تجربه خریداران “پکیج راز موفقیت نامحدود” از زبان خودشان

تجربیات عملی خریداران پکیج راز موفقیت نامحدود با تغییرات درونی علی جاودانی از زبان خودشان

با توجه به نتایج درخشان دوستانی که از “پکیج راز موفقیت نامحدود با تغییرات درونی” استفاده کردن و موفقیت هاشون رو به من ارسال کردن و یا در بخش نظرات سایت ثبت کردن، این پست رو آماده کردم تا چند نمونه از این تجربه خریداران پکیج رو یکجا از زبان خودشون بخونین.

مسعود صفایی

باعرض سلام خدمت تمام اعضاءسایت
میخوام یه راهکار خیلی خوب بهتون بدم که خودم ازش خوب نتیجه گرفتم و اونم اینه که اگه میخواهید از برنامه های موفقیت خوب نتیجه بگیرید به یه استاد اعتماد بکنید بعد برنامه ها رو اجرا کنید باور کنید تا زمانیکه این کارو نکنید نتیجه لازم رو نمیگیرید چون مدام تو شک و تردید قرار میگیرید و نمیتونید تمرکز کامل روی برنامه ها داشته باشید
دوم اینکه دوستانی که قرض و بدهی دارن تا زمانیکه از بدهی ها پاک نشن خیلی مشکل میتونن بر روی موفقیت و رسیدن به هدف تمرکز کنن خود من تا زمانیکه از بدهی ها با استفاده از تکنیک های این پکیج خلاص نشدم موفقیت های گوناگون تو زندگیم نیومد باور کنید الان بیشترین فروش کامپیوتر ولپ تاپ رو در یک سال گذشته دارم در پایان از خود استاد و تمامی همکارانشون کمال تشکر رو دارم و دعای خیرمن و تمامی دوستان بدرقه راهشون.

.

پردیس مهدوی

وای استااااااااااااد

نمی دونین از وقتی که پکیج شما رو خوندم چقدر حال واحوالم بهتر شده

همیشه لبخند به لب دارم و دیگه غضه موفق نشدن یا سبقت گرفتن دیگران رو نمی خورم

اینم بگم که من خیلی دمدمی مزاج بودم و تا کسی از موفقیت یکی دیگه پیش من تعریف میکرد مخصوصاً در زمینه ای که من هم تو همون کار فعالیت و علاقه دارم ، خیلی زود از کوره در میرفتم

محصولتون خیلی بی نظیره مخصوصاً بخش جادوی استمرار

همیشه دعا گوی شما خواهم بود

.

مهسا علی پور

سلام و وقتتون بخیر

من مهسا علی پور هستم و تقریباً از سال پیش و زمان فیس بوک شما رو می شناسم
چند وقتی بود که من با نماز مشکل پیدا کرده بودم و اینکه چرا باید نماز بخونم اونم به زبان عربی و اینکه نماز و خدا به چه دردم می خوره دچار بدبینی شده بودم. اینکه کلماتی رو به زبان غیر از فارسی بگم کاملاً برام بی معنی بود

کارم به جایی رسید که نماز خوندن رو گذاشتم کنار و چند وقتی خدایی نداشتم! … چند وقت بعد احساسی بهم دست داد که تنبلی باعث این دوری از خدا شده و شروع کردم که به خودم ثابت کنم تصمیم درست بود!

شروع کردم به تحقیق در مورد خدا و نماز که متوجه پیام راه اندازی سایت شما شدم. اومدم و پکیج شما رو خریدم و تا امروز ۳ بار کامل خوندم

بخش چهارم پکیج شما مخصوصاً مطالب عزت نفس و نماز شکر وایمان و ارتباط با فرشتگان کلاً دیدگاهم رو عوض کرد و ازاینکه خدا اینقدر صمیمی با ما حرف میزنه شگفت زده میشم

الان از نماز خواندن و صحبت کردن با خدای خودم و خدای درونم لذت می برم و لحظه شماری می کنم که وقت نماز بشه

نماز صبح رو با اشتیاق می خونم و بعد نماز با خدا کلی صحبت می کنم و سپاسگذاری می کنم

از خداوند ممنونم که شما رو درمسیر زندگی من قرار داد تا به راه مستقیم هدایت بشوم و بتونم احساس خوب رو جایگزین احساس پوچی و نفرت قبلی خودم کنم

واقعاً سپاسگذارم

.

رامین علوی

آقای جاودانی

من طی یک سرمایه گذاری اشتباه در بورس تمام سرمایه خودم رو که حدود ۱۰۰ میلیون تومن بود از دست دادم حدود شش ماه پیش بود که دوباره انگیزه پیدا کردم که روش های موفقیت مخصوصاً مالی رو یاد بگیرم و بتونم شروع کنم و به ثروتمندی برسم.

در حال تحقیق بودم که به مباحث قانون جذب و تغییر نگرش رسیدم و چند دیسک آموزشی خریدم وبسیار استفاده کردم.

