Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

آمپول بیوتین  

 

(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۱۰/۱۲/۱۳۹۷ ۱۱:۲۸ ب.ظ  

سلام دوستان کیا از آمپول بیوتین بپانتن استفاده کرده و ایا نتیجه ای داشته من واسه نازکی موهام و تقویتش دکتر نوشته ؟


نقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۱۲/۱۲/۱۳۹۷ ۳:۱۷ ق.ظ  
سلام من استفاده نکردم ولی..
جناب بپانتین همون ویتامین B5 یا پانتوتنیک اسیده که اسم تجاریش ترکیبی از حرف ب و پانتوتنیک هست که میشه بپانتین !!!
بیوتین هم ویتامین B7 هست.💥
 
موهایی که بیش از حد حالت دهی شده اند، به تدریج آسیب دیده، شکننده و خشک شده و با ریزش شدید مواجه می شوند. حتی بهترین و گرانترین شامپوها و حالت دهنده ها نیز نمی توانند به تنهایی مشکلات موی شما را حل کنند. به همین دلیل به ترمیم مو و تقویت موی جدی نیاز است. هنگامی که نتیجه مورد نظر را از مصرف یک شامپو، حالت دهنده یا یا داروهای گیاهی نمی گیرید، باید به فکر درمان جدی تری باشید. استفاده از انواعآمپول تقویت مو ، یک روش درمانی برای موهای ضعیف، نازک و آسیب دیده است

سایر ویتامین های مورد نیاز برای تقویت مو

تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی ، مواد معدنی ، ویتامین ها و پروتئین ها ، در داشتن پوست و مویی سالم بسیار تاثیر گذار می باشد و حتی در صورت ایجاد هر گونه عارضه در این دو بافت حساس ، به دلیل تقویت مو و پوست ریشه ای و اساسی ، به راحتی می توان عارضه ی ایجاد شده را با درمان های موثر از بین برد .

ویتامین های خانواده ی B کمپلکس در تقویت و سلامتی مو بسیار تاثیر گذار می باشند . آمپول های بیوتین و بپانتن شامل دو ویتامین بیوتین و  هستند ، از این دو آمپول مقوی ، جهت تقویت موثر و درمان ریزش مو استفاده می شود .

این دو آمپول ، در موارد خاصی که فرد مشکلی در جذب ویتامین بیوتین و دارد ، تجویز می شوند ، زیرا با وجود طیف گسترده ای از قرص های B کمپلکس ، این دو آمپول کمتر توسط پزشک متخصص مو تجویز می شوند . هر آمپول بیوتین ، ۵۰۰۰ میکروگرم ویتامین  بیوتین دارد و هر دو آمپول بیوتین و بپانتن همزمان در دو عضله بدن تزریق می گردد . تزریق آمپول های بیوتین و بپانتن به دلیل ایجاد انرژی زیاد بهتر است در طی روز تزریق شوند . قبل از اقدام به تزریق آمپول های بیوتین و بپانتن باید پزشک معالج از میزان فشار خون ، سابقه ی بیماری قلبی ، کلیوی و حساسیت پوستی بیمار اطلاع داشته باشد .

تاثیر بیوتین بر رشد مو

از آنجا که بیوتین به طور موثری به تکثیر سلول ها ، تولید اسید آمینه و پروتئین و تنظیم قند خون کمک می کند ، به آن ، ویتامین H گفته می شود ، این کلمه مخفف Hair به معنی مو است و موجب ایجاد موهای سالم و پرپشتی خواهد شد . شوره ی سر ، خشکی پوست ، مو خوره و ریزش مو از علائم کمبود ویتامین های خانواده ی B کمپلکس می باشد که با تزریق آمپول های بیوتین و بپانتن می توان به طور موثری به تامین ویتامین های مورد نیاز بدن پرداخت . مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده که ویتامین B۵ (بپانتن) به طور موثری به تجزیه و تولید پروتئین ها و در نتیجه رشد و حفظ سلامت موها کمک می کند .


پاسخنقل‌قول
(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۱۳/۱۲/۱۳۹۷ ۱:۱۶ ب.ظ  

ممنون از اطلاعات کامل و مفیدتون


پاسخنقل‌قول
(@arezoo)
کاربر پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 63
۱۴/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۵۶ ب.ظ  

ممنون از اطلاعات کامل و عالیتون .


پاسخنقل‌قول
(@zahraranjbar)
کاربر تازه کار
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 13
۱۴/۱۲/۱۳۹۷ ۹:۱۷ ب.ظ  

عاداتی که موهای تان را کم پشت میکند :

_ موهایتان را نخارنید
_ رژیم سخت نگیرید
_ به موهای خیس درست رسیدگی کنید
_ مدل موهای سفت درست نکنید
_ دوش آب داغ نگیرید
_ موهایتان را به موقع بشویید
_ در معرض نور شدید آفتاب قرار نگیرید
_ از وسایل حالت دهنده داغ استفاده نکنید

 


پاسخنقل‌قول