزدیک می‌کند چیزیکه اهمیت دارد ارامش فکری و ذهنی زن و مرد است که بدون استرس به هم محبت کنند و از هم راضی شوند و به ارگاسم برسند.


پاسخنقل‌قول