Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

خیانت خانوم و دوستی با مرد متاهل  

 

(@fatemeh-1)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 150
۰۸/۱۲/۱۳۹۷ ۵:۲۹ ب.ظ  

سلام. من خانومی 27ساله هستم یه پسرهفت ساله دارم به خاطرسردی وکم محبتی همسرم خیانت اومده توزندگیم با آ قایی دوست شدم که ایشون هم متاهل هستند خودم خسته شدم پشیمونم ولی واقعا دوسش دارم نمیدونم چه جوری قانعش کنم که جداشیم ازهم؟؟به خدا زنه هوس بازی نیستم اولین دلیله این رابطه همسرم مقصره چون اززیبایی اخلاق چیزی کم ندارم وکم نزاشتم براش ولی شوهرم بیش ازحد کم توجه وسردمزاجه بازراضیم فقط خلاص شم ازدوست پسرم ودلبستگی شدیدی که بهش دارم.نمیخوام آ بروی خانوادگیم لکه دارشه چون تاالان کسی ازمن لغزشی ندیده فقط پیش خداروسیاهم تروخداکمکم کنید چون اسیردل ودلبستگیم به این آ قاشدم فقط چطوری جداشم تروقر آن راهنماییم کنید


fatemeh67 پسندید
نقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۹/۱۲/۱۳۹۷ ۱۰:۲۵ ق.ظ  

سلام بر شما

همین که لغزش ها یا را قبول داری و میخواهی متحول شوی ،خیلی خوبه ، از همین حالا تصمیم بگیر که برای همیشه دست از این معشوقه بازی بردار و به درونت بیندیش که ارزشت و وقتت بیشتر از این چیزها بوده .

ببین خانم گل ، من اصلا کارشناس نیستم و شما حتما نیاز به یک متخصص با تجربه دارین که راهنماییتون کنه ولی در آخر همه چیز له خودت بر میگردد اینکه بتونی توانایی‌هایت را پیدا کنی و عشق گمشده و ناقصی که جایی رها شده ،پیدایش کنی یا زیادترش کن و یا رهایش کن و یا تمامش کن!

به هر حال باید بدانی که خیانت کار ناپسندیست و حالا اشتباهی کردی پس هر چه زودتر رفتارت رارتصحیح کن و زندگیت را ار نو بساز .

یک لحظه خودت را بگذار جای همسرت واقعا چه تصمیمی میگرفتی و انتظار چه برخوردی را داشتین؟

اول خودتان را ببخشین و سپس خطاهای همسرتان را ببخشین و خود را به تغافل بزنین .

اگر خودپنداره مثبت داشته باشین هر روز اعتماد به نفست بالا و بالاتر رفته و میتوانی تمام تفاوت‌های رفتاری با همسرتان و دیگران را بپذیری ، آن وقت میفهمی که چقدر ارزشمندی و در اثر ببخشش دیگران چیزی از شما که کم نمی‌شود هیچ بلکه بر جذابیت و شخصیت شما افزوده می‌شود.

موفق و پیروز و کامروا باشین👌


پاسخنقل‌قول
(@khadijeh)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 140
۱۰/۱۲/۱۳۹۷ ۱۰:۵۴ ق.ظ  

عضای محترم کانال لطفا دقت کنید ... چند مورد هست که در ارسال سوالات باید دقت کنید و در غیر اینصورت سوالات شما، پاسخ داده نمی شوند :

1- مشاوره گرفتن یعنی اینکه آموزش ببینین و تصمیم های درستی بگیرین ... نه اینکه بعد یک تصمیم اشتباه و اصرار بر اشتباه و گذشت چندین ماه و چندین سال، تازه به دنبال کمک گرفتن باشین.

مشخصه که وقتی ازدواج اشتباه باشه یا وقتی زوجین رابطه ی خوبی با هم نداشته باشن یا پای خیانت و روابط غیر مشروع باز بشه، کار خیلی سخت میشه و نمیشه با یک سوال و جواب مشکل رو حل کرد.

2- در بیماری های جسمی و فیزیکی، باید بصورت حضوری ویزیت و معاینه بشین ... پس انتظار نداشته باشین که ما بتونیم علت پریود نشدن / لذت نبردن از رابطه / نداشتن نعوظ / بچه دار نشدن / کیست و تنبلی تخمدان و ... رو حدس بزنیم.

3- قبلا مفصل در مورد قوانین زندگی و قوانین خدا صحبت کردیم در کانال ... انتظار نداشته باشین که اشتباه کنین و وارد خیانت یا رابطه ی دوستی بشین و بعدش اثرات منفی اونو در زندگی تون نبینین.

4- بهانه سازی دیگه بسه ... خودتون اشتباه می کنین و بعدش میندازین گردن همسر یا والدین یا خدا؟

یعنی چی که چون همسرم به زیبایی های من توجه نکرد، منم رفتم با یکی دیگه دوست شدم؟ یا چون چند ماهه دارم دعا می کنم و خدا به حرفم گوش نمیده، دیگه باهاش قهرم و نماز نمی خونم؟ بچه شدین؟

5- از همین امروز مسئولیت 100% زندگی تون رو بر عهده بگیرین و شروع کنین به تغییر مثبت و رفع اشتباهات و اشکالاتتون

خیلی از سوالات نیاز به جلسات مشاوره خصوصی دارن و نمیشه با چند سطر سوال و جواب، ریشه ی مشکل رو کشف و درمان کرد ... لطف کنین به همون اندازه که به شکم و لباس خودتون هزینه می کنین، برای آموزش دیدن و روحیه و آرامش خودتون هم هزینه کنین.

" این پست، پاسخ استاد جاودانی در کانال تلگرامی @tajrobeVAzendegi هست که اینجا ارسال کردم "


پاسخنقل‌قول
(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۱۰/۱۲/۱۳۹۷ ۱۱:۴۹ ب.ظ  

سلام خوشحالم که به اشتباهتون پی بردین در هر زمان که از رابطتون هستین سریع کات کنید و توبه کنید 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۸/۰۱/۱۳۹۸ ۲:۴۹ ب.ظ  
☑️ آیا می شود بعد از خیانت رابطه را ادامه داد؟
 
😞 هیچ چیز مخرب_تر از این نیست که بفهمید همسر وفادار شما خیانت کرده است. حقیقت این است که همسرتان به شما دروغ گفته؛ چه با حرف هایش چه با سکوتش موجب رنج شما شده است.
🔸 اگر خیانتی اتفاق افتاده باشد، بسیار طبیعی است که فرد آسیب دیده احساس خشم، افسردگی، دیوانگی، وسواس فکری با جزئیات خیانت کند و فکر کند هرگز این رابطه درست نخواهد شد.
 
⛔️ به یاد داشته باشید که خیانت در ازدواج های بد رخ نمی دهد. این یک باور_غلط است که فکر کنید "دلیل اصلی" خیانت بد بودن ازدواج یا گناهکار بودن طرف مقابل است. درست است، خیانت در ازدواج های ناموفق اتفاق می افتد اما در عین حال در ازدواج های عالی8 هم  به همان میزان رخ می دهد. خیانت دلایل مختلف دارد.
 
✅ هراندازه هم خیانت مخرب و دیوانه کننده باشد، طلاق تنها_راه_نیست. زوج های زیادی هستند که بعد از خیانت آرامش یافته اند و حتی ارتباط و نزدیکی شان افزایش یافته است. برای اینکه بتوان بعد از خیانت رابطه را بازسازی کرد هر دو طرف باید به هم متعهد شوند؛ به راست گویی، به اجتناب از وسوسه های آینده و به راه طولانی و مسیر ناهموار التیام و بازسازی اعتماد.
 
💥 اگر فردی هستید که خیانت کرده اید؛ هرگز، هرگز و هرگز همسرتان را تشویق به فراموش کردن و نادیده گرفتن نکنید. در عوض به رنجش همسرتان گوش دهید و آن را بپذیرید. گفتگو کنید و اجازه دهید همسرتان بداند که به کارتان فکر می کنید و نمی خواهید او را مجبور کنید به تنهایی رنجش را تحمل کنید.کاملا آماده شنیدن خشم و غم او تا هر زمان که طول می کشد باشید. اگر می خواهید همسرتان رنج را رها کند پس شما باید آن را نگه دارید.
 
روانشناسان می گویند : اگر فردی هستید که به شما خیانت شده، قبل از طلاق مشاوره بگیرید و از طرفی سعی کنید ببخشید.
👌👌باز هم دقت کنید مشکلتان را به یک روانشناس متبحر بسپارید.
 
 به همسرتان فرصت دهید رابطه را بسازد و اعتماد شما را دوباره به دست بیاورد. به خودتان و رابطه فرصتی برای التیام و رشد بدهید.بدون شک  این فرایند آهسته و سخت است. اما اگر هر دوی شما متعهد شوید، ازدواجتان ارزش تلاش را دارد.

پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۱۵/۰۱/۱۳۹۸ ۷:۵۶ ق.ظ  

💠یک پیشنهاد معنوی مطالعه ادعیه صحیفه ی سجادیه و از ماه رجب سال ۹۸ چیزی نمانده ،از خواص دعاهای ماثوره ماه رجب غافل نشوید .

🔶🔶🔶

💠و در پایان به این سخن ارزشمند استاد جاودانی یک محقق و یک روانشناس و مشاور عالی خوب دقت کنین و عمل کنین👌
💫💫💫💫💫
🔷ببینین دوستان خوبم، ما کلاً سه نوع صبر داریم که درجه و پاداش هاش باهم متفاوته:
 
🔹1- صبر در برابر طاعت؛ یعنی صبوری کردن و ایستادگی در برابر دستورهای خداوند در بندگی کردن مثل روزه گرفتن، آموزش دیدن، موفق و خوشبخت شدن، نماز خوندن و ...
 
🔹2- صبر در برابر مصیبت؛ از دست دادن عزیز، حوادثی که پیش میاد و ...
 
🔹3- صبر در برابر معصیت ✅
 
این مورد آخر بالاترین درجه و مهم ترین نوع صبر هست که بیشترین پاداش رو داره.
✨✨✨
اینکه انسان بتونه دربرابر گناه، مقاومت کنه بسیار ارزشمنده...
 
❌ این روزها گناه کردن اونقدر راحت و فراگیر شده .‌‌.. عادی شده
اونقدر خیانت کردن زیاد شده
که خیلی ها تمرکزشون فقط شده تیپ زدن و جلب توجه کردن برا غریبه ها و...
 
و یا انقدر بی حجابی زیاد شده و تو فضاهای مجازی انقدر همه جور عکس و استیکر و ... هست که خیلی ها یادشون میره که نگاه به این تصاویر زشت هست و معصیت.
 
بدی و زشتی و گناه
هرچقدر هم تو جامعه فراگیر بشه، باز هم معصیت هست.👌
 
اگه خطایی رو همه و همه انجام بدن بازهم خطا هست و معصیت.
 
 هر معصیتی، تو زندگی مون اثر وضعی و فرکانسی داره.
اثر منفی میذاره
گناه، سیگنال منفی داره...
 
هرچی معصیت بیشتر بشه، بی قراری ها و اضطراب ها بیشتر میشه. بحث و کشمکش بیشتر میشه. طلاق عاطفی بیشتر میشه.
این ها عوارض معصیت هست.😓
 
✅خداوند وعده داده که به صابران پاداش بی حساب میده.
 
اگه همه به نامحرم نگاه میکنن، تو نگاه نکن.بگو به خاطر خدا صبر میکنم
ببین خدا برات چه میکنه👌
 
اگه همه برا نامحرم جلب توجه میکنن، تو به خاطر خدا درست عمل کن
ببین خدا چطور برات جبران میکنه👌
 
اگه همه کار خلاف می کنن، تو مسیر درست رو پیش بگیر 👌
 
اگه کسی تو دور و برت نداری که الگوی خوبی برای مردم باشه، از خودت شروع کن و تغییر کن و الگوی خوبی برای بقیه باش 👌
 
اگه همه ی زن های دور و برت خودشون رو به بقیه عرضه می کنن، تو فقط خاص شوهرت باش 
 
این ها وعده های خداست.
و خدا هرگز خلف وعده نمیکنه👌
💫💫💫💫💫
💠بگو خدای مهربانم ،من میدانم گناهکارم ولی میدانم که تو هم بخشنده ای ،پس دست نوازشگر ث بخشایندگیت را بر سرم بکش و قلبم را از گناه پاک کن!🤲🏼🙏

 


پاسخنقل‌قول
(@safora69)
کاربر 5 ستاره
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 426
۲۷/۰۱/۱۳۹۸ ۶:۳۴ ب.ظ  

سلام عزیزم مشخصه خودت هم به درک این موضوع رسیدی که کارت اشتباه هست وبازهم مشخص هست توپیامت که دوست داری این اشتباه روبزاری کنار،پس حله دیگه!!به نظرمن شماراهتون وپیداکردین وفقط کافیه باقدرت پیش برین 

به امیدبهترین اتفاق هابرای تودوست عزیزم😘😍


پاسخنقل‌قول