Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

بورسینس🧐😇  

 

(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۲/۰۴/۱۳۹۸ ۲:۰۲ ب.ظ  

 در بورسینس  می اموزیدکه:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید

• کسب‌وکارتان را رشد دهید

• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید

• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید

• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

 


نقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۲/۰۴/۱۳۹۸ ۲:۰۷ ب.ظ  

 

یک قلم و یک تکه کاغذ گاهی خیلی می تواند کمکتان کند👌🏼 

 

❄️هر معامله گری قطعا نقاط ضعف بالایی دارد !

که باید یکی یکی آنها را برطرف کند .

برای این کار ابتدا باید مروری بر معاملات  گذشته خود داشته باشید و آنها را روی یک کاغذ یاد داشت کنید .

 

 

مثلا ببینید بیشتر ضرر های شما از کجا بوده؟

آیا خریدهایتان اشتباه است و زمانی میخرید که انتهای روند است؟

 

آیا فروشهایتان بیشترین ضرر را میزنند؟

یعنی یا از روی ترس در قیمتهای پایین فروخته اید و یا در سود بوده اید و نفروخته اید و زیان شده است؟

 

آیا عدم تمرکز شما بر روی بازار سرمایه باعث شده است معاملاتی هیجانی داشته باشید ؟

یعنی تصمیم درست راگرفته بوده اید ولی بر اساس جو موجود در تایم معاملات تصمیمتان را تغییر داده اید و مرتکب اشتباه شده اید؟


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۲/۰۴/۱۳۹۸ ۲:۰۷ ب.ظ  

آیا حضور شما در گروهها و کانال های مختلف باعث بر هم خوردن تمرکز شما شده است؟

 

و هر نکته ای که به ذهنتان می رسد،

 همه را بنویسید 

یک به یک 

بعد از ابتدا هر چه نوشته اید را دوباره بخوانید 

 

تمام اینها می شود روزنه های معاملاتی شما در گذشته

 

روزنه هایی که سودهای شما را از بین میبرند 

پس باید یکی یکی آنها را درست کنید 

 

 

خیلی از افراد خریداران خوبی هستند ولی فروشندگان خوبی نیستند 

یا طمع میکنند نمی فروشند 

یا می ترسند همان سهمی که در قیمتهای بالا نفروخته اند را در قیمتهای پایین از روی ترس ناشی از زیان میفروشند

برای تمام اینها راه حل پیدا کنید 

 

یادتان باشد رفتار ذاتی شما مختص خود شماست 

هیچ فردی نمی تواند برای شما نسخه کامل تجویز کند

 

💢پس توصیه میکنم خودتان طبیب خود شوید 💢

 

 

از آن کاغذ و خودکار استفاده کنید تا کم کم به یک استراتژی معاملاتی دست پیدا کنید 

ببینید اصل حضورتان در بازار سرمایه برای چه بوده؟

مگر غیر از این است آمده اید سهمی را پایین بخرید و بالاتر بفروشید 

 

خوب همه قرار است این کار رابکنند 

 

اما قبول کنید همه نمی توانند بر سیستم ذهنی خودشان تمرکز کنند و گاها بالا میخرند و پایین میفروشند

قرار نیست همه مثل هم باشند 

 

ولی مهم است شما خودتان بدانید چه قرار است انجام دهید 

 

 

دقت کنید 

مدام گفتم

خودت 

خودتان 

فقط خود شما 

 

این یعنی باید یاد بگیری خودت یک استراتژی داشته باشی 

هیچ کسی نمی تواند جای شما تصمیم بگیرد

هیچ کسی

 

======

@mehdisasanii


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۳/۰۴/۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ق.ظ  

❄️انواع بورس در ایران❄️

🍪بورس اوراق بهادار: بورس اوراق بهادار به معنای یک بازار متشکل و رسمی سرمایه است که در آن سهام شرکت‌ها و اوراق مشارکت، تحت ضوابط و مقررات خاص، مورد معامله قرار می‌گیرد.

🍪فرابورس: فرابورس ایران یکی از ارکان بازار سرمایه کشور به‌شمار می‌رود که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت مشغول است. فرابورس ایران به‌منظور توسعه بازارها و ابزارهای مالی و پوشش خلأهای ناشی از نداشتن دسترسی بخش عمده‌ای از صاحبان صنایع به بازار سرمایه تشکیل شده ‌است.

🍪بورس انرژی: فعالیت‌های عملیاتی بورس انرژی در زمینه انجام معاملات نقدی، قرارداد سلف موازی استاندارد، قراردادهای آتی و اختیار معامله و به‌منظور مرتفع‌سازی نیازهایی چون خریدوفروش منابع انرژی، تامین مالی برای تولیدکنندگان و تامین منابع انرژی برای توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان است.

