Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

شوهرم دوست نداره لاغر باشم.  

 

(@fatemeh-1)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 150
۱۸/۱۲/۱۳۹۷ ۴:۴۹ ب.ظ  

سلام خسته نباشید.مشکل من اینه که همسرم از خانم لاغر خوششون‌ نمیاد ولی خودم برعکس ایشونم و تناسب اندام‌ رو ترجیح میدم، اما بخاطر ایشون سعی کردم یه کم اندامم پر تر بشه بعد از عقدمون حدودا دو سه کیلو به وزنم اضافه شد اما به دلیلی مجبور شدم غذاها و خوراکی های مضر رو‌ کنار بذارم و همین باعث‌ شد وزنم چند کیلو بیاد پایین. هیچوقت فکر نمیکردم اینقدر متعصب باشه روی این قضیه و متاسفانه هرروز بهم یادآوریش میکنه که خیلی لاغر شدی قبلا خیلی بهتر بودی گاهی وقتا با این حرفاشون فشار عصبی شدیدی بهم وارد میشه ممکنم هست باهاشون برخورد کنم. شاید یه مسئله پیش پا افتاده باشه ولی من واقعا نگرانم نمیدونم چیکار باید بکنم و چه جوابی به ایشون بدم که قانع بشن

ممنونم از راهنماییتون


نقل‌قول
(@khadijeh)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 140
۱۹/۱۲/۱۳۹۷ ۹:۴۸ ق.ظ  

سلام.دوستان خوبم، من هیچ وقت نمی تونم جای کسی تصمیمم بگیرم و شما باید با توجه به آموزش هایی که هم در کانال هم در سمینارها هم در مشاوره ها میدم، خودتون تصمیم گیرنده زندگی تون باشین و مسئولیت کامل تصمیم هاتون رو هم ششدانگ بر عهده بگیرین.

و اما پاسخ سوال این دوست مون:

دوست عزیزم، مشخصه که 2 - 3 کیلو لاغر تر یا چاق تر شدن بهانه هست ... باید ریشه این موضوع رو پیدا کنین و برطرف کنین

آیا همسرتون تیپ و اندام و شخص خاصی رو در فانتزی های ذهنی ش داره؟
آیا همسرتون فیلم پورن میبینه؟
آیا همسرتون با دوستانش در مورد خانوم هاشون و کیفیت سکس و اندام هاشون صحبت دارن؟
آیا همسرت رعایت محرم و نامحرم رو می کنه؟
آیا همسرت مقید به آموزه های دینی هست؟

و در سمت خودت :

آیا اعتماد به نفس خوبی داری؟
آیا خودت، به خودت ارزش میدی؟
خودت، خودت رو دوست داری و به خودت اهمیت میدی؟
خودت تو ذهن ت، خودت رو یک فرد جذاب و دوست داشتنی میدونی؟
چه تصویر ذهنی از خودت داری تو ذهن ت؟
چقدر به خودت احترام میذاری؟

و جواب این سوالات مشخص میکنه که اشکال کار کجاست و حل اون اشکال، میشه آرامش و خوشبختی شما.

" این پست، پاسخ استاد جاودانی در کانال تلگرامی @tajrobeVAzendegi هست که اینجا ارسال کردم "


fatemeh67 پسندید
پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۶/۱۲/۱۳۹۷ ۱۱:۲۳ ق.ظ  

تناسب اندام خیلی خوبه و همچنین سلامت جسمانی.

بیشتر به نظر می رسد که این یک بهانه باشد و یا یک معیار که تازه برایشان بوجود آمده است باید علت اپرا پیدا کنین و سعی کنین بیشتر با هم وقت بگذرونین .


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۷/۰۱/۱۳۹۸ ۴:۲۹ ب.ظ  
آیا مردان زنان چاق را دوست دارند یا لاغر؟
هر مردی برای یک نوع زن وجود دارد. مردانی هستند که زنان بزرگ جثه دوست دارند و مردانی هستند که زنانی نحیف و کوچک دوست دارند. برخی مردان بین این دو سایز را می پسندند. مهم نیست چه اندازه ای هستید، مهم این است که یک جایی یک مردی برای شما وجود دارد و شما جفت او برای ازدواج هستید.
مردان در مورد زنانی که چاق می شوند چه احساسی دارند؟
مردی که عاشق شماست، بی دلیل عاشق شما نیست. همان طور که مردان خودشان شکم می آورند و چاق می شوند، مطمئناً چاقی شما را درک می کنند و البته متوجه می شوند که دیگر شبیه روزهای اول آشنایی نیستید. اگر این اضافه وزن در حدود ۵ یا ۱۰ کیلوگرم باشد، مشکلی نیست، می توانید همچنان متناسب و خوش اندام جلوه کنید. اگر مردتان کوته نظر باشد، با این قضیه کنار نمی آید و گذشته را فراموش نمی کند. اما اگر مردی آن را درک کند، چند کیلو افزایش وزن مسئله مهمی نیست. شما همچنان تلاش می کنید که خوب به نظر بیایید و همین خوب است.
و همچنین در مورد لاغری هم چنین صدق می‌کند ،شما فقط سعی کنید جذاب باشین.

پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۷/۰۱/۱۳۹۸ ۴:۳۲ ب.ظ  

در زندگی زناشویی همیشه دو طرف پرسش هایی از یکدیگر دارند اما خیلی از آنها را نمی پرسند و یا احساس شان را به یکدیگر بیان نمی کنند. از طرفی اکثر مردان به موضوعات محدود می اندیشند اما در زندگی زناشویی کلی نگر هستند و از کنار جزئیات به راحتی می گذرند. آنان اگر هم پرسش داشته باشند، یا نمی پرسند یا کمتر می پرسند. از این رو خانم ها نمی دانند که احساس شوهرشان در مورد موضوع های مختلف چیست؟ برای مثال خانومی به آرایشگاه می رود و رنگ موی خود را تغییر می دهد، شاید همسرش به او می گوید، «چقدر عوض شدی» اما احساس قلبی اش را نمی گوید و یا نمی داند چگونه ابراز کند، به همین خاطر «زن» می ماند که احساس شوهرش در رابطه با آن موضوع خاص چیست؟

پس بنگرین که این واقعا احساس خودتان است یا همسرتان!👌


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۷/۰۱/۱۳۹۸ ۴:۴۰ ب.ظ  

یادتان باشد که اندیشه‌های شما احساساتتان را شکل می‌دهد و احساسات هم اعمال و رفتار شمارا هدایت می‌کند.

پس اگر شما بهرلاغری فکر نکنین و در واقع به دیگر توانایی‌ها و زیبایی هایتان متمرکز شوین ، با توجه به قانون جذب کار شما خیلی راحت است فقط باید کمی اطلاعات خود را بالا ببرین و برای چاق شدن هم راههای زیادی هست ولی یادتان باشد که وقتی چاق شوین شاید دوباره دلتان خواست لاغر شوین پس سعی کنین با حفظ تناسب اندام از ساختمان بدن خود راضی باشین و خدا را شاکر باشین و البته در تغذیه خود هم دقت لازم را داشته باشین .🌻🙏


پاسخنقل‌قول