Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

قانون جذب و لاغری  

 

(@sahar)
کاربر 5 ستاره
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 369
۲۹/۰۱/۱۳۹۸ ۷:۲۸ ب.ظ  

دوستان لطفا توضیح بدین که چطوری میشه با کمک قانون جذب به تانسب اندام رسید؟؟

اصلا چنین چیزی امکان داره؟

اگه کسی از این روش استفاده کرده کمی توصیح بده


نقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۳۱/۰۱/۱۳۹۸ ۱:۲۹ ق.ظ  

ارتباط سلامتی و تناسب اندام:

یافته های جدید متخصصین بخش سلامت، ثابت کرده است: سلامتی و طول عمر با چند فاکتور مهم ارتباط ثابت شده ای دارد.

در افرادی که تجمع چربی کمتری در اندام مختلف خود دارند، فاکتور های سلامتی بیشتر بچشم می خورد. اینطوری بود که در میان مردم جهان، لاغری، مثل یا معادل سلامتی تداعی و ترویج شد.

امروز چاقی مفرط را عامل بسیاری از بیماریها می دانیم و بدتر از آن این است که بسیاری از متخصصین، خودِ چاقی را بیماری خاموش می نامند. همین شد که لاغری بیشتر و بیشتر تبلیغ شد و البته عده ای سودجو هم هرچقدر می توانستند از این بازار بزرگ پول مردمان تنبل را به یغما ببرند. ویروس لاغری در سرتاسر جهان بصورت اپیدمی خوشایند، فراگیر شده و همه به دنبال راهی سریع و آسان برای جذب تناسب اندام هستند.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۳۱/۰۱/۱۳۹۸ ۱:۳۰ ق.ظ  

ما در ایران هم بسیاری از افراد را می‌بینیم که سالهاست تصمیم دارند روزی، وزن خود را کاهش و یا افزایش دهند. همه جا صحبت از لاغری است. هر فردی که اضافه وزن دارد می خواهد وزنش را کاهش دهد. حتی سوپر استارها لاغر شده اند تا با این خواست عمومی همرنگ باشند. 

چرا اکثرا در اقدام برای کاهش وزن شکست می خورند؟!

همه میخواهند اندامی در بهترین شکل و حالت داشته باشند، اما بسیاری از افراد در بدست آوردن آن شکست می خورند. دلیل آن هم پر واضح است. تغییر الگوی لذت به درد خیلی سخت است و افراد در مرحله اقدام و عمل برای جذب تناسب اندام نیاز به همت عالی دارند. دوست خوب من، اگر شما نیزبارها تلاش کرده اید و شکست خورده اید یا اگر برای اولین بار است که می خواهید این کار بزرگ را انجام دهید، بهتر است از قانون جذب برای رسیدن به وزن ایده آل خود استفاده کنید.

چگونه از قانون جذب بیشترین نتیجه را برای کاهش وزن بگیریم؟

لطفا تصور کنید این تنها راه شماست و هیچ راه دومی ندارید. شما باید دلیلی برای کاهش و یا افزایش وزن داشته باشید. اگر دلیلی نداشته باشید با مواجه با سختیهای راه، تغییر الگوی غذایی حتما کار را رها می کنید. شما باید در ذهن و ضمیر خود الگوی درد و لذت را تغییر بدهید. من به شما این بینش و آگاهی را می دهم که چرا شکست می خورید و چگونه می توانید عادتهایی را که باعث شکستتان می شود تغییر دهید.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۳۰ ق.ظ  
🥛🥬🥗🍎🔥لاغری و کاهش وزن با قانون جذب یکی از شگفت انگیز‌ترین و ساده‌ترین روشهای لاغری است. این روش به نوعی غیر قابل باور است اما وقتی که آنرا انجام دهید و فلسفه آنرا بدانید، به شکلی شگفت انگیز به معجزه قانون جذب در لاغری پی خواهید برد. 
شاید عبارت قانون جذب برای شما ناشناخته باشد. درواقع این قانون بیان می‌کند: هر چیزی مثل خود را جذب می‌کند یا مانند، مانند را جذب خود می‌کند. این قانون به ظاهر ساده می‌تواند زندگی ما را در تمام زمینه‌ها تغییر دهد و سبب موفقیتهمه جانبه‌مان شود.در قانون جذب اگر شما عمیقا چیزی را بخواهید و به اصطلاح تمام فکر و ذکر شما شود، به آن خواهید رسید. درواقع با استفاده از قانون جذب، خود را مثل آن چیزی که خواستارید می‌کنید تا شما را جذب کند.

