رابطه زناشویی

🔵چرا همسرم همیشه ازم رابطه می خواد؟🔵

رابطه جنسی یک ارضا و لذت روحی و جسمی هست و نباید انتظار داشته باشی که مثل یک مجسمه جلوی همسرت بخوابی و وقتی کار تموم شد بذاری بری! 😒 و همسرت اینجوری ارضای کامل جسمی و روحی بشه.

خروج منی دلیل بر ارضاء کامل آقایان نیست ! جسم رو ارضاء می کنید ولی غافل از ارضاء روحی اون میشید . نتیجه این میشه که اون هر روز می خواد !

روش های تحریک آقایان به دو دسته کلی تقسیم میشه :
۱- تحریک از راه دور
۲- تحریک از راه نزدیک

۱️⃣ تحریک از راه دور : آقایون بصری هستند و همین بصری بودن بلای جوون اون هاست !😅 بگذریم … ! یه زن می تونه با پوشش خاص ، رفتار خاص ، حالت های خاص دادن به بدنش ، آرایش و حرف های تحریک کننده شوهرش رو به طرف خودش جذب کنه .

رفتار خاص یعنی چی ؟
منظورم مانور دادن روی اندامی هستش که شوهر بیشتر از اون خوشش میاد و تحریک میشه . اگه شوهر شما از بالاتنه تون خوشش میاد می تونید با پوشیدن تاپ و … اون چیزی باشید که شوهرتون می خواد .

بعضی مردان رو شکم صاف و کمر باریک بیشتر تحریک می کنه ، برخی هم بیشتر با پایین تنه تحریک میشن .

خلاصه این که کشف کنید شوهرتون جزء کدوم دسته است . لازم به گفتنه که این نوع رفتار و پوشش نباید دائمی باشه . چون خیلی زود براش عادی میشید .
فوق اش ۲ الی ۳ بار در هفته سعی کنید که تحریکش کنید نه ۲۴ ساعت شبانه روز و در کل هفته !😳

۲️⃣ تحریک از راه نزدیک : عمده ی عصب های تحریک پذیری مردان همون حول و حوش آلت قرار داره . یه زن می تونه با لمس آلت و بیضه و نوازش همون حول و حوش شوهرش رو تحریک کنه .

وقتی رابطه برقرار شد ، راه های وجود داره که میشه مرد و بیشتر تحریک کرد . عمده ی این کار به عکس العمل های خانمش بستگی داره که پاسخ سوال شما هم اینجا هست😃.

عمده ی عکس العمل های تحریک کننده برای مرد در حین آمیزش ، حرکتی و احساسی هستند . مثلا گرفتن کمر شوهر در حالاتی خاص ، حلقه کردن پا به دور کمر شوهر در برخی حالات ، همراهی با دخول شوهر و جیغ و داد ها و میمیک های صورت شما و حرف هایی که میزنین و اکتیو و فعال بودن شما و چنگ زدن هاتون و …😋

خودتون رو مشتاق نشون بدید ، با حرف زدن و جیغ و داد کردن تشویقش کنید . مثلا ؛ تندتر ، آفرین ، خوبه و … ! البته حرف های تاثیر گذارتر دیگه ای هم میشه زد که بنا به دلایل خاص ! از بیان اون معذورم . سر بسته بهتون بگم که هر چه بی حیاتر و بی ادبانه تر ، بهتر !

اگه لذت می برید لازم نیست پنهان کنید . چه اشکالی داره که شوهرتون ببینه یا بفهمه که می تونه شما رو به وجد بیاره؟ اگه این کار رو کردید می تونید شوهرتون رو از لحاظ روحی ارضاء کنید و این یعنی سکس کامل.

رابطه جنسی یکی از ارکان مهم زندگی مشترک هست و باید حساس باشین و اگه نشانه هایی از ضعیف شدن ش دیدین، حتما مشکل رو جدی بگیرین … سمینار هفتم ما هم با موضوع “لوندی / عشوه گری / جذابیت زنانه / روابط جنسی” خیلی کامل و بدون سانسور، راهنمای خوبی برای شما هست.

 

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*