Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

شوهر رفیق باز  

 

(@fatemeh-1)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 150
۲۴/۰۱/۱۳۹۸ ۱۱:۱۲ ق.ظ  

 زندگیم داره از هم میپاشه.من4سال ازدواج کردم خداروشکرهمسرم مردخوبیه ولی ی اخلاقش خیلی تو این 4سال منو آزار داده اینکه رفیق بازه همش دوس داره بره بیرون با دوستاشو داداشاش باشه. اصلن تو خونه نیس از صبح تا بعدازظهر سرکاره بعدشم به تفریح میگذره من همیشه تو خونه تنهام تا حالا قسمت نشده صاحب بچه بشم تنهایی خیلی اذیتم میکنه تازگیا خیلی بیشترشده همش دعوا داریم همش میگه تو خیلی سخت میگیره من اینجوریم نمیتونم خودمو عوض کنم تو کنار بیا ولی واسه من خیلی سخته.خواهش میکنم راهنماییم کنین بگین چکارکنم که جذب خونه بشه.ببخشید طولانی شد.


نقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۵/۰۱/۱۳۹۸ ۳:۱۱ ق.ظ  

دوست ارجمندم،  من روانشناس و کارشناس نیستم ، ولی انچه که تا به حال آموختم ، به من می‌گوید که :شما وقتی میگویید مرد خوبیه ، اگر شما واقعا کنارش احساس خوبی دارین ، ولی کمی حساس هستین که باید خودتون را تغییر بدهین ، صفات زنانگی را بیشتر کنین و از سیاستهای ظریف زنانه بکار ببرین .

ولی وقتی مردی به همسرش می‌گوید ، من همینم که هستم ، برای من که قابل هضم نیست ، حتما باید چاره ای اندیشید و از مشاور با تجربه و عالی راهنمایی خواست.

خواهر گلم، پیشرفت های همسرتان را تصدیق کنین . و عواملی را که باعث دلسردی هر دویتان شده است را پیدا کنین و برطرفش کنین و سعی کنین در وقت مناسب و شرایط آرام در مورد احساسات خود با هم دیگر صحبت کردهزو همفکری کنین.🙏


پاسخنقل‌قول
(@khadijeh)
کاربر فعال پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 140
۲۵/۰۱/۱۳۹۸ ۴:۰۲ ق.ظ  

سلام ... دوست خوبم وقتی که میگی قبلا سوالت رو فرستادی و نوبت ش رد شده و الان بازم سوال پرسیدی و نوبت این سوال ت رسیده، نشون میده که لاقل 2 ماه هست عضو کانالمون هستی، درسته؟

و اینجا یه چیزی کاملا مشخص و مبرهن هست :

یا توجهی به آموزش هام تو کانال نداری
یا الکی رد میشی مطالب رو و سرسری می خونی

و یه چیزی خیلی خیلی مشخصه :

اینکه به جای اینکه خودت آستین ها رو بالا بزنی و زندگی ت رو بسازی و شخصیتت رو طوری تربیت بدی که برای همسرت جذاب و دوست داشتنی بشی

و با افزایش و بهبود اخلاق و رفتار و جذابیت درونی خودت (جذابیت فقط به آرایش و لباس و سکس نیست ها) مطمئن باش که همسرت رو می تونی جذب خودت و خونه زندگی ت کنی

ولی تو به جای این فکر ها و این کارها، همش منتظر هستی که همسرت عوض بشه، یا یکی دیگه کاری کنه یا مثلا من از اینجا جادو جنبل کنم که مشکل تون حل بشه!

تنها راهکار شما اینه که صد در صد مسئولیت این مشکلات رو به تنهایی بر عهده بگیری و شروع کنی به اصلاح و تغییر خودت و عالی شدن خودت

اونم نه به خاطر همسرت، بلکه به خاطر خودت باید روی خودت کار کنی و شخصیتت رو رشد بدی

به نظرت کی از یه زن غر غروی استرسی که بدون روحیه و بدون انگیزه همش داره دست و پا میزنه که همسرش پیش دوستاش نره خوشش میاد و جذب ش میشه؟

" این پست، پاسخ استاد جاودانی در کانال تلگرامی @tajrobeVAzendegi هست که اینجا ارسال کردم "


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب.ظ  
رفیق بازی یکی از معضلاتی است که زندگی بسیاری از زوج های جوان را در گیر خود می کند و فقط مختص آقایان نیست.رفیق بازی در برخی از مواقع آنقدر شدت پیدا می کند که منجر به طلاق می شود . 
 

در روزگاران قدیم این مردها بودند که رفیق جزو لاینفک زندگیشان بود و حتی بعد از ازدواج نیز دوست نداشتند رفیق بازی خود را ترک کنند اما امروزه برخی از زنان نیز درگیر رفیق بازی هستند و به جای رسیدگی به همسر و فرزند خود تمام وقت خود را در دورهمی های دوستانه می گذرانند.