حدود دو هفته پیش بود که با سایت شما برخورد کردم و ایمیل خودم رو وارد کردم تا مطالب شما رو هم مطالهه کنم.

فکر کنم ایمیل چهارم یا پنجم بود که موضوعش عدم توانایی در جذب کردن بود که مطمئن شدم مطالب شما می تونن به من کمک کنن. همون روز صحبش اومدم و بسته آموزشی شما روخدریم.

الانم اینجا هستم که به همه افرادی که می دونن لذت یک عمر موفقیت و ثروتمندی چقدر عالیه بگم که این بسته رو از دست ندهند. با این ضمانتی هم که استاد جاودانی ارائه کردند دیگه حرفی برای شک وتردید نمی مونه.

سپاس از شما که علم خودتون رو به بهای اندکی شاید کمتراز یک روز رفتن بهرستوران با خانواده با ما در میان می گذارین

.

Ali Soltani

سلام به همه دوستان گرامی و همچنین جناب جاودانی عزیز
میخوام در مورد مزایای این پکیج بگم …..
قیمت مناسب …. محتوای درست …. اضافه گویی نداره …. مطالب رو درست بیان میکنه … ارتباط خوب با خواننده
ولی یه موضوعی رو میخوام بگم واسه کسانی که پول واسه این جور چیزا نمیدن و شایدم بدن ولی توقع دارن تا چند روز بعدش پولدار بشن …. و بعد بد بین میشن به این پکیج ها …این جور آدما هیچ وقت موفق نمیشن و همیشه قر میزنن و دلیلش هم یه چیز بیشتر نیست … نمی خوان تغییر کنند ……….
و اما …….. کسانی که این پکیج رو خریدن و واقعا به اون عمل میکنن از جمله بنده متوجه میشن که انگار دارن به یه جهان دیگه وارد میشن و خیلی هیجان انگیز هست … ولی همون طور که یه شبه چاق نمیشیم یه شبه هم لاغر نمیشیم ……….. اگه کسی واقعا میخواد تغییر کنه این پکیج رو بگیره و واقعا عمل کنه ….. و بعد ذره ذره آثارشو میبینه ……. من کارم پخش مواد غذایی هست از زمانی که باورهام رو تغییر دارم فروشم هم تغییر کرده و از راه های عجیب غریب می فروشم مثل آب خوردن ……
و جالب هم صنف های من همش میگن بازار خرابه و منم میخندمو کارمو میکنم ….. البته بعد از خوندن این پکیج اینقدر اتفاق کوچک ( یا همون معجزه ) برانم افتاده که از شمارش خارجه ……..
در کل
ما عمل کردیم تا الان شده و روز به روز دارم به چیزایی که میخوام میرسم …. پس شما هم میتونی فقط باید تغییر کنی و این تغییر یه شبه اتفاق نمیفته
در آخر هم به جناب جاودانی بزرگوار میگم این پولی که از من به شما رسید نوش جونتون و امیدوارم صد برابر بشه
موفق باشید دوستان

.

یوسف آوندی از تهران

با سلام خدمت تمامی دوستان
در ابتدا لازم می دونم که از تیم ذهنم دات کام و بالاخص استاد جاودانی تشکر ویژه داشته باشم به خاطر ساده گویی مطالب ارزشمند در ایمیل هایی که ارسال می کنن، در محصولاتشون و در پاسخگویی به مشکلات خریداران محصولات.

من چند ماهی هست که از پکیج راز موفقیت استفاده می کنم. باید خدمت شما عرض کنم که نتیجه گرفتن فقط بستگی به باور شخص داره و این پگیج پر از کلید های رسیدن به اعتماد به نفس و زندگی عالی و موفقیت هست.
در این چند ماه باور نمی کنید که ۳ کار بسیار عالی از چیزی که انتظارش رو داشتم بهم پیشنهاد شده که با یکی به توافق رسیدم و با محیط کاری و شرایط عالی الان مشغول هستم.
خدا رو شکر در زمینه شناخت خودم و همه انسان ها این دوره بسیار خوب بوده و تونستم به کمک استاد و مطالبشون زندگی زیبا و بدون استرس و اعصاب خوردی رو تجربه کنم که بسیار حس خوبی دارم همواره.

اینم بگم که منم مثل همه شما ابتدا برای خرید این دوره خیلی شک داشتم :) و نگران از دست دادن پولم بودم ولی فقط با مرور سطحی مطالب در بار اول، ارزش دوره برام مشحص شد و الان هم از خداوند می خواهم که میلیاردها تومن به جناب جاودانی عزیز عطا کند انشالله

.

مینا عدالتی از تهران

سلام
می خوام از تاثیر فوق العاده این پکیج آموزشی در افزایش اعتماد به نفس و رهایی از استرس براتون بگم.

من دختری ۲۲ ساله هستم که به شدت از کمرویی و کمبود اعتماد به نفس رنج می بردم … بعضی وقت ها کارم به ساعت ها گریه می کشید و این استرس من رو زیاد می کرد … به خاطر اعتماد به نفس پایینم از مهمