Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

دیدن فیلم های مستهجن و مقایسه همسر با بازیگران آنها  

 

(@fatemeh-1)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 150
۱۸/۱۲/۱۳۹۷ ۳:۴۱ ب.ظ  

سلام.من ۲۳ همسرم ۳۲ سالشه،۶ ساله ازدواج کردیم، یه دختر ۳ ساله ام داریم، 

مشکل همسر من اینا فیلم ها مستهجن خیلی نگاه میکنه، و یواشکی نگاه میکه،بدتر از همه اینه منو با بازیگرای اون فیلما مقایسه میکنه، چرا مثل اونا نیستی، بخاطر همین حرفا چندتا عمل زیبایی ام انجام دادم ولی هییییچ فایده ای نداشت،نمیدونم واقعا چیکار کنم که مقایسه نکنه، 

قبلا کلی دعوا کردیم که این فیلمارو نگاه نکنه، اما الان یواشکی نگاه میکنه.

یه مشکل دیگه ام اینه که، حتی نمیزاره من تنها تا مغازه برم، حتی یه باشگاه ساده که چند قدمیه خونه اس نمیزاره برم، با این که تحصیل کرده اس،موقعیت اجتماعی خوبی داره، اما فکرش بسته اس نسبت به من،

راهنمایی کنید لطفا من چیکار کنم ممنون مرسی


نقل‌قول
(@khadijeh)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 140
۱۹/۱۲/۱۳۹۷ ۹:۴۳ ق.ظ  

سلام ... دوستان خوبم متاسفانه فضای مجازی و دسترسی آزاد به اینترنت و اطلاعات تبعات اینچنینی هم داره و افراد باید خودشون مراقب خیال و تنهایی ها و فریب های شیطان باشن که به این مسیر کشیده نشن.

مشخصه که شما باید اونقدر عالی بشین ( نه در سکس و ظاهر ها / در اخلاق و رفتار و هوشمندی و سیاست مدار بودن و عشوه گری و لوندی و صمیمی شدن با همسرت و افزایش اعتماد به نفس ت و .. ) که همسرتون کم کم بیاد سمت شما و بعدش به عشق شما به حرف تون گوش بده و این چیزا رو بذاره کنار

اما علت علمی این اتفاقات رو توضیح میدم که بدونین وقتی یک نفر رو میاره به فیلم پورن، چه عواقبی منتظرش هست و از کجا داره می خوره :

قبلا بارها توضیح دادم که کل زندگی ما رو باورهای ذهن ناخودآگاه ما میسازن
و دوستانی که مشاوره گرفتن به خوبی می دونن که این باورها از کجا میان و روش اصلاح شون چجوریه

امروزه افراد زیادی ( چه آقا چه خانوم چه متاهل چه مجرد ) فیلم های پورن میبینن و حتی فیلم پورن هم نبینن، تحت تاثیر وضعیت زن ها و دخترهای دور و بر مون و فیلم های سینمایی و ماهواره ای قرار میگیرن

اولا باید بدونیم که فیلم های پورن برای مقاصد تجاری ساخته میشن نه آموزشی

یعنی با توجه به نیازهای اساسی یک مرد یا یک خانوم در رابطه جنسی، ساخته میشن ولی اونقدر شاخ و برگ میدن و اتفاقات مصنوعی و نشدنی اضافه می کنن که اصل کاری ها تحت پوشش قرار میگیرن و به جای اینکه تاثیر مثبت روی روابط مون بذارن، تاثیر منفی روی باورهای ذهن مون و کل روحیات و زندگی مون میذارن

کسی که معتاد به فیلم پورن باشه، فکر می کنه که همه ی خانم ها محتاج رابطه جنسی باهاش هستن و می تونه با اولین درخواست از هر دختر یا زنی، اونو به سمت خودش بکشه

یا وقتی که رمان های پورن می خونه که طرف میره نعوذبالله محارم ش رو مخ زنی می کنه و میره باهاشون رابطه جنسی برقرار می کنه و از این دست چیزا، دیگه بحث ایمان و دین و محرم و نامحرم یادش میره ... چرا؟

چون باورش داره توسط چیزایی که میبینه ساخته میشه و این باورهاش هم رفتارها و زندگی ش رو میسازن

پس وقتی که یه آقایی فیلم پورن میبینه و بارها و بارها میبینه، فکر می کنه دنیا اونجوریه دیگه

فکر می کنه دست رو هر دختری بذاره یا مثلا به یه دختری چشمک بزنه، دختره تندی میپره بغلش که باهاش رابطه داشته باشه

فکر می کنه که می تونه یک ساعت بکوب رابطه برقرار کنه و دخول داشته باشه

فکر می کنه که باید آلت مرد بزرگ باشه و فقط آلت بزرگ به زن لذت میده

فکر می کنه که عیبی نداره دو تا زن همزمان با یک مرد رابطه برقرار کنن و رابطه گروهی و ضربدری رو بلامانع میدونه و هر فکر معیوب دیگه ی این چنینی

از اون طرف چون باورهاش اینا هستن، به تو و کل جامعه هم اینجوری نگاه می کنه و قطعا وقتی که تو رو دوست داره، نباید اجازه بده که آزادانه در چنین جامعه ای که در ذهن ش توسط فیلم های پورن ساخته شده تردد کنی.