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۳۳ ق.ظ  

👕🧠قدم اول: تفکر خود را عوض کنید!

اگر می‌خواهید به لاغری با قانون جذب برسید، باید تفکر خود را عوض کنید. به جای تمرکز روی چاقی خود، روی لاغری و حال بعد از لاغری تمرکز کنید.درواقع همیشه روی نتایج خوب تمرکز کنید و از فکر کردن به مشکلات حال دست بردارید ؛ چرا که شما می‌توانید به سادگی این مشکلات را حل کرده و به موفقیت برسید. قانون جذب ارتباط تنگاتنگی با ذهن و تفکرات شما دارد. بنابراین سعی کنید همیشه نیمه پر لیوان را ببینید.

اگر به لاغری و تناسب اندام و مزایایی که بعد از لاغری سراغ شما می‌آیند فکر کنید ، نه تنها اولین قدم این پروسه را طی کرده‌اید، بلکه حدود نیمی از راه را نیز با موفقیت پیموده‌اید {کلید اصلی} . بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید آن است که به طور کامل و همه جانبه، حال بعد از لاغری خودتان را ارزیابی کنید؛ البته توجه کنید که نکات مثبت در این مرحله مقصودتان باشد و منفی‌ها را نبینید!

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۳۳ ق.ظ  

🧥✍🏼قدم دوم: ارزیابی خود را تکمیل کنید!

پس از انجام مرحله اول و یادداشت نکات مثبت لاغری با قانون جذب ، لازم است تا ارزیابی خود را کامل کنید. یعنی نکات منفی راه را نیز بسنجید. البته مقصودتان از سنجش نکات منفی بعد از لاغری تنها پیش‌بینی فراز و نشیب‌های راه باشد؛ بنابراین ارزیابی احوال منفی بعد از لاغری تنها باید برای اطلاع از پستی و بلندی‌های راه باشد و نباید شما را از ادامه راه دلسرد کند.

برای این مرحله همانطور که گفته شد به طور همه جانبه و کامل باید نکات منفی که بعد از لاغری با قانون جذب دامن گیرتان می‌شود را سنجش و ارزیابی کنید. برای مثال اگر ممکن است بعد از اتمام مسیر دچار افسردگی یا اضطراب شوید، لازم است تا این نکات را بررسی کنید. همچنین لازم است تا این نکات منفی را با مواردی که در مرحله یک ارزیابی کرده‌اید، مقایسه کنید تا ارزش ادامه راه به طور کامل دستتان بیاید.

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۳۴ ق.ظ  

👚🚶🏻‍♀️قدم سوم: چاشنی اصلی موفقیت را فراموش نکنید!

صرفا با تکیه بر ارزیابی مسیر و بررسی نکات مثبت و منفی نمی‌توانید به لاغری و تناسب اندام برسید. چاشنی اصلی موفقیت در هر کاری تلاش همه جانبه برای رسیدن به آن است. منظور ما از تلاش همه جانبه این است که علاوه بر اینکه به طور فیزیکی برای لاغری تلاش می‌کنید، باید تمام فکر و ذکرتان در جهت مثبت به سمت لاغری با قانون جذب باشد.