🍪بورس کالا: بورس کالای ایران به دادوستد نقد، نسیه و سلف انواع محصولات صنعتی و کشاورزی در ایران می‌پردازد و راه‌اندازی معاملات ابزارهای مشتقه و به‌ویژه قراردادهای آتی را در برنامه‌های خود دارد.

 

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۳/۰۴/۱۳۹۸ ۱۲:۰۰ ب.ظ  

 

 

🍩معاملات آنلاین یا معاملات برخط (online Trading)، تحول بزرگی در خریدوفروش سهام در بازار بورس و اوراق بهادار به شمار می‌آید که فضا را برای سرمایه‌گذاران بازار سرمایه تسهیل می‌کند. با فعال شدن سامانه معاملات برخط بورس و اوراق بهادار، ضمن افزایش نقدشوندگی، مقدمات توسعه و رونق روزافزون بازار بورس فراهم می‌شود.

سرمایه‌گذار به‌طور مستقیم خریدوفروش سهام را از طریق بستر اینترنت در معاملات آنلاین انجام می‌دهد. در معاملات برخط بورس، سفارش‌ها بعد از ثبت توسط سرمایه‌گذار به سیستم معاملاتی بورس و اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران برای انجام معامله ارسال می‌شود.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۳/۰۴/۱۳۹۸ ۱۲:۰۳ ب.ظ  

🧐تابلوهای تالارهای بورس همیشه نماد هیجان و اضطراب‌اند.

همان جایی که نوشته‌های قرمزرنگ و فشرده، سهامداران را لحظه به لحظه دچار دلهره بیشتری می‌کند و همزمان که دارایی‌شان کم و زیاد می‌شود، سرعت ضربان قلب‌شان با همان ضرباهنگ بالا و پایین می‌رود. در این سال‌ها راه‌های جدیدی برای بورس و سرمایه‌گذاری به وجود آمده است. معاملات آنلاین یا برخط تحول بزرگی در خریدوفروش سهام در بازار بورس اوراق بهادار به شمار می‌آیند و برای سرمایه‌گذاران بازار سرمایه و آنهایی که به ورود در این فضا علاقه‌مند هستند، یک دسترسی بسیار آسان خلق شده است.

ورود به بورس و یادگیری آن همیشه برای بسیاری از افراد از پیچیده‌ترین کارها بوده و کسانی که با این فضا غریبه هستند، همواره ابهامات و سوالات زیادی در مورد این موضوع داشته‌اند. در سال‌های اخیر کارگزاری‌های آنلاین سعی در تسهیل این جو داشته‌اند.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۳/۰۴/۱۳۹۸ ۱۲:۰۳ ب.ظ  

کارگزاری به زبان ساده

سرمایه‌گذار برای فعالیت در بورس از سوی کارگزار اقدام می‌کند. کارگزار در واقع وکیل سرمایه‌گذار است. کارگزاران اشخاص حقوقی هستند که به نمایندگی از طرف مشتریان اقدام به خریدوفروش اوراق بهادار و کالا یا اوراق مبتنی بر کالا و ارائه سایر خدمات در بازار سرمایه به مشتریان می‌کنند. یک کارگزاری برای فعالیت باید در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار عضو باشد و مجوز تاسیس و فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار کسب کند.

یک کارگزاری از طریق شعبه به ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران می‌پردازد. این شعبه در شهری قرار دارد که در آن شهر تالار سازمان بورس وجود دارد. کارگزاری‌ها وکیل و نماینده تام‌الاختیار برای خریدوفروش سهام هستند و بدون واسطه آنها هیچ‌کس نمی‌تواند در تالار بورس خریدوفروش کند. حضور فیزیکی مردم در تالار بورس الزامی نیست و آنها جهت مشاهده تابلوی قیمت‌های تالار بورس، مشورت با سایر سهامداران و دلگرمی دادن به یکدیگر در هنگام افت قیمت‌ها در تالار معاملات بورس حضور پیدا می‌کنند.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۳/۰۴/۱۳۹۸ ۱۲:۰۴ ب.ظ  

 

 

کاربرد دیگر کارگزاری‌های آنلاین به بورس‌بازها تعلق دارد و این عده می‌توانند خریدوفروش سهام را از طریق این کارگزاری‌ها انجام دهند. همچنین سبدگردان‌ها، معامله‌گران کارگزاری، علاقه‌مندان به نوسانات بازار و همچنین معامله‌گران سنتی بازار لازم است تا نحوه کار با کارگزاری‌های آنلاین را بدانند و از روند تکنولوژی در این حوزه عقب نیفتند.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۳/۰۴/۱۳۹۸ ۲:۳۸ ب.ظ  

 

 

🔸رشد و کسب و کار🔸

 

برای راه اندازی یک شرکت لازم است یک لوگو داشته باشین.👌🏼

🦚اولین تصویر آخرین تصویر است🦚

🐾باید لوگوی شما به اندازه کافی به یادماندنی باشد تا فورا به ذهن مشتریان سپرده شود، اگر مشتریان با دیدن آرم شما جذب شما شوند یعنی شما به کارخانه ای پولساز تبدیل خواهید شد.