زندگی با چنین افرادی بسیار مشکل است زیرا در زندگی این افراد رفیق جایگاه ویژه ای دارد و آن ها به جای اینکه بیشتر وقتشان را به خانواده خود اختصاص دهند به دنبال رفیق بازی هستند و حتی به نیازهای روحی فرزندان خود نیز توجه نمی کنند در نتیجه سرانجام چنین زندگی مشترکی به طلاق ختم می شود.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب.ظ  

همن طور که  مستحضرید دوست خوب نقش موثری در زندگی فرد دارد اما امان از روزی که جایگاه رفاقت در زندگی تعریف نشده باشد و با هر کسی رفت و آمد داشته باشیم ،آنوقت است که تا به خود می آییم می فهمیم که اسیر دام اعتیاد و قماربازی و می گساری شده ایم و زندگی مشترکمان در حال فروپاشی است.

در خانواده های ایرانی مردان سرپرست خانواده هستند و در مقابل آسیب ها از خانواده حفاظت می کنند اما اگر خودشان گرفتار رفیق بازی شوند دیگر خانواده برایشان اهمیت ندارد و همین مسئله باعث نفرت همسر و فرزندان از پدر خانواده می شود زیرا او همه چیز زندگی را فدای رفیقش می کند بنابراین چنین خانواده ای که بنای سست دارد با گذشت زمان از هم می پاشد.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۱۲:۳۷ ب.ظ  

به خاطر داشته باشین که:

اگر خودتان اهل معاشرت باشید راحت تر می توانید یک همسر رفیق باز را تحمل کنید اما اگر منزوی و درون گرا هستید زندگی با یک همسر رفیق باز برایتان بسیار سخت خواهد بود تا جایی که بهتر می دانید فرار را بر قرار ترجیح دهید.

اگر در مرحله قبل از ازدواج هستید ، قید مردان رفیق باز را بزنید زیرا این مردان رفقایشان را به شما ترجیح می دهند و در آینده پدر خوبی برای فرزندتان نخواهند بود این افراد گاهی به خاطر رفاقت، کارهای پرهزینه ای انجام دهند که زندگی مشترکتان تاوان آن را بپردازد بنابراین انتخاب این مردان برای ازدواج یک ریسک بزرگ است .بهتر است قبل از ازدواج ویژگی های مردان رفیق باز را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۱۲:۴۰ ب.ظ  

قابل توجه خانم گل های مجرد🧐

اگر می خواهید بدانید کسی که با شما وارد یک رابطه عاطفی شده و یا خواستگارتان یک فرد رفیق باز است یا خیر این سوال ها را در جلسات خواستگاری از طرف مقابلتان بپرسید: 

  • دوستتان چقدر اجازه دارد به زندگیتان وارد شود و تا کجا پای او می ایستید ؟
  •  
  • آیا اولویت زندگیتان دوستانتان هستند؟
  •  
  • عکس العمل شما در مقابل رفیق بازی همسرتان چیست؟
  •  
  • برای دوستانتان در روز یا هفته چند ساعت وقت می گذارید؟
  •  
  • نظرتان درباره رفت و آمد با دوستان بعد از ازدواج چیست ؟
  •  
  • حتما این سوال ها را بپرسین تا بعدها دچار مشکل نشویم.👌

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۱۲:۴۱ ب.ظ  
اگر با کسی نامزد کرده اید که رفیق باز است دو راه در پیش رو دارید ، ساده ترین راه ممکن این است که او را از خود برانید و به او یک نه بگویید اما اگر وابستگی عاطفی به او پیدا کرده اید و نمی خواهید از او دور شوید بهتر است در جهت اصلاح او اقداماتی را انجام دهید در صورتی که خودش نیز آماده تغییر کردن باشد .
 
 

 


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ۱۲:۴۳ ب.ظ  

راهکارهایی برای ترک رفیق بازی همسر

1- همسرتان را با ترفندهای زنانه آن چنان مجذوب خود کنید که خودش رفقایش را کنار بگذارد و دوست داشته باشد وقت زیادی را به شما اختصاص دهد.

2- دوستان مشترک پیدا کنید و یا اینکه با دوستان متاهل او رفت و آمد داشته باشید همچنین می توانید با دوستان متاهل خودتان نیز رابطه خانوادگی برقرار کنید.

3- برای همسرتان مانند یک دوست باشید و با او به تفریح بروید و علاقه های مشترکتان را دنبال کنید و در وقت هایی که با هم هستید هیچ گاه از مشکلات زندگی مشترکتان صحبت نکنید و بیشتر با او بخندید.

4- اولویت مردان بعد از ازدواج همسرشان است اما اگر همسرتان در گذشته رفیق باز بوده سعی نکنید تمام ارتباطش با دوستانش را قطع کنید بلکه اجازه دهید آخر هفته ها یا دو روز در هفته با رفقایش باشد.

 

شاد و سر زنده باشین ، هر چند ممکن نباشد ، ممکنش کنید.😏

 


پاسخنقل‌قول