برای تکمیل مرحله سوم، در ابتدا باید کاهش وزن و لاغری با قانون جذب را در قلبتان احساس کنید. لازم است تا علاوه بر سنجش همه جوانب این راه ، به طور کامل آنرا در ذهن خود حس کنید. گویی که به این موفقیت دست یافته اید. نکته قابل توجه در این موضوع آن است که باید در تمام ساعات زندگی خود این کار را انجام دهید. سپس در عمل نیز از روشهای لاغری بدون عوارض استفاده کنید تا نتایج کار را ببینید. تمرینات قانون جذب به شما کمک خواهد کرد تا تمریناتی ساده، فوق العاده و موثر را جذب کنید و به تناسب اندام برسید.

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۳۴ ق.ظ  

🧵🤷🏼‍♀️قدم چهارم: مهمترین مرحله حذف باورهای غلط است!

شاید مهمترین عاملی که باعث شکست قانون جذب می‌شود، باورهای غلط ماست.در لاغری با قانون جذب این باورهای غلط ما هستند که باعث عدم موفقیت و شکست‌مان خواهند شد. اگر باورهای غلط و همیشگی خود را داشته باشید، لاغری با قانون جذب برایتان سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد و از ادامه راه باز خواهید ماند.

در تکمیل توضیحات بالا لازم است تا ابتدا باورهای غلط خود را شناسایی کرده و سپس در جهت فراموش کردن آنها گام بردارید. برای شناسایی هرچه بهتر این باورها می‌توانید تفکرات خود را در طول روز زیر نظر بگیرید و هرگونه باور غلطی که در زمینه لاغری با قانون جذب به ذهنتان رسید را یادداشت کنید


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۳۵ ق.ظ  

🧵🙋🏼‍♀️ در زیر نمونه‌ای از باورهای غلط لاغری در بین افراد آورده شده است:

  • چاقی در خاندان ما ارثی است و من نمی‌توانم لاغر شوم!❌
  •  
  • سرنوشت من چاق بودن است و تقدیر را نمی‌توان عوض کرد!❌
  •  
  • قانون جذب ناکارآمد است و سبب لاغری نمی‌شود!❌
  •  
  • کاهش وزن خیلی سخت و پیچیده است و نیاز به انجام کارهای دشوار دارد!❌

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۳۵ ق.ظ  

👗👌👊🏽قدم پنجم: لاغری خود را حفظ کنید!

احتمالا بعد از انجام چهار مرحله بالا به حقیقت لاغری با قانون جذب رسیده اید. در آخرین مرحله لازم است تا پایداری وزن ایده‌آل خود را حفظ کنید و نگذارید تلاش‌هایتان هدر شوند. برای اینکه وزن ایده‌آل شما پایدار بماند کافی است تا همان تفکر مثبت خود را نگه داشته و تلاش‌های خود برای لاغر ماندن را ادامه دهید. چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ ذهنی باید به دنبال نگه داشتن وزن ایده آل خود باشید و نگذارید دوباره به وزن اولیه خود بازگردید!👏🏽


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۸/۰۲/۱۳۹۸ ۷:۴۰ ق.ظ  

سخن پایانی:

✅قانون کائنات می‌گوید:
🌼هرچیزی را که وارد زندگیمان میشود را خودمان جذب کرده ایم.تمام چیزهایی را که در ذهنمان می گذرد را خودمان جذب میکنیم. قانون جاذبه اهمیتی نمیدهد که شما چه چیزی را میخواهید و چه چیزی را نمیخواهید. حتی وقتی به چیزی فکر میکنید یا نگاه میکنید که آن را نمیخواهید و با آن مخالفت میکنید آن را به طرف خودتان جذب میکنید. در آن موقع قانون جاذبه در حال عمل است.
 
🌺هر چیزی را چه ببینید چه به خاطر آورید و چه تصور کنید ، هر چیزی که روی آن متمرکز شوید را به سوی خود جذب میکنید. و هرگاه این تمرکز همراه با احساسات شدید باشد جذب آن سریعتر خواهد بود.
همیشه بهترین ها را جذب کنید.💫
☘️🙏

پاسخنقل‌قول