Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

خیانت همسر علیرغم تنوع و پوشش ظاهری خانم  

 

(@fatemeh-1)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 150
۳۰/۱۱/۱۳۹۷ ۷:۲۲ ب.ظ  

سلام همیشه شما گفتین خودمون و اصلاح کنیم مثلا به خودمون برسیم لباسای لختی بپوشیم وبه همسرمون محبت کنیم تا دنبال خانم های دیگه نرن ....من خیلی محبت میکنم از نظر رابطه جنسی هم چیزی واسش کم نذاشتم خیلی هم وفادار بود خیلی  اعتماد داشتم ..ولی الان بهم خیانت میکنه خیلی قسم های دروغ میخوره ...کسی بود که به سرش قسم میخوردم از پاک بودنش الان نمیتونم اعتماد کنم ...میگین ما خودمون و اصلاح کنیم به نظر خودمو و اطرافیان همه حسرت منو میخورن از نظر شوهرداری من همه جوره باهاش رفیقم ولی چون گذشته بدی داشتم و همسرم درجریان بوده وقتی خیانت کرد و بهش گفتم گف میخوام ببینی چه حالی شدم من ...درکم کنی و میگه رو لج و لجبازی با تو اینکار و کردم ...مرده هوس بازی شده ترسش ریخته هر کاری دلش میخواد میکنه.

 


نقل‌قول
(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۳۰/۱۱/۱۳۹۷ ۱۰:۴۳ ب.ظ  

#خیانت

📛 یه سوزن به خودت بزن...

❌وقتی که #خیانت اتفاق می افتد، فردی که مورد خیانت قرار گرفته است طرف مقابل را #محکوم می کند در حالی که هر 2 نفر باید در رابطه با رفتارهایی که در زندگی مشترک انجام داده اند، خوب فکر کنند.

🔵فردی که مورد #خیانت واقع شده است، باید از خود بپرسد: «من چه کارهایی در زندگی مشترک انجام داده ام که زمینه را برای خیانت همسرم ایجاد کرده است؟» مردی که #همسرش خیانت کرده باید کارهایی را که در زندگی مشترک انجام نداده، جست و جو کند؛ مثلا وقتی که به همسرش حتی یک بار نمی گوید که #دوستش دارد یا اینکه چه لباس قشنگی پوشیده و چه سفره قسنگی درست کرده است و... چه #توقعی دارد؟

🔴 زن ها زمانی که از #محبت همسرشان #اشباع نمی شوند با 2 راه مواجه می شوند، راه اول اینکه نیازهای خود را #سرکوب می کنند و #افسرده می شوند یا اینکه راه دوم را انتخاب می کنند و در صورت نداشتن #ظرفیت و وفاداری به سمت بیرون از خانه و مردهای دیگر #گرایش پیدا می کنند.
نقطه مقابل خانم ها، آقایان قرار دارند؛ آن دسته از خانم هایی که با #نیازهای همسرشان آشنایی ندارند، چه توقعی دارند که مرد زندگی شان سر از #بیرون از خانه و روابط #پنهانی در نیاورد؟

🔵 زمانی که مرد برای #ارضای نیاز جنسی خود به سمت همسرش می رود و بارها #طرد می شود و نیاز جنسی اش تنها به #شهوانی بودن تغییر می شود، بدون اینکه شناخت یا مطالعه ای نسبت به نیاز #جنسی مرد و جود داشته باشد، در چنین شرایطی احتمال اینکه مرد #خیانت کند وجود دارد.

🔴در زندگی مشترک خانم ها باید بدانند که مردها از نظر غریزی #بصری هستند و هر تصویری در بیرون از خانه می تواند آنها را دچار #هیجان کند و این هیجانات باید به صورت سالم در مرد توسط همسر ارضا شوند تا به #انحرافات بیرون از خانه تبدیل نشوند.

🔵مردها گاهی برای کاهش #خستگی و فشار ناشی از کار، ارتباط جنسی برقرار می کنند و برخی خانم ها به دلیل نداشتن #شناخت کافی از مرد، او را رد می کنند یا #بدرفتاری می کنند، در چنین شرایطی احتمال اینکه مرد به فرد دیگری به غیر از همسرش #گرایش پیدا کند، وجوددارد و این باعث #خیانت می شود.

🔴پس در مسئله #خیانت باید زن و مرد به رفتارهای خود نگاه دقیق تری داشته باشند البته طرح این مسائل برای تایید خیانت نیست و خیانت رفتار #اشتباه و نادرستی محسوب می شود ولی به طور کلی #عدم شناخت نیازها و برطرف نکردن نیازها به شکل صحیح می توانند #مهمترین دلایل خیانت باشند.

