تجسم خلاق

قدرت تصور ذهنی

راز موفقیت با شناخت ذهن

یکی از روش های مناسب برای رسیدن به موفقیت، تصور اون موفقیت و تجسم نتیجه در ذهنمون هست.

اگه خودتون رو در درون مثبت، محبوب، مولد و موفق ببینی، در بیرون هم به همین شکل رفتار خواهی کرد. طرز رفتار شما در بیرون تا حدود زیاد نتایجی رو که به دست میاری رو کنترل می کنه.

این نتایج، تصویر ذهنی شما رو به سمت مثبت یا منفی تقویت می کنه و سبب میشه که در آینده و موقعیت های مشابه بصورت ناخودآگاه همین رفتارها رو به نمایش بگذاری.

تصویر ذهنی رو اغلب “آیینه درون” می نامیم. ( چند روز پیش پستی با همین عنوان تو سایت نوشته بودم، یادته که ؟) این آیینه ای هست که قبل از اینکه دست به هر کاری بزنی، در اون نگاه میکنی.

اگه قبل از ملاقات با یک شخص جدید یا قبل از دادن درخواست شغلی یا قبل از ارائه، خودت رو مطمئن و موفق بدونی، در صحنه واقعی هم به همین شکل ظاهر خواهی شد.

همچنین اگه تصویر ذهنی ضعیف داشته باشی، اگه خودتو محبوب ارزیابی نکنی، اگه خودتو مطمئن و جذاب ندونی، طبق قوانینی که بهتون گفتم تصویر ذهنی منفی شما باعث میشه که در صحنه های واقعی کار و زندگی هم ضعیف ظاهر بشی.

یکی از مهمترین عادت هایی که توصیه می کنم حتماً با تمرین در ذهنت ایجاد کنی، عادت تغذیه ذهن با تصاویر مثبت در هر موقعیت مهم هست. باید خودت رو ببینی که در بهترین شکل خود ظاهر شدی. به عنوان یک قهرمان ورزشی، یک فروشنده فوق حرفه ای، یک شریک زندگی دوست داشتنی، یک سیاستمدار و یا یک بازیگر روی صحنه، خودت رو انسانی موفق ارزیابی کن … اونوقت میبینی که چقدر عالی عمل می کنی و چقدر راحت به خواسته های خودت در اون زمینه میرسی.

تا حدی که می تونی این تصویر موفقیت رو در ذهن خودت حفظ کن. بعد آرام بگیر و به شرایط عادی برگرد. بعد ها وقتی خودتو در اون موقعیت دیدی، ذهن ناخودآگاه شما کلمات، رفتار و حالت های شما رو به خاطر میاره و بر همان اساس رفتار می کنه.

پیشنهاد می کنم اگه تا الان در خبرنامه صفحه اول سایت ثبت نام نکردی، همین الان ثبت نام کن و آموزش های رایگان بهتری رو در ایمیل خودت دریافت کن.

دوستدار شما – علی جاودانی

7 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. دکتر ملک مطیعی گفتند که :

    در زندگی امروزی و مدرن قدرت ذهن بیش از پیش بر همگان آشکار شده است و بی شک تاثیر بسیار زیادی بر زندگی افراد دارد. خوشا به حال شما که سخاوتمندانه به گسترش این نگرش کمک می کنید.

    پاسخ
  2. حبیب انتظاری گفتند که :

    من عاشق کشف قدرت واقعی مغز هستم
    خواهش می کنم بیشتر بنویسید

    پاسخ
  3. شیدا گفتند که :

    سلام آقای جاودانی با ارزش!
    از روشی که تو دوره آموزشی راز نامحدود آموختید بسیار ممنونم و کمک بزرگی به زندگی ام کردید.
    من ۲۹ سالمه ومجرد هستم سالهاست که من هنگام درس خواندن یا مشغول انجام دادن کارهای خانه سوالهای بزرگ و مهم به سراغم می آید و واقعا نمیدانم چطور باید جواب انرا پیدا کنم. سوالی که مرا در جواب دادن به آن عاجز میکنه و آن سوالها اینه که من واقعا استعدادم در چه زمینه هاییه؟ چطو باید اونا رو شکوفا کنم؟ چجوری باید دونه دونه شو پیدا کنم تا به کسب و کاری دست بزنم؟ چه کاری باید اجام بدم تا برای جامعه ام مفید باشم؟ من که هیچ کاری از دستم بر نمیاد اصلا چرا باید زنده باشم؟ هدف از آفرینشم چی بوده؟ توی این دنیا باید به چه دردی بخورم؟ چطوریه که آدمهای بزرگ و مشهور چند علم متفاوتو بلدند و فردی ارزشمند و مفید برای همه هستن؟
    سرچ در اینترنت هم برای پیدا کردن استعدادهام و عبور از موانع ذهنیم فایده ای نداشت.
    بسیار بسیار ممنون میشم که مرا از این زندان عذاب آور که اشکمو در میاره خلاص کنید.

    پاسخ
    • مدیر سایت گفتند که :

      شیدای عزیز سلام

      توصیه می کنیم در خبرنامه صفحه اول سایت عضو بشین و پس از مطالعه مطالب رایگان سایت و ایمیلها، دوره راز موفقیت نامحدود با تغییرات درونی رو تهیه کنید.

      با سپاس

      پاسخ
  4. پویا گفتند که :

    کاملاً مطلبتون رو درک می کنم و خودم با این مانع روبرو بودم متاسفانه

    پاسخ
  5. زهرا گفتند که :

    استاد خیلی ممنون … همه چیز داره خیلی خوب برام تغییر میکنه … همه اینا به لطف خدا و دوم با سعادت آشنایی با شما و استفاده از ایمیل ها و پکیج شما هست…

    خیلییییییییی ممنوننننننننننن

    پاسخ