من برای حال خوبم می جنگم

به نام رب و الله یکتا 🌹

#تغییر_امروز_من

من از امروز تصمیم میگیرم که برای بیشتر کردن سلامت جسمی و روحی و رفتاری، کار زیر رو به عادت دایمی خودم و خانوادم تبدیل کنم 😍👇

➖➖➖➖➖

از امروز تصمیم میگیرم که ” شاگرد زرنگ” باشم.

دوستان خوبم شاید شما هم تو دوره ی تحصیلی تون بارها معلم ها و دبیر هاتون بهتون گفته باشن که اگر میخای نمره بیست بگیری ،باید برای نمره ی بالاتر از بیست درس بخونی.

و بهتون احتمالا میگفتن اگر واسه نمره بیست درس بخونی ،نمره امتحانت زیر نوزده میشه .

حالا باید بگیم که این فقط در مورد درس خوندن صدق نمیکنه ،بلکه تو هر زمینه ای تو زندگی اگر میخوایین که بیست باشین و نتایج عالی کسب کنین، باید واسه نمره بالاتر از بیست تلاش کنین و مشتاق برای رسیدن به اهدافتون باشین.

✅عشق جوهره ی هرچیز هست و این عشق و اشتیاق برای رسیدن به خواسته ها و اهداف مهم ترین مساله ای هست که باید در نظرمون باشه. چون عشق واشتیاقِ رسیدن به خواسته ها، فرکانس بسیار پر قدرتی داره که میتونه مارو به هدفمون نزدیک کنه.

⬅️ یعنی کسی که برای نمره ی بالای بیست تلاش میکنه به کائنات نشون میده که شور و اشتیاق لازم برای رسیدن به خواسته هاشو داره و به خدا و کائنات نشون میده که رسیدن به هدفش براش مهم هست.

✅ این اهمیت و توجه داشتن نسبت به اهداف و خواسته هامون که هرچیزی میتونه باشه ،باعث ارسال فرکانس های درستی به جهان هستی میشه و اینگونه شرایط رسیدن به خواسته مون بیشتر فراهم میشه.

پس از امروز نه تنها واسه نمره بیست ،بلکه برای نمره بالای بیست تلاش کنیم.تا بهترینه خودمون بشیم .

➖➖➖➖➖

– مطالب صرفا نظرات و تجربیات شخصی هستند و من پزشک نیستم –

 

 

 

 

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*