Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

وابستگی عاطفی خانوم متاهل به مردی دیگر  

 

(@fatemeh-1)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 150
۱۱/۱۲/۱۳۹۷ ۸:۱۸ ق.ظ  

سلام خدمت شمامن زنی 32ساله هستم تاپنج سال زنی خوشبخت وموفق  بودم هر چند مشکلات خاص خودم روداشتم وواقعاهمسرمم روهم دوست داشتم پنج سال پیش یه شخص اشنا با مزاحم شدن باعث شد که همه چیم به هم بریزه اون شخص واردزندگیم شد و باعث شد بهش علاقمند بشم 

هر چند شخصی مذهبی هم هستم واقعازندگیم روبدست گرفت چندساله که باهاش درگیرم وواقعاعذاب میکشم ن می تونم ازش دست بکشم ن می تونم به زندگیم برگردم به هردری میزنم بسته اس تا اینکه یه دوست عزیزمن روباکانال شما اشناکرد ولی هیچ رابطه ای ازلحاظ جسمی وجنسی بااین شخص نداشتم فقط ازلحاظ عاطفی وابسته شدم توروخداکمکم کنید چندباره توبه هم می کنم ولی موفق نمیشم فقط یه مشکل هم دارم باشوهرادم سردمزاجیه ودوست داشتن هاشوبه زبان نمی اره یه دخترم دارم و9 سالشه می ترسم براش که چیزی بفهمه وتاثیرروش بذاره واقعابریدم به خداافسرده هم شدم واقعا قدرت تحملش روندارم عاجزم دیگه چون واقعاراهم اشتباهه وتوان مقابله اشم ندارم کمکم کنید


نقل‌قول
(@kiana)
کاربر 5 ستاره
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 251
۱۱/۱۲/۱۳۹۷ ۸:۴۲ ق.ظ  

چند تا نکته

۱. اون باعث شد بهش علاقمند بشین؟!

۲. زندگی شما رو به دست گرفت؟!

۳. نمی تونین ازش جدا شین؟!

۴. نمی تونین به زندگی برگردین؟!

۵. به هر دری میزنین بسته است؟! کدوم درها منظورتونه دقیقا؟!

۶. آدم مذهبی هستین؟!

نمی دونم احساس میکنم کلا میخواین مسئولیت رو از دوش خودتون بردارین، پس اراده   اختیار آدم کجا میره؟

 


Arezoo پسندید
پاسخنقل‌قول
(@khadijeh)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 140
۱۴/۱۲/۱۳۹۷ ۶:۲۱ ب.ظ  

سلام ... دوست خوبم اگه از اعضای پیگیر کانالمون باشی و مطالب لاقل 2 ماه اخیر رو خونده باشی و ویدیوهایی که گذاشتم رو دیده باشی، قطعا تا اینجا متوجه شدی که داستان زندگی چجوریه و باید چیکار کنی که زندگی ت رو مدیریت و اصلاح کنی

مهمترین چیزی که به صراحت میشه از سوال شما حدس زد اینه که شما مسئولیت پذیر نیستین و همین مسئولیت پذیر نبودن باعث شده که نتونین با یک اراده محکم، مدیریت زندگی تون رو بر عهده بگیرین

میدونی از کجا حدس زدم که مسئولیت پذیر نیستی؟

برگرد سوالت رو بخون ... نوشتی که : "یه شخص آشنا با مزاحم شدن وارد زندگی م شد و همه چیم رو بر عهده گرفت و باعث شد بهش علاقمند بشم و ..."

این نگرش یعنی چی؟

یعنی تو معصوم / تو بی عیب / تو عالی / تو باهوش / تو همه چیز تمام، ولی یکی دیگه از بیرون اومده و باعث ظلم به تو و به هم زدن زندگی تو شده؟

مگه میشه؟ مگه داریم؟

چرا نمیگی خودم اشتباه کردم؟ خودم باعث شدم؟ خودم مقصر بودم؟ خودم به دلیل خلاء عاطفی و آموزش ندیده بودن و بلد نبودن قوانین، باعث شدم که به جای ساختن زندگی م، این مسیر اشتباه رو طی کنم؟

چرا نمیگی که به جای آموزش دیدن برای حل کردن ریشه سرد مزاجی همسرم و زندگی م، وارد این رابطه عاطفی شدم و اشتباه کردم؟

این باور شما و این نگرش شما، همون ترمزی هست که نمیذاره مسئولیت وضع فعلی رو بر عهده بگیری و زندگی ت رو بسازی

و ساده ترین راه در حل کردن مشکلات مهم زندگی کمک گرفتن از یک مشاور با تجربه هست که قوانین مهم رو یاد بگیری و با یادگیری اصول و قوانین خوشبختی و سعادتمندی در این دنیا و آخرت، خودت و زندگی ت رو از اول بکوبی و بسازی و تو هم مثل هزاران دوست دیگه مون، یکی از نتایج سوپر درخشان اعضا رو رقم بزنی.

" این پست، پاسخ استاد جاودانی در کانال تلگرامی @tajrobeVAzendegi هست که اینجا ارسال کردم "


Arezoo و fatemeh67 پسندیدند
پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۷/۰۱/۱۳۹۸ ۴:۵۸ ب.ظ  

مشاوره در تاریخ بشر، پیشینه ای کهن  وقدیمی داشته و همواره بار و یاور و مددکار انسان در طول حیات او بوده است از این رو در همه ی اعصار ، انسان خود را در ابعاد گوناگون نیازمند مشاوره دانسته است.

عقلرو نقل، هر دو به نحوی شهادت می دهند که انسان جهت بر خورداری از زندگی سالم و سعادت مندانه نیازمند مشاوره با یک فرد متخصص است.

و در واقع مشاوره -بنابر سخنان امام علی علیه السلام-مشارکت جویی در عقول دیگران و سهیم شدن در تجارب صاحبان

عقل و معرفت

می باشد.«غررالحکم،صفحه ی ۴۴۱» 

پس دوست عزیز بهترین راه حل مراجعه به یک مشاوره با تجربه و عالی است که به بهترین شکل شما را راهنمایی نمایند.

موفق و پیروز باشین🙏


Arezoo پسندید
پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۷/۰۱/۱۳۹۸ ۵:۱۶ ب.ظ  

💥پیامبر اکرم (ص) فرمودند:

بوی بهشت از پانصد سال راه استشمام می شود لیکن دو دسته از مردم از بوی بهشت محرومند:

✳️عاق والدین و دیوث✳️

عرض شد؛یا رسول الله دیوث کیست؟ فرمودند: مردی که می داند همسرش زناکار است ( و در مقابل خیانت او سکوت می‌کند )

❇️وسائل ج۱۴  ص۱.۹

دوست محترم منظور از این سخن گرانبها قداست خانواده و ارزش آن است تا آنجا که تعهد به همسر انسان را به بهشت می رساند ،پس چه بهتر است که از تمام افکار بد و رفتار ناپسند به دور بود و همین جا هم زندگی عالی داشت و هم بوی بهشت را استشمام کرد و هم در بهشت سکنی گزید.

 


Arezoo پسندید
پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۷/۰۱/۱۳۹۸ ۵:۲۵ ب.ظ  

امام صادق علیه السلام فرمودند:

نگاه تیر مسمومی است از شیطان.چه بسا یک نگاه تارمدتی باعث حسرت و اندوه گردد./وسائل

یک خانم با کلاس چشمانش فقط همسرش را می بیند و بقیه غریبه اند و به جای این لذتهای کاذب و موقت از از ارامش و آسایش روانی و مودت خانوادگی به طور کامل برخوردار است .

ممکن است در زندگی کاستی هایی باشد اما این دلیل نیست که شخصی عزتش را زیر سوال ببرد در صورتیکه میتوانسته راه حل بهتری را انتخاب کند و از کانون خانوادگی اش دلسرد نشود و از عاطفی اش برای جذب همسرش و تربیت صحیح فرزندش استفاده کند .


Arezoo پسندید
پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۱۵/۰۱/۱۳۹۸ ۳:۲۰ ب.ظ  

💫این داستان را بشنوید و ببینین در اثر صبر و تحول یک خانم قوی ،خیانت همسرش را به عشق مبدل کرده است.

💠تشکر یک خانم از نتایج سوپر درخشان مشاوره های روانشناسی و موفقیت شخصی زیر نظر استاد علی جاودانی 👎🏻
💥💥💥💥💥💥
 
سلام استاد بزرگوار🙏
میخوام داستانم رو بنویسم برای اعضا تا شاید تجربه ای بشه براشون🙃
 
یک ماهی میشد همسرم خیلی مشکوک شده بود🤨 
دلشوره داشتم و حسی بهم میگفت داره بهم خیانت میکنه بهشم که میگفتم انکار میکرد و میگفت داری بهم توهین میکنی.😟
 
تا اینکه رفتارهای مشکوکش بیشتر و بیشتر میشد شب ها وقت خواب میگفت من با نت کار دارم نور میفته نمیزاره بخوابی و میرفت بیرون از اتاق و نصف شب میدیم هنوز نیومده و بیرون میرم گوشیش قایم میکنه ..یا میره بیرون حسابی تیپ میزنه و همش از من و بچه هام فرار میکنه 
 
💠درستش اینکه من داشتم خودم رو عالی میکردم با دو دوره مشاوره ای که گرفته بودم و مطالب کانال و همسرم هم وارد ی رابطه شده بود..تا اینکه دو هفته همسرم کلا رفته بود تو خودش اشتهاش رو از دست داده بود و دائم ی  حالتی به من نگاه میکرد که سرشار از غم بود.
 
🔺تا اینکه ی روز بهم گفت دارم از عذاب وجدان خفه میشم بزار بهت بگم هر چی شد بزار بشه من دوهفته میخوام بهت بگم میترسم که بری ..قلبم ریخت متوجه شدم شکم بی دلیل نبود گفتم الان میگه جدا شیم الان میگه میخوام همسر دوم بگیرم یا اصلا گرفتم ..
 
💠فقط نگاش کردم گفتم خوب میشنوم 🔹گفت ی خانم مطلقه یک ماهه که مدام می امد مغازه و هی میخواست به من نزدیک شه  اما من اهمیت ندادم تا اینکه تو یک هفته با من قهر کردی و من روی لج بازی باتو رفتم با اون خانم رابطه تلفنی برقرار کردم که طی این‌تماس ها این خانم از من خواست صیغه اش کنم و من از همون لحظه حس عذاب وجدان امده سراغم سعی کردم به خودم مسلط باشم و فقط گفتم خوب الان میخوای چیکار کنی همسرم گفت نمیدونم فقط میخوام کمکم کنی تو از بس روز به روز داری خوبتر میشی من عذاب وجدان گرفتم چون هیچ بهانه ای ندارم بگم بخاطر این رفتارش خیانت کردم 
 
الانم در حد تماس تلفنی بوده و اخرین بار این خانم درخواستشو داد که من امدم بهت گفتم ..به همسرم گفتم بهم فرصت بده و رفتم سریع به اقای جاودانی پیام دادم ایشون منو به ارامش دعوت کردن و سریع ی وقت مشاوره بهم دادن روال نرمال اینه واسه کوچینگ هم یکی دو ماه باید منتظر بمونی واسه مشاوره اما استاد  بین مشاوره ها هر روز ی جای خالی بالاخره برام پیدا کردن ..
 
✅اوایل استاد میگفتن اصلا رفتارت رو با همسرت عوض نکن و راجب این مسئله حرف نزن کنارتم و درستش میکنیم حتی یبار عصبانی شدم و گفتم شما هرگز یک زن نیستید و جای من نیستید که بهتون خیانت شده باشه و منو درک نمیکنید ایشون هم گفتن  درکت میکنم سخته اما یا بحرف من گوش میدی یا میشینی از دست رفتن زندگیت میبینی. 
 
❎من به حدی رسیده بودم از نا امیدی که فکر میکردم بهتره خودم و بچه هام بکشم فکر میکردم بدون همسرم نمیتونم 😐
 
✅اما استاد فقط در همون دور اول کوچینگ روحیه منو به حدی رسوندن که گفتم تلاشم میکنم در سمت خودم عالی بشم همسرم یا میمونه یا من اینقدر قوی میشم تا با ی اتفاق این چنینی نشکنم و زندگیمو بسازم برای خودم و اهداف خودم بجنگم .
 
❇️سه روز بعد مشاوره دور اولم بود که همسرم بهم گفت امروز اون خانم زنگ زد و من بهش گفتم من نمی تونم همسر و بچه هام ول کنم و اشتباه بزرگی کردم که خدا رو شکر زود متوجه شدم و تمومش کردم گفتم اگه اون باز بهت زنگ زد گفت جوابش نمیدم من ببخش و هی بهم میگه از خودم ناراحتم من داشتم چیکار میکردم من چرا سست شدم و هی خودش رو سرزنش میکنه 
 
✳️شاید اگه منم باهاش دعوا میکردم و محیط خونه رو متشنج میکردم میرفت طرف اون خانم ..البته همچنان خیلی حالم بد بود اما یبار بعد یکی از جلسه های  مشاوره تصمیم گرفتم واقعا گوش بحرف استاد بدم پس اول اون خانم رو بخشیدم بعد همسرم رو و بعد گفتم من مقصر بودم که نتونستم شوهرم نگه دارم نه اون خانم بهتره جای کسی نگذارم خودم رو و هی تو ذهنم اون خانم رو محکوم نکنم ..
 
✳️وقتی از ته قلبم اون خانم و همسرم رو بخشیدم تمام حال بدم تموم شد و رابطه من و همسرم روز به روز بهتر میشه .همسرم رو باور دارم که میگه کات کرده البته رفتارش هم نشون میده ..و هی بهم میگه اشتباه کردم و من میگم فراموشش کن با هم درستش میکنیم  البته من هنوز کوجینگم تموم نشده و جلساتم ادامه داره تا عالی تر شدن و موفق تر شدنم فقط به این فکر میکنم که اگه من با کمک کانال و مشاوره های قبلم بهتر نشده بودم و تغییر نکرده بودم همسرم با خیال راحت بهم خیانت میکرد اما این تغییر و تلاش برای بهتر شدن زندگی منو نجات داد و همسرم رو برگردوند .
 
و بازم تشکر میکنم از استاد جاودانی عزیز که یک زندگی و سه تا کودک بی گناه رو از یک منجلاب بزرگ نجات داد 🌺
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Arezoo پسندید
پاسخنقل‌قول