پس از تغییرات درونی خودت شروع کن برای افزایش جذابیت درونی و تغییر دادن غیرمستقیم همسرت

" این پست، پاسخ استاد جاودانی در کانال تلگرامی @tajrobeVAzendegi هست که اینجا ارسال کردم "


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۰:۴۷ ق.ظ  

کارشناسان در مواجهه با افرادی که ساعات طولانی به تماشای فیلم های غیر اخلاقی می نشینند ( چه نوجوانان و چه همسران ) انگیزه ها را به دقت بررسی می کنند ٬ از اولین عوارض فیلم های پورنوگرافیدر زندگی ، انحراف جنسی شوهران است که باعث گسستن آشکار عمل جنسی از ابراز عشق ، دوست داشتن و دیگر احساسات طبیعی سالم که به روابط زناشویی کمک می کنند می شود . در این زمینه ، جدایی همسران و طلاق بسیار رواج دارد و فرد منحرف تا جایی پیش می رود که دائم خود ارضایی می کند .
 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۰:۴۸ ق.ظ  

کاهش روابط اجتماعی در نوجوانان و پرخاشگری در همسران ، مهمترین عارضه فیلم های پورنوگرافیاست که در این مورد هیچ فرقی نمی کند که منحرف جنسی ، مدیر یک شرکت یا یک کارگر ساده باشد و همه آنها می توانند نسبت به نابهنجاری جنسی به یک اندازه شرطی شوند .

سیر روند شرطی سازی خودارضایی غیر قابل اجتناب است و به راحتی و خودانگیخته از بین نمی رود بنابراین درمان آن دشوار است . متاسفانه از عوارض فیلم های پورنوگرافی ، رشد آهسته و آرام این بیماری است که همیشه از دید پنهان است و همانند سرطان ، در زندگی محرمانه و شخصی مردان ، سال ها به رشد و گسترش خود ادامه می دهد .

تجسم نیرومند خاطرات گذشته ، از تحریک شدن های جنسی و مرور صحنه های فیلم های مستهجن در ذهن ، عوارض فیلم های پورنوگرافی را تایید می کند و باعث می شود که فرد با عطش سیری ناپذیری دست به خود ارضایی بزند و حتی گاهی با پوشیدن جوراب و لباس های زیر زنانه از لحاظ شهوانی ، در حالت لذت و تحریک جنسی باقی بماند .


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۰:۵۰ ق.ظ  

به گفته کارشناسان ، محرک جنسی این افراد ، چیزی غیر از همسرشان می باشد و در مسیری حرکت می کنند که جُز پوچی ، تنهایی ، احساس گناه ، بی مسئولیتی ، روابط غیر عاطفی و غیر متعهدانه به همسر خود هیچ نصیبی نمی برند .

عوارض فیلم های پورنوگرافی تنها به این موارد محدود نمی شود . تماشای دائمی حرکات اغراق شده بازیگران در فیلم های مستهجن ( که همه چیز بر مبنای خشونت و سکس است ٬ نه روابط عاطفی و احساسات عاشقانه ) باعث میشود افراد نسبت به اخلاقیات بی تفاوت شده و به خانم ها ، به چشم ابزارهایی برای اطفای شهوت نگاه کنند که این موضوع فاجعه بار ، برای جامعه ، فرد و خانواده بسیار خطرناک است .


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۰:۵۱ ق.ظ  

از دست دادن خانواده ، جدایی و طلاق ، مواجه شدن با قانون در مواردی مثل مزاحمت برای دختران ، اذیت و آزار کودکان و سوء استفاده جنسی از همکاران ، ممکن است از عوارض فیلم های پورنوگرافی باشد .

نکته : در علم پزشکی امروز که تا مرز شناخت بسیاری از بیماری ها هنوز فاصله دارد ، خیلی از امور زندگی کم ضرر به نظر می رسند اما در آینده ای نزدیک شاید ضرر آنها ثابت شود .  دیدن این فیلم ها به بهانه آموزش که با تحریک سیستم عصبی خودکار ( سمپاتیک و پاراسمپاتیک ) موجب تحریک دائمی ذهن می شود یا تجویز دیدن فیلم های جنسی برای زوجینی که یکی از همسران یا هر دو به بی میلی جنسی و سرد مزاجی مبتلا هستند و ممکن است در مدت کوتاهی موجب بهبودی روابط شود اما در طولانی مدت ، منجر به بروز مشکلات عدیده ای گردد  .
 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۰:۵۳ ق.ظ  

در پاسخ به خانمی که همسرش فیلمهای مستهجن ببیند، باید گفت : سعی کنید احساستان را نسبت به همسرتان بیان کنید . باید بدانید که راه حل این مسئله ، ابتدا در دستان خود شماست و نه دوستان و آشنایان . اگر چه این مشکل به رابطه و زندگی زناشویی شما هیچ کمکی نمی کند اما ضروری ست با همراهی همسرتان راهی برای این مسئله ناخوشایند پیدا کنید . ورزش کردن و تقویت اعتقادات مذهبی ، در این زمینه مشکل گشاست . توجه کنید که اگر رفتار شوهرتان با دیدن فیلم های مستهجن خیلی تغییر کرده و هرگز تلاشی برای بهبود رابطه تان نکرده است و باعث ایجاد احساسات غیر عاطفی و منفی در شما شده است ، مشکل بسیار جدی ست و باید از مشاور خانواده و زناشویی کمک بگیرید .
 


پاسخنقل‌قول