Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

رابطه خانوم با مربی فرزندش  

 

(@fatemeh-1)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 150
۱۵/۱۲/۱۳۹۷ ۸:۴۱ ب.ظ  

سلام.من  23 سالمه یازده ساله ازدواج کردم یه دختر چهار ساله دارم 

یه چند ماهیه با یه اقای اشنا شدم هم مربی دخترم هست هم همکار همسرم این اقا مجرد هستن من تایم کلاسهای دخترم رو با ایشون از طریق تلگرام هماهنگ میکردم بعد از یه مدت این اقا ابراز علاقه میکردن به من اولاش اصلا برام مهم نبود ولی یه مدته خیلی ذهنمو درگیر کردن منو دیوونه ی خودشون کردن جوری شده که خیلی بهشون وابسته شدم اگه یه روز پیام نده خودم بهش پیام میدم یا حتی تماس میگیرم طوری شدم که دیگه هیچ حسی به همسرم ندارم بارها خاستم فراموشش کنم حتی شمارشو از گوشیم حذف کردم که دیگه پیام ندم ولی نتونستم 

مجدد شروع کردم به پیام دادن و یکی دو باری هم باهاشون قرار گذاشتم 

چکار کنم که فراموش بشه 

بارها امتحان کردم اما نتونستم

میدونم که دارم به دخترم و زندگیم لطمه میزنم اما دست خودم نیست

ممنون میشم راهنماییم کنید 


نقل‌قول
(@khadijeh)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 140
۱۶/۱۲/۱۳۹۷ ۳:۵۹ ب.ظ  

سلام ... دوست خوبم چرا می خواین از خودتون مدرن بازی در بیارین و آخرش خودتون گیر می افتین و کل زندگی تون رو از دست میدین؟

خانم های این دوره زمونه باید خیلی خیلی حواس شون جمع باشه و تا میبینن یه مردی چه از اقوام چه همسایه چه همکار چه مربی چه غریبه، داره یکم از حد و حدودش خارج میشه، باید جدی بگیرن.

هر چه زودتر نشانه های صمیمیت با نامحرم رو دیدین، باید با همون سرعت رابطه رو کمتر و کات کنین. این صمیمیت می تونه به هر عنوانی باشه من جمله کمک کردن یا آموزش دادن یا مشاوره دادن یا دلسوزی یا هر چیزی

اینکه یک طرف صمیمی بشه و شما به حساب نیاری یا همراهی کنی یا سعی کنی توجیه ش کنی که این کارش اشتباهه، به شدت غلط هست.

لطفا قدرت "نه" گفتن رو داشته باشین و هر جا لازم دیدین ازش استفاده کنین.

حیف نیست که زندگی زیبای خودتون رو با مقایسه کردن های اشتباه همسرتون با افراد دیگه و چشم چرانی و ناتوانی در کنترل نفس تون خراب کنین و وارد بازی دو سر باخت بشین؟

شما هم در مورد مشکلتون، تنها یک راه داری ... اینکه از ته دل پیش خدای خودت توبه کنی و با قدرت اراده کنی و شروع کنی به ساختن زندگیت و نزدیک شدن به همسرت و رابطه رو با اون شخص یکجا کات کنی.

اگه نمی تونی به تنهایی این کار بزرگ و افتخارآمیز رو انجام بدی، بهتره یک مشاور پیشت باشه که همراهی کنه زندگی زیبای خودت رو با همسرت، دوباره بسازی.

" این پست، پاسخ استاد جاودانی در کانال تلگرامی @tajrobeVAzendegi هست که اینجا ارسال کردم "


fatemeh67 پسندید
پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۴/۱۲/۱۳۹۷ ۲:۳۲ ب.ظ  

یک خانم با کلاس و اگر اسمش را بگذاری مدرن پاکیزه، هرگز همسرش را دست کم نمیگیره و او را نادان تصور نمیکنه و همسرش را گول نمی زنه!

عمرا دروغ گفتن به همسر سودی داشته باشد؟❌

سعی کنین ریشه مشکل را پیدا کنین که چه چیزی در زندگیتون کم داشتین که دچار چنین اشتباهی شدین، ولی الان هم دور نیست پس توبه نصوح کن و یکدل و یکرنگ با خودت و خدای خودت و همسرت باش و با هم مشکلتون را حل کنین و برای مربی کودک هم مطالعه کنین و تحقیق و سریع تصمیم نگیرین و در مورد هر دو تا مشکلتون با یک مشاور کار آمد صحبت کنین ، حتما موفق می‌شوند.🙏


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۴/۱۲/۱۳۹۷ ۲:۴۶ ب.ظ  

کودک امروز نیازمند  مراقبت ویژه همراه با اگاهی مبتنی بر دانشی است که حاصل تجربه ها و آزمون   و خطاهای  بی شمار در طول ساعت های زیادی از   تلاش انسان (مادر -پدر-احیاناً مربی   کودک )   برای بهبود  زندگی و زدودن  دشواری  های فرا  روی خویش است  و برای پرورش چنین موجود ظریفی  باید  دل و جان را با عشق  و  علم  و اندیشه  آمیخت   تا از گذرگاه دشواری های تربیت گذشت و به سوی افق های بهتر زیستن  خود و فرزند خود  حرکت کرد.

