چطور عاشق همسرتان بمانید؟

 

باید کاری کنید که همسرتان احساس کند دوستش دارید و قدرش را می دانید.
مهارتهای ارتباطی خود را بیشتر کنید

▪️گوش دادن:
این کار برای کنار هم کار کردن و حل مشکلات لازم است. به همسرتان اجازه دهید بدون اینکه حرف هایش را قطع کنید صحبت کند و بعد آنچه که گفته شده را تکرار کنید. این همسرتان را مطمئن می سازد که حرف هایش را خوب گوش کرده اید.

▪️کنار بیایید:
سعی کنید مشکلات را طوری حل کنید که هر دوی شما از راه حل انتخابی شاد و راضی باشید. نباید هیچ کدام از شما به اجبار به خاطر طرف مقابل راه حل را بپذیرد.

▪️بازسازی کنید:
وقتی به همدیگر صدمه احساسی می زنید، باید بتوانید این دلشکستگی را ترمیم کرده و احساس عصبانیت و خشم طرف مقابل را برطرف کنید. باید به دنبال بازسازی ۱۰۰ درصد باشید. حتی کمی خشم می تواند دیواری از کینه و تلخی بینتان ایجاد کند.

▪️قدردانی کنید:
هیچ وقت نمی توانید به اندازه کافی از همسرتان تشکر کنید. سعی کنید هر کاری را که برایتان انجام می دهد فهمیده و آن را با قدردانی نشان دهید.

▪️مرزهایی قوی بسازید:
همسرتان اولویت درجه یک شماست نه والدینتان، خویشان و نزدیکانتان، دوستانتان، فرزندانتان، همکاران یا سرگرمی هایتان. مرزهایی محکم ایجاد کنید که نشان دهد برای ازدواجتان ارزش قائلید و به هیچکس و هیچ چیز اجازه نمی دهید رابطه تان را ضعیف کند.

▪️هر روز به همدیگر لذت بدهید:
ازدواج یعنی کاری کنید که طرف مقابلتان احساس خوبی پیدا کند و به صورت روزانه به او محبت کنید (البته همانطور که خودش دوست دارد).

 

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*