Notifications
Clear all

ضمن عرض خوش آمد گویی، برای برخورداری از آموزش های استاد جاودانی و یا رزرو مشاوره خصوصی با استاد، در تلگرام عضو کانال @tajrobeVAzendegi شوید و یا در تلگرام با آیدی استاد به نشانی @ali_javdani در تماس باشید.

پشت هر مرد موفق یک زنه موفق  

 

(@mohammadrasul)
کاربر طلایی
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 654
۱۰/۱۲/۱۳۹۷ ۱۰:۵۹ ب.ظ  

💌 #تشکر

 

یکی دیگر از نتایج سوپر درخشان مشاوره های روانشناسی و موفقیت شخصی زیر نظر علی جاودانی 👌👇

 

💕💕💕💕💕

 

سلام خانم جاودانی عزیز😍

 

بله درست خوندین جناب جاودانی، این پیام من خطاب به همسرتون هست

 

تا حالا هر چی خوندم و دیدم همه از آقای جاودانی تشکر کردن بخاطر مشاوره های عالیشون اما من امروز میخوام بر عکس همه عمل کنم 

 

میخوام از شخص شما تشکر کنم ... معتقدم پشت هر مرد موفق یه زنه یه زن مهربون ، یه زن صبور، یه زنی که بارداریش و شاید بدون کنار همسرش بودن به شب برسونه، اونم بخاطر مشغله ی کاری آقاش

بچه ش و بزرگ کنه و تمام مشکلات این راه رو به جون بخره تا همسرش پله های ترقی و پیشرفت رو طی بکنه

 

دلش مسافرت بخواد اما خم به ابرو نیاره ، دلش تغییر دکوراسیون منزل بخواد ولی به خودش اجازه نده غرور مردش رو جریحه دار بکنه چون میدونه مردش داره تمام تلاشش رو میکنه تا آینده ی بهتری واسش بسازه

 

ماها به عنوان یه بانو و یه بانوی اصیل مسلمون همونی هستیم که خدا دنیا رو بخاطر هم جنس ما خلق کرد بخاطر حضرت زهرا سلام الله علیه و اونجا بود که به خودش بالید و فتبارک الله احسن الخالقین گفت 

 

میدونست عاطفه ی سرشار قلب ما از مرد یه مرد میسازه و یه آقا با تمام سر سختی مردانش ، خستگیش و زیر لبخند پر مهر ما، معصومانه فراموش میکنه 

 

منم متاهلم و میدونم شرایط شغلی همسر شما، شاید عاطفه تون رو دستخوش بازی بکنه ولی میدونم خیلی خوبین که پشت همسرتون هستین تا ایشون مثل یه استاد توانا و چونان برادری دلسوز بانوان سرزمینمون رو از جهل به دنیای شیرین آگاهی هدایت بکنن 

 

از صمیم قلب از مهربونیاتون و صبوریتون تشکر میکنم ❤️😘❤️😘

دوستتون دارم

 

لیلا (ملکه ی خیال)

 

———————

 

✔️ پی نوشت از سمت ادمین:

بله منم اولش از شمایی که داستانک های زیبای کانالمون رو آماده می کنین و یک دور مشاوره خصوصی هم داشتین، غافلگیر شدم که خانوم جاودانی خطابم کردین !

 

ولی بعدش از پیام تشکر متفاوت تون لذت بردم و علاوه بر تشکر از شما، از همسرم به خاطر حمایت ها و تشویق هاش برای حرکت من در این مسیر تشکر می کنم.

 

ایشون از روز اول تاسیس کانال با اشتیاق و علاقه حامی من در این مسیر آموزشی بودن و قطعا هر بانویی می تونه از همسرش یک مرد موفق بسازه.

 

💞💞💞💞💞

 

از شما دوست خوبمون هم درخواست می کنیم داستان های تغییرات زندگی تون توسط مطالب ما رو، به آی دی ادمین @ali_javdani ارسال کنید تا هم تیم ما انرژی بگیره هم بدون نام شما در کانال منتشر کنیم. ☺️🙏

 

✅ برای دریافت شرایط کوچینگ حرفه ای یا مشاوره خصوصی به @ali_javdani پیام بدین.

 

https://t.me/joinchat/AAAAAD8R64UQH67TEFMNOQ


نقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۱۱/۱۲/۱۳۹۷ ۵:۱۵ ق.ظ  

کسی که در زندگیش هدف متعالی داشته باشه و رنگ‌های زندگیش رنگ خدایی است و در آنجا صداقت و الفت و تعهد و عشق حرف اول را میزند وقتی انتخاب اولیه درست باشد، ادامه زندگی هر روز زیباتر و محکمتر می‌شود و چه چیزی  بهتراست برای یک مرد موفق  جز داشتن یک خانم فهمیده در تمام شئون زندگی .

چرا که در نبودش از زندگیش همه جوره محافظت میکنه و در زمان حضورش ، ارامش بخش همسرش و شادی خودش است.

همواره زندگیتان سرشار از شادی و حمایت خدای توانا


پاسخنقل‌قول
(@link-rk01)
کاربر جدید Customer
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1

پاسخنقل‌قول
(@mohamad)
کاربر پر تلاش
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 74
۲۰/۱۲/۱۳۹۷ ۱۱:۱۶ ق.ظ  

توماس ویلر، مدیر کل شرکت بیمه ی عمر ماساچوست موچوآل و همسرش در بزرگراه بین ایالتی رانندگی می کردند که متوجه شدند بنزین اتومبیل رو به پایان است. ویلر از خروجی بعدی از بزرگراه خارج شد و پس از مدت کوتاهی یک پمپ بنزین مخروبه که فقط یک دستگاه پمپ داشت پیدا کرد.

او از تنها فردی که آنجا بود، خواست تا باک اتومبیل را پر کند و نگاهی هم به روغن موتور بیندازد. سپس به قدم زدن در اطراف پمپ بنزین پرداخت، تا خستگی پاهایش برطرف شود.

هنگامی که توماس به سمت اتومبیل باز می گشت، متوجه شد که متصدی پمپ بنزین و همسرش گرم گفت و گوی شادی هستند. او پول بنزین را پرداخت کرد و گفت و گوی آنها هم قطع شد. اما وقتی سوار اتومبیل شد، متوجه شد که متصدی پمپ بنزین برای همسرش دست تکان داده و می گوید: «از صحبت کردن با شما خوشحال شدم.»

به محض خروج از پمپ بنزین، ویلر از همسرش پرسید که آیا آن مرد را می شناسد. همسرش بلافاصله تصدیق کرد و گفت که او را می شناسد. آن ها در یک دبیرستان درس خوانده بودند.

ویلر به خود بالید و گفت: «ای خدا! تو چقدر خوشانس هستی که با من ازدواج کردی. چون در غیر اینصورت الان به جای اینکه همسر یک مدیر کل باشی با یک متصدی پمپ بنزین ازدواج کرده بودی.»

زن جواب داد: «عزیزم اگر با او ازدواج می کردم، مطمئنا او مدیر کل بود و تو متصدی پمپ بنزین.»  


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۵/۱۲/۱۳۹۷ ۲:۵۴ ب.ظ  

احترام گذاشتن به یکدیگر در حضور دیگران، قدردانی کردن، "انعطاف پذیری" در رفتارتان، گوش کردن به حرف های دیگر و ایده پردازی در خلاقیت در زندگی از اصل های داشتن یک زندگی مشترک به دور از تنش محسوب می شوند.
بررسی ها نشان می دهند، زنان از همان بدو تولد نقش پر رنگی را در زندگی مردان ایفا می کنند و در شکل دهی و شخصیت و انتخاب درست مسیر و حتی موفقیت هایشان نقش زیادی دارند و پژوهش های جدید محققان نشان می دهد مردان بدون مادر، خواهر و همسر خوب موفق نمی شوند.


پاسخنقل‌قول
(@zzzz)
سوپر درخشان
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌ها: 1555
۲۶/۱۲/۱۳۹۷ ۴:۰۵ ب.ظ  

💥یک خانم با کلاس و شوهر دوست هیچ وقت نمی گوید از این بی پولی همیشگی خسته ام❌❌

آری ! دوره زمانه عوض شده و شما هم در این زندگی به اندازه همسرتان در مسائل مالی درگیر شده اند.به همین دلیل استرس پس انداز و فراهم کردن هزینه های زندگی را پا به پای همسرتان به جان می خرندو می دانندکه بی پولی مشکل او نیست بلکه مشکل ۲نفره آنهاست  اما همسرتان گرچه مشارکت خانم خود را پذیرفته اما هنوز هم در دلش با همسرش هم عقیده نیست. برای او که مردانگی و مدیریت پدرش را در خرید مایحتاج منزل و کادو های گاه و بی گاه دیده است، بی پولی یعنی یک ضعف مردانه و نه یک مشکل خانوادگی. خانم  نمی گوید خسته  شدم! دلم یک مسافرت خوب می خواهد یا اگر روزی که حسابی از فشار های مالی اول زندگی به تنگ آمده است نمی گویداین قسط ها حالم را به هم می زند، تمام حقوق یک ماهم یک روزه از دستم رفت! 

 

کاری که این خانم می‌کند ارامش خود را حفظ می‌کند و ارامش بخش همسر و سایر اعضای خانواده است . و همواره تکیه گاه و یاور همسرش است و برای موفق شدن هر دوتاشون تلاش میکنند باهم و درکنارهم  با هم رشد میکنند.

 


پاسخنقل‌قول