Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

مستقل شدن  

 

(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۰۴/۱۲/۱۳۹۷ ۱:۰۱ ب.ظ  

نوشتم اما جواب ندادین من ۲ساله ازدواج کردم ۱۸ سالمه و باردار هستم با همسرم میونه مون خوبه و مشکلی که من دارم اینه که با خانواده همسرم تو یه خونه زندگی میکنیم من اصلا میونه خوبی با مادر شوهرم ندارم خیلی دخالت میکنه همش هر کاری که میکنه منت میزاره بدش میاد من برا خودم خرید کنم خلاصه به حدی رسیدم که دوس ندارم حتی جواب حرفاشو بدم من چیکار کنم شوهرم راضی بشه مستقل بشیم؟


نقل‌قول
(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۰۴/۱۲/۱۳۹۷ ۱:۰۳ ب.ظ  

سلام ... دوست خوبم چرا انتظار دارین که لقمه رو یکی بصورت جویده شده و حاضری بیاره بذاره تو دهن تون؟

 

واقعا مطمئنی که در موضوع سوال تون هیچ آموزشی و هیچ صحبتی نداشتم که چندین بار سوال تون رو ثبت کردین؟

 

آیا ویدیوی تئوری مدارها رو دیدین؟ و نگفته بودم که ما نمی تونیم به زور کسی رو تغییر بدیم؟

 

آیا عضو گروه اعضامون شدین؟ و اونجا بارها بحث سیاست های زنانه و تجربیات ارزشمند اعضا در اینکه چجوری همسرشون رو راضی به کار مد نظرشون می کنن رو نخوندین؟

 

آیا ویدیوها و مطالب آموزشی مون در موضوع قانون جذب رو دیدی و خوندی؟ و نگفتم که به مشکلات و هر چیزی که دوست ش ندارین، نباید بپردازین؟

 

و آیا این همه پست های سیاست زنانه ای که تو کانال گذاشتم رو ندیدین؟

 

و هزار بار نگفتم که باید قلق هر کسی رو پیدا کنین و با لجبازی و حرص خوردن و دشمن دیدن کسی، نمیشه اون مشکل رو حل کرد؟

 

و باید قلق مادر شوهرت رو پیدا کنی و باهاش صمیمی بشی و در گام اول این تفکرات اشتباه که مادر شوهرم ال هست و بل هست و دخالت می کنه و دشمنمون هست و این چیزا رو از ذهن ت بریزی بیرون

 

بعدش سعی کنی تو هم براش دختری کنی و با همین خونه و همین زندگی، روحیه ت رو بالا ببری و به حس خوب رضایت از زندگی و شکرگزاری برسی

 

و بعد همه این اتفاقات هست که می تونی همسرت و خانواده ش رو با سیاست ( نه با دشمنی و تفکرات منفی ) راضی کنی که مستقل بشین.

 

لطفا قبل از ارسال سوال تون، مطمئن باشین که مطالب لاقل یک ماه اخیر کانال و گروه رو با دقت خوندین و اجرا کردین و مشکل تون برطرف نشده.

 

من یک نفر هستم ها ... ربات هم نیستم 😉

 

هر روز علاوه بر مشاوره ها و کوچینگ ها، بصورت میانگین 50 - 60 نفر هم در پی وی پیام میدن و راهنمایی می خوان و همه اینا رو بذارین کنار کارهای کانال و آموزش هایی که باید تهیه کنم و مدیریت گروه و هزار تا کار شخصی خودم!

 

و اینم یادتون باشه ... ارزش آموزش هایی که به رایگان در کانال و گروه و ویدیوها و ویس ها ارائه میدم، حتی 1 ریال هم از آموزش های پولی و مشاوره هامون کمتر نیست و اگه یکم باهوش باشین و اراده تغییر رو داشته باشین، با همین آموزش های رایگان می تونین متحول بشین و زندگی تون رو متحول کنین.


پاسخنقل‌قول
(@hananlatifi97)
کاربر فعال
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 35
۰۹/۱۲/۱۳۹۷ ۷:۳۳ ب.ظ  

بسیار عالی...خیلی جالبه.وکامل👏👏👏👏


پاسخنقل‌قول