بیان فانتزی های جنسی

 

🌀بیان افکار جنسی برای همسر، چه تو قالب نوشتاری و چه به صورت شفاهی و زمزمه های عاشقانه، نه تنها ایرادی نداره که خیلی هم مفیده.
تو بیان این حرفها، گاهی از کلماتی که تو ادبیات روزمره بی ادبی به حساب میاد هم باید استفاده کرد؛ و این نه فقط بد نیست، که گاهی لازمه. حداقل به دو دلیل:

۱️⃣اولا چون حس از خود بی خودی رو به همسر منتقل می کنه و حاوی این پیامه که: تو عقل منو از کار انداختی! و این یه پیام خیلی خوبه توی سکس.

۲️⃣ثانیا به این دلیل که حاوی پیام صمیمیته. همون طور که آدم ها گاهی بین دوستان خیلی صمیمی شون این حرف ها رو راحت به زبون میارن.

⭕️اما خط قرمز این حرفها کجاست❓

هر حرفی که بی احترامی به همسر تلقی بشه، توی سکس، مخربه. پس شما وقتی حرفی رو می تونین به زبون بیارین که مطمئن باشین همسرتون بهش برنمیخوره.

💢گاهی همسران کلمه های زشت رو خطاب به طرف مقابل به کار می برن و حواسشون نیست که همسرشون ظرفیت شنیدن این حرف رو نداره.

یا گاهی درباره فانتزی هاشون حرف میزنن برای اینکه نشون بدن تو بالاترین سطح تحریک جنسی هستن. درسته. این کلمه ها حس رو منتقل می کنه، اما در درازمدت، باعث از بین رفتن حریم ها و دامن زدن به سوء تفاهم ها میشه. و گاهی تو سکس، گاهی مثل سطل آب یخ عمل میکنه روی سر همسرتون.

◀️اگر یه موقع حرفی تو رختخواب از دهنتون پرید که حتی شک کردین همسرتون ممکنه از شنیدنش ناراحت شده باشه، تو اولین فرصت در موردش با همسرتون صحبت کنین و ازش بپرسین چه حسی پیدا کرده.

🔰یکی از این دو روش رو توصیه می کنم:

شب بعد، موقع خواب، وقتی تو آغوش گرفتینش سر حرفو باز کنین که دیشب تجربه خوبی بود یا نه و…، و بعد سوال اصلی رو بپرسین.

♻️صبح فردا، با پیام متنی یا صوتی روی تلفنش سوالتونو خیلی دوستانه اما صریح بپرسین. (از تلگرام استفاده های مفید هم میشه کرد!)

✅و نکته آخر: اگه همسرتون چیزی گفت که شما ناراحت شدین، با یکی از همین دو روش، به او منتقل کنین که حستون از شنیدن اون حرف خوب نبوده.

⬅️ و اما فانتزی جنسی یعنی چی اصلا؟

یعنی اینکه ما تو ذهن مون لاقل بدونیم یه سکس خوب چجوریه و خواسته های ما برای یک سکس خوب و لذت بخش و خاص چیا هستن … و لازمه رسیدن به این موضوع، آموزش دیدن هست و بس.

 

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*