 

🙏


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۳۲ ب.ظ  

 اگر روابط بین مرد و زنی که به سن بلوغ رسیده‌اند از طریق شرعی آن یعنی جاری شدن صیغه نباشد، رابطه ی نامشروع است که این رابطه شامل کافی شاپ، چای خوردن و قدم زدن در پارک هم  میباشد که البته عموما جوان‌ها از آنان بی اطلاع هستند.

رابطه نامشروع از جمله جرایمی است که قانون مجازات آن را جرم دانسته و برایش مجازات تعیین کرده است، رابطه نامشروع یکی از جرایم منافی عفت میباشد که نیازی به شاکی خصوصی ندارد.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۳۳ ب.ظ  

بعنی جرم رابطه نامشروع به دلیل اینکه موجب برهم زدن نظم جامعه میشود، جزء جرایم غیرقابل گذشت میباشد و در صورتیکه شاکی خصوصی نداشته باشد و یا رضایت بدهد، مجازات فرد از بین نمیرود.

مثلا اگر مردی مرتکب رابطه نامشروع شود و همسرش گذشت کند، مجازات مرد ساقط نخواهد شد ولی ممکن است مجازات کمتری در نظر گرفته شود.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۳۶ ب.ظ  

انجام هرگونه عملی که با عفت عمومی جامعه در تعارض باشد، رابطه ی نامشروع میباشد. مثلا در صورتیکه پسر و دختری با هم دوست باشند و میان آنها با ارسال پیامک، حرف های مبتذل و مستهجن رد و بدل شود، رابطه نامشروع تلقی میگردد.

یعنی رابطه ی نامشروع به معنای رابطه جنسی نیست و معاشرت میان دو نفر نیز ممکن است رابطه ی نامشروع باشد.

ولی زنا، به معنای داشتن رابطه جنسی و عمل دخول میان زن و مرد میباشد و کاملا با رابطه نامشروع تفاوت دارد.

مجازات زنای محصنه صد ضربه شلاق حدی میباشد ولی مجازات رابطه ی نامشروع تا نود و نه ضربه شلاق تعزیری میباشد.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۳۸ ب.ظ  

بعضی از افراد گمان میکنند که اگر زنی با مرد غریبه رابطه ی نامشروع داشته باشد، دیگر نمیتواند از شوهر خود نفقه گذشته خود را مطالبه کند.

ولی رابطه ی نامشروع و نفقه هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد. یعنی حتی اگر شوهر بتواند رابطه نامشروع همسرش را اثبات کند، اگر زن بخواهد، میتواند نفقه گذشته خود را از شوهر مطالبه کند.

ولی عاقلانه آنست که دور همچنین رابطه ای خط قرمز کشید تا کار به این جا کشیده نشود .👌


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۳۹ ب.ظ  

در صورتیکه مردی بتواند رابطه ی نامشروع همسر خود را اثبات کند و سپس بخواهد همسر خود را طلاق بدهد، زن از حقوقی مانند اجرت المثل و شرط تنصیف دارایی محروم میماند.

در حالت کلی اگر مرد بخواهد زن خود را بدون دلیل طلاق بدهد، باید تا نصف اموال خود و اجرت المثل را به زن پرداخت کند.

ولی اگر طلاق از طرف مرد به دلیل ناشزه بودن و تخلف زن در زندگی زناشویی باشد، دیگر این دو حق به زن تعلق نمیگیرد.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۴۳ ب.ظ  

رابطه خارج از ازدواج وضعیتی است که یک شخص ازدواج کرده با شخصی به جز همسر خود رابطه جنسی دارد. از دیدگاه دیگر، رابطه‌ای است که شخصی با یک فرد متاهل برقرار می‌کند.

در برخی جامعه‌ها رابطه خارج از ازدواج می‌تواند یک هنجار جنسی باشد در حالی که در جامعه‌های دیگری خیانت زناشویی و زنا نامیده شده و مجازات دارد. این نام‌گذاری‌ها بار اخلاقی، قانون مدنی و حقوق مذهبی دارد. همچنین ممکن است در جایی که منع قانونی ندارد تبعات قانونی از جمله در شرایط طلاق به وجود آورد.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۲:۵۶ ب.ظ  

همـه بدبختی ما همـینـه کـه از اهل بیت و قرآن جدا شدیم .نمـیدانم یعنی اینقدربرامون سخته کـه به سخنان خدا گوش کنیم وااونارو انجام بدیم بـه همون بزرگیش قسم ازش بخوای مـیشـه اونی بنده خلق کرده بـه حرف اش گوش مـیده یعنی اینقدر عاجزه کـه نتونـه درد شو درمان کنـه کلاه خودتون و قاضی کنین چقدر بـه حرف اش گوش کردین ؟بهش اعتماد کردین .خدا ی بزرگ و رسول اکرم و دوازده معصوم همگی بـه این جمله اشاره دارن زن حجاب و عفت پیشـه کنـه و مرد چشمش رو نگه داره واقعا کار سختیـه حدود اللهی رعایت کنن دوطرف آسیب نمـی بینند حتی درون بدترین شرایط کـه لازمـه زن  و مرد یکجا کار کنن.


پاسخنقل‌قول