🦢لوگو بر توسعه و رشد کسب و کار شما تاثیر می گذارد و بر جذب مشتریان تاثیر مستقیم دارد و اجازه می دهد که مشتریان با دیدن آن احساس های متفاوتی از شما داشته باشند و راحتتر بتوانند به شما به عنوان یک متخصص اعتماد کنند.

🕊این موجب می شود که ورودی شرکت شما افزایش یابد و حتی اگر مشتری برای اولین بخواهد با شما فعالیت کند، یکی از مواردی که بدان توجه می کند همین نماد و لوگوی شماست.

🐲لوگویی که به خوبی طراحی شده باشد، موجب می گردد که مشتری ترغیب به استفاده از محصولات شود و هیجان او را برای استفاده از آن محصول و یا خدمت  افزایش دهد، مخصوصا اگر برندی باشد که به تازگی پا به عرصه بازار گذاشته باشید.اگر آرم شما از دید افراد جذاب باشد خیلی راحت می توانید مخاطب و حتی در بسیاری موارد سرمایه گذارانی را برای شرکت خود پیدا کنید و هر روز به اعتبار خود در میان مشتریان بیافزایید.

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۳/۰۴/۱۳۹۸ ۲:۴۹ ب.ظ  

 

🔸  از مزایای لوگوشخصیت سازی  است🔸

هر انسانی شخصیتی دارد و به همان نسبت هم هر شرکتی شخصیتی را برای خود ساخته است و یا در آینده می خواهد که بسازد. طراحی آرم به همین دلیل یکی از سخترین انواع طراحی است و طراحان باید شخصیت مورد نظر کسب و کار شما را به تصویربکشند .

برای اینکه بتوانید این شخصیت را  به صورت بصری نشان دهید پیش از آن به این سوالات را پاسخ دهید:👌🏼 که اولین چیزی که دوست دارید مشتریان درمورد شما فکر کنند چیست؟

👌🏼دوست دارید آنها چه واژه و کلمه ای را از شما به ذهن بسپارند؟

  👌🏼می توانید در ابتدا برای نشان دادن شخصیت خود از لوگو استفاده کنید.

🧩🎯🎡🏗🛤🏛🌠⚖️📿

آرم این شخصیت را با کمک اشکال و رنگ های مختلف  برای مصرف کنندگان به صورت جذاب نشان می دهد، به عنوان مثال با کمک رنگ روشن در طراحی لوگو می توانیم اصالت را نشان دهیم و یا تصویری از خود بسازیم،  به عنوان مثال سرعت، چابکی و یا اعتماد را نشان دهیم و زمانی که مخاطبان آن را می بییند این احساس را در مورد شخصیت ما دریافت کنند.👏🏽🌿🙏


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۳/۰۴/۱۳۹۸ ۲:۵۲ ب.ظ  

بهتر است نشانه و اثر خود که همان آرم شما است را در بر روی تمام وسایل مانند سربرگ و تمامی ملزومات اداری، روزنامه، مجلات، بیلبورد و تبلیغات محیطی،  هدایای تبلیغاتی، لباس فرم پرسنل و …. قرار دهید و همچنین تمام پیام های بازاریابی خود را با آرم زینت بخشید. این برچسب موثر را در تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر در شبکه های اجتماعی حضور دارید و خدمات و یا محصولات خود را معرفی می کنید سعی کنید آرم خود را در عکس آنها استفاده کنید و در برند سازی خود نیز با لوگو به پیشرفت خود و برندتان کمک کنید.هرچه بیشتر از آنها استفاده کنید بیشتر در ذهن مردم باقی می مانید.باید در استراتژی بازاریابی از آرمی استفاده کنید که بتوانید آنرا در انواع تبلیغات و بازاریابی بکارببرید به عنوان مثال در سایز های متفاوت وجود داشته باشد، فونت مورد استفاده در آرم بسیار مهم است و مردم به صورت ناخوداگاه در مورد شما با تایپوگرافی به کار رفته فرضیه می سازند


پاسخنقل‌قول