Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

ویژگیهای یک خانم لوند برای ازدواج  

 

(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۱/۱۳۹۸ ۹:۵۹ ق.ظ  

#خانومها_بخوانند

#زن_لوند

💟“زن لوند” که هم برای ایجاد و هم برای ادامه یک رابطه بسیار مهم و ضروری است تقریبا میتوان گفت که در وجود زنهای ایرانی کاهش یافته است.

🔵به هر حال ضعف شما که باعث تزلزل زندگی تون شده مربوط به کهن الگوی زن لوند است. شاید بتوان گفت یکی از مهمترین دلایل طلاق و آشفتگی روابط زوجین در دنیا ضعیف بودن این کهن الگو در بین زنان ماست.

🌺زن ملکه یا لوند چگونه زنی است؟

😍زن ملکه یا لوند یک زن شجاع و با دل و جرآت, قوی و با هوش است. او یک زن محاسبه گر و زیرک است و با زیرکی و سیاست زنانه و آموزش دیدن و افزایش جذابیت درونی، دیگران را تحت تاثیر قرارمی دهد. زن ملکه یا لوند دوست داشتنی, محبوب و قابل ستایش است. هم شوخ و شنگ است هم جدی است, هم نجیب و روحانی است هم عشوه گری و طنازی دارد. هم مادر ست هم مادری نمی کند ( با شوهرش مثل یک کودک رفتار نمی کند).

🍀وقتی در حضور چنین زنی هستید زن بودن او بسیار محسوس است و با جذابیتی که دارد دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد.

🙆🏻‍♀️صدای او دلفریب و افسونگرانه است. بخاطر همین صدای زیبا و همچنین جذابیت ظاهری که دارد فوق العاده از نظر شوهرش ارزشمند جلوه می کند و برای او بسیار دلرباست. تمام روابط یک زن ملکه یا لوند هدفمند است. او در روابط خود با مردان بیش از آنکه بخشنده باشد, طالب و گیرنده و متقاضی است. (در واقع دست بگیر دارد تا دست بده).

💃🏻💃🏻چنین زنی در نظر مردان یک گل لاله وحشی, سنبل زیبای زینتی و فوق العاده دلرباست. زن لوند شوخ طبعی شیطنت آمیزی دارد که دل همسرش را می برد.

👧🏻مرد در کنار زن لوند حس جالبی دارد در عین اینکه به او احترام می گذارد, با او خودمونی و راحت هم است.

👰🏻در عین اینکه حس میکند عاشق اوست, در میابد که این زن با جهان هستی و خدا ارتباط قشنگی دارد و به او احتیاجی ندارد.

👸🏻لوند بودن برای هر مردی شیرین و جذاب است و او را به وجد می آورد. زن ملکه یا لوند لحظات بسیار شیرینی را خلق می کند.

👩🏻اگر این بعد شخصیتی زن آشکار شود هیچ مردی قادر به مقاومت در برابر آن نیست.

👯‍♀️جالب اینجاست که حتی بعضی از زنان ما رفتارهای لوند ( خندیدن لوند, صدای لوند, لباسهای لوند و…) را هم انجام میدهند اما لوند نیستند.

❤️چون در جامعه ما لوندی با جلف بودن و هرزگی مترادف شده است و اگر زنی بخواهد حتی برای همسرش لوندی کند ممکن است شوهرش هم او را سرکوب نماید.

💛یک دلیل آن اینست که این زن رفتار لوند را انجام میدهد اما شخصیت او لوند نیست.

💚درست مثل زمانی که شما مهربان نیستید اما ادای فرد مهربان را در می آورید.

👑👑چقدر زیباست یه زن,واقعا زن باشه , لوند باشه ,خواستنی باشه , به دور از پرخاش باشه , به دور از رفتارهای مردانه ... چه خوبه که در کنار هزاران هزینه زندگی، یکم هم روی آموزش دیدن این مهارت ها سرمایه گذاری کنه.

موفقیت شخصی و همسرداری 💪❤️ 👇
https://t.me/joinchat/AAAAAD8R64UQH67TEFMNOQ


نقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۰۱/۱۳۹۸ ۱۲:۰۸ ب.ظ  

☘️ویژگیهایی که در یک خانم به اوج برسد لوندی نام دارد.

🍃

یک زن لوند می داند که باید چه گوید
– می داند که باید چگونه رفتار کند
– می داند که باید چگونه راه برود
– و می داند که چگونه باید دل یک مرد را به دست آورد.
مهم ترین جلوه ی لوندی در ارتباط با یک مرد محقق می گردد، یک زن می تواند لوندی خود را به صورت تام و تمام برای یک مرد بروز دهد و در صورت عدم این ارتباط، این کنش محقق نمی گردد.
یک زن لوند مجموعه ای از ویژگی های زنانه را با خود حمل می کند و هر روز تلاش بیشتری در جهت به‌روز رسانی این ویژگی ها از خود صورت می‌دهد.
برخی زن ها لوند به دنیا می آیند، تنها برخی، ما بقی زن ها می بایست این ویژگی را در خود بیدار کنند زیرا این ویژگی در نهاد هر زنی وجود دارد و خداوند آن را در وجود همه ی زن ها قرار داده است، در برخی بیشتر و در برخی کمتر، اما همگی زن ها از آن برخوردارند و برخی از زن ها به صورت تبلور یافته با این ویزگی به دنیا می آیند.

پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۰۱/۱۳۹۸ ۱۲:۱۲ ب.ظ  
✍🏼زنی که لوندی نداشته باشد نمی توانند انتظار داشته باشد که جذابیت خاصی در نظر مردها پیدا کند. مردها همه به دنبال لوندی در یک زن می گردند و همیشه جذب زن های لوند می شوند. همه ی مردها این ویژگی را ستایش می کنند
✍🏼و اگر در کلام خود از آن سخن به میان نمی آورند به این دلیل است که عنوان و لیبل آن را نمی دانند.
 
✍🏼کمتر مردی پیدا می شود که خواهان این ویژگی در یک زن نباشد و اگر هم پیدا شود، مسلما در طول دوران تاهل خویش، از زن خود این ویژگی را بارها و بارها طلب می کند.
✍🏼لوندی چیزی نیست که یک زن بخواهد به راحتی از کنار آن بگذرد و بگوید که من نمی خواهم لوند باشم. هر زنی در عمیق ترین بخش های روان خود به شدت تمایل دارد که لوند باشد و دارای جذابیت، تا مورد توجه مردها قرار گیرد
✍🏼لوندی در زن ها نسبت به دخترها ظهور و بروز بیشتر و دسترسی راحت تری دارد.
✍🏼یک زن تمام عیار است که می تواند رفتاری لوند و جذاب از خود به نمایش بگذارد و این نمایش مسلما برای تسخیر یک مرد صورت می گیرد و جنبه ی همگانی نخواهد داشت یعنی یک زن نباید لوندی را بردارد و به سر کوچه، بر سر مغازه ببرد و طلب کالا کند
🧐بلکه این لوندی می بایست متجلی باشد در یک ارتباط دو طرفه، یک ارتباط سالم و به دور از اختلال، برای اینکه به مرد خود احساس مردانگی بدهد و از زنانگی خود لبریز و سیراب گردد.

پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۰۱/۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ ب.ظ  

😗در باور عمومی پیشینیان ما، لوندی مضموم و ناپسند بود و از زنان لوند تعبیر به لکاته می شد و حتی آفرودیت تایپ ها را نیز افریطه خطاب می کردند.

🤨اما در این زمان ما شاهد این هستیم که زنانگی ها به شدت در حال نزول است و ملاک و معیار زنانگی در فشن مدها و رفتار سلبریتی ها جستجو می گردد که این جستجو بسی اشتباه است و به خطا، زنانگی ربطی به مدرنیسم ندارد.

😕ربطی به جلوه های تبلیغاتی و اثرات مدیا و رسانه ندارد!?!!

🙂زنانگی هنری است ذاتی، که در وجود تک تک زن ها نهادینه است و بروز آن لوندی نام دارد.

😉هنرمند کسی که بتواند این زنانگی را در قالب لوندی احیا کند.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۰۱/۱۳۹۸ ۱۲:۲۳ ب.ظ  
ایده های دلبری🧝🏼‍♀️

١: مردا دوست دارن که زن لطافت و ظرافت داشته باشه این باعث میشه که مردونگیشون بیشتر بروز کنه و از این احساس لذت میبرن.
 
٢: همیشه وقتی همسرتونو صدا میکنید با حالت کشیده و ناز صداش کنین و اگر خواسته ای دارین ازش با خواهش و کلمه ی لطفا بگین تاثیرش بیشتر .
 
٣: به جای غر غر کردن سعی کنین بیشتر شاد و پر انرژی باشین حتی اگه طی روز خستگی زیادی رو تجربه کردین ولی به رو همسر نیارین و به جاش بگین برای تو که عشقمی و همسرمی مثلا غذای خوشمزه پختم.
 
۴: همیشه از کلماتی استفاده کنین که مردونگیشون و زنانگیتون رو نشون میده.
 
۵: به خودتون برسین و همیشه معطر باشین .خیلی مهمه .
 
🧛🏻‍♀️🦹‍♂️💅🏼سعی کنین هر بار رفتین بازار یه دستبندی پا بندی یا لاکی یا رژلبی بخرین که تنوع بشه.
 
✍🏼 لباس زیر و لباس خواب و لباس تو خونه خیلی مهمه 👌
جای دوری نمیره !
نگین اسراف نههههه اصلا به جاش زندگیتون محکم تر میشه هر دفه یه تیکه بخرین و متنوع باشین براش مثل یه ملکه.👌
 

پاسخنقل‌قول
(@mohamad)
کاربر پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 74
۰۲/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۱۳ ق.ظ  

وند/ این نوع زن ها ذاتا لوندهستند و فرقی براشون نمیکنه که مرد مقابل کی و چی هست…فقط دلش میخواد براش لوندی کنه …این زنها با حرف زدنشون هم لوندی میکنن با نگاهشون و چشم و ابروشون…! اینا عین گربه های کوچولویی میمونن که خودشون رو به همه حیوونای نر میمالن و به این فکر نمیکنن که دیگه اسب در قدو قواره اونا نیست…


پاسخنقل‌قول