نیمه عمر علم چی بود؟ آفرین ... چند روز پیش در یک ویس تو کانال توضیح دادم 😉 ... وقتی که دانش همسرداری تون مال چند سال پیش باشه، باید خودتون رو آماده ی مشکلات بیشتر در آینده بکنین ...

موفقیت شخصی و همسرداری 💪❤️ 👇
https://t.me/joinchat/AAAAAD8R64UQH67TEFMNOQ


پاسخنقل‌قول
(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۳۰/۱۱/۱۳۹۷ ۱۰:۴۹ ب.ظ  

☑️ خیانت معمولا از جایی شروع میشه که تصورش را هم نمی کنید

از یک درد دل ساده 

با همکارتان ،

دوست دوران مدرسه ، 

همسر دوست صمیمی و…

 

 اول فکر میکنید چقدر خوب درکتان میکند

بعد تصور میکنید به عنوان یک انسان با او نزدیکی فکری دارید ، 

 

به مرور دلتان می خواهد بیشتر با او صحبت کنید چون حرف های او روی شما تأثیر دیگری دارد ،کم کم فکر میکنید فقط وقتی با او صحبت میکنید برایتان همه چیز خوب است

 حتی گاهی هیچ گله و شکایتی از همسرتان ندارید ولی برای دردودل با او از همسرتان شکایت میسازید

 

✔️ همسرم زشته، اصلا نمی فهمه من چی میگم ،منو درک نمی کنه وغیره

بعد یواش یواش دلتان می خواهد او را بیشتر ببینید و طولانی تر ببینید و بعد کم کم ذهنتان درگیر مقایسه او با همسرتان میشود و در بیشتر اوقات همسرتان در این مقایسه بازنده است.

 

🔹 همین باعث میشود روابطتان سرد وسرد تر شود ،چون شما کسی را دارید که با او درد ودل کنید وبرایش ناز کنید دیگر حوصله همسرتان را نخواهید داشت ودیگر

 به آن راحتی که رابطه را آغاز کردید نمی توانید از آن خارج شوید.

 

 

❌ خیانت مثل جانوری خزنده بی صدا ، بی دعوت وارد زندگی تان میشود وهمه آن را به خطر می اندازد 

 

مراقب مرزهایتان باشید ، این تصور واهی من با دیگران فرق دارم ودر دام خیانت نمیافتم را دور بریزید میلیون ها نفر با همین تصور اشتباه در همین دام افتاده اند.

 

یاد بگیرین که خودتون رو بسازین و باورهای توحیدی رو در دلتون ایجاد کنین 👌

 

نمیدونی باورهای توحیدی چیه؟ 🤨

خوش به حال ت که کلا کانال رو نمی خونی و پست های به این ارزشمندی رو از دست میدی ✋🏻

 

موفقیت شخصی و همسرداری 💪❤️ 👇

https://t.me/joinchat/AAAAAD8R64UQH67TEFMNOQ


پاسخنقل‌قول
(@khadijeh)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 140
۰۱/۱۲/۱۳۹۷ ۸:۴۴ ق.ظ  

سلام ... دوست خوبم فکر کنم کانال رو اشتباه گرفتی ها 

از قضا تنها کانالی که اصلا از این مدل راهکارها نمیده، کانال ما هست

و همیشه این مدل راهکارهای سطحی و رده پایین مثل لباس لختی بپوش یا تو رابطه جنسی هر چی گفت انجام بده که مبادا خیانت کنه رو ما نفی کردیم

حالا کجا خوندین اینا رو و انجام دادین و نتیجه ش شده اینی که میبینین، گردن ما نندازین!

در هر صورت ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست و جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعته

و حتما همه پیج ها و کانال های مرتبط با روانشناسی و همسرداری تون رو پاک کنین و فقط روی آموزش های یک کانال معتبر تمرکز کنین

و چند هفته ای با دقت بشینین ضعف های زندگی مشترک تون رو بشناسین و اصلاح کنین

و مطمئن باشین که با تغییر دیدگاه تون به زندگی و جذابیت، و رعایت عرضه و تقاضا و درک تئوری مدارها و قانون تکامل و همچنین درک مفهوم قانون در مباحث موفقیت، زندگی تون ساخته میشه

البته با توجه به سوالتون حدس میزنم که مطالب کانالمون رو خیلی نخوندین و الان هم شاید متوجه نشین که عرضه و تقاضا و تئوری مدارها و بقیه چیزایی که گفتم چی هستن!

ولی یکم وقت بذارین و پست سنجاق شده رو بخونین و یه سرچ تو کانال بزنین و یه تکونی به خودتون بدین، کم کم مسیر تحول تون هم براتون نمایان میشه.

" این پست، پاسخ استاد جاودانی در کانال تلگرامی @tajrobeVAzendegi هست که اینجا ارسال کردم "


sahar پسندید
پاسخنقل‌قول