چیکار کنم وسط کارهام از شوق و انگیزه نیافتم

همیشه کاری رو با شوق شروع می کنم ولی وسط ش از انگیزه می افتم

پاسخ به مهمترین سوالات موفقیت شخصی و تقویت اراده

سوال :

سلام ،خسته نباشی و ممنون که وقت میذارین .من دختر ۲۴ساله هستم فارق التحصیل رشته معماری.مشکلم اینه که کاری رو با شور و اشتیاق شروع میکنم و به نظر میاد موفق میشم ولی بعد مدت کمی اشتیاقنو از دست میدم و کلا میخوام کنار بذارم همین باعث شده کاری رو تموم نکنم.حتی کارهایی که خیلی بهش علاقه داشتم .قبلا درگیری و وسواس ذهنی داشتم که دارو مصرف کردم .نمیدونم تاثیری تو مسئله داره یا نه .ممنون میشم راهنمایی کنین .عذر میخوام که طولانی شد.

پاسخ :

سلام … دوست خوبم من الان سه و نیم سال هست که دارم در کانالم اینو گوشزد می کنم، ولی وقتی میبینم باز یکی از اعضای کانالمون دست به دامان پزشک و قرص های روانپزشکی شده، واقعا ناراحت میشم. لاقل پست های #آموزش_پزشکی رو با دقت بخونین و #ویدیو های رایگان رو ببینین.

بااااااور کنید باااااااور کنید باااااااااااور کنید که راه درمان استرس و وسواس فکری و ترس و افکار منفی و اضطراب و شک و بدبینی و افسردگی، در ۹۰ درصد مواقع دارو نیست.

اگه عمر و زمان و پول و خانواده و سلامتی و آینده زندگی تون براتون ارزشی ندارن، می تونین این روش ها و مصرف دارو رو ادامه بدین و من فقط می تونم براتون آرزوی موفقیت داشته باشم

ولی روش درست، آموزش دیدن و شناخت ذهن تون و مدیریت بخش ناخودآگاه و نقاد ذهن تون هست

دوست خوبم، ذهن ناخودآگاه شما اون بالا نشسته و داره تمام ورودی ها و خروجی ها رو کنترل میکنه . تمام عادت های شما، تصمیم هایی که تا امروز گرفتی و از این به بعد خواهی گرفت، هرچیزی که می شنوی یا میبینی یا احساس می کنی، تمام اعتماد به نفس و تمام نقاط قوت و نقاط ضعف شما.

از اینجا به بعد رو کامل توضیح میدم، همه ی اعضا با دقت بخونین:

میدونی چرا ۹۰% افراد دنیا شروع می کنن ولی خیلی زود شکست می خورن ؟

راز اینه : “چون ذهن خودآگاه و ناخودآگاه اونا با هم هماهنگ نیست .”

با اینکه ذهن خودآگاه و ناخودآگاه به ظاهر در نزدیکی هم قرار دارن، اما در عمل می تونن کیلومترها از هم فاصله داشته باشن. یعنی ممکنه ذهن خودآگاه تو چیزی بخواد و خیلی هم مشتاق رسیدن به اون هدف باشی ولی ذهن ناخودآگاهت طبق آموزه هایی که از دوران کودکی داشته و شرطی سازی هایی که شده، کاملاً برعکس اونو بخواد !

این یک رازه : “ذهن ناخودآگاه شما دوست نداره که شکست بخوره یا به این شکل تحقیر بشه .”

و اگه شما تونستی با یک انتخاب آگاهانه توسط ذهن خودآگاه خودت مثلا سمینارهای ما یا مشاوره خصوصی رو تهیه کنی و ازم مشاوره بگیری و با روش های ساده ای که یادت میدم، به موفقیت و آرزوهات برسی، این یک شکست و ناکامی بزرگ برای ناخودآگاهت خواهد بود و باعث میشه ناخودآگاهت احساس تحقیر شدن و ناشایستگی بکنه .

اینجا هست که چون ذهن ناخودآگاه عمراً کم نمیاره و قبلاً هم گفتم که اون فرمانده کل هست! شروع می کنه با انواع ساز مخالف زدن ها همه چی رو میزنه خراب می کنه . ( وقتی که در کمال ناباوری میبینی که یک هدف خیلی خوب داری مثل ثروتمند شدن یا ورزشکار شدن یا هر چیزی ولی نمی تونی بهش برسی، بدون که مشکل از کجاست ! )

وقتی که همه چی رو زد و خراب کرد برمیگرده و میگه : ” آخیش … این روش هم جواب نداد … من از اول هم میدونستم که رسیدن به موفقیت کار من نیست و شانس می خواد، اونم من ندارم ! عمراً بشه با این تکنیک های ساده علی جاودانی به موفقیت رسید ! .”

و این میشه نتیجه ناهماهنگی بین ذهن خودآگاه و ذهن ناخود آگاه …

اینم یادت باشه که : Done is better than perfect

حتما وقت بذار و ویدیوی قانون تکامل و سیستم هدایت انسانی و تئوری مدارها رو ببین.

1 پاسخ

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. Zzzz گفتند که :

    خواهر گلم سلام و ایام به کام☘️
    عزیزم شما باید ذهنت را بشناسی و آن را مدیریت کنی و از انتقاد های ذهن ناخود آگاهت نترسی .
    حالا به خودت بگو موفقیت کار من است و حتما می توانم با اموزشها و تکنیک های مفید موفق شوم .
    چندین بار این جمله را تکرار کن . با این کار هماهنگی بین ذهن خود آگاه و ناخود آگاهت ایجاد می‌شود.
    سپس ویدیو های تغییر مدارها و تکامل انسانی را ببین .
    بک پیام به آقای جاودانی بدهید که در ادامه سما را راهنمایی کنن.
    مطمینم پیروز میشوی گلم🙏

    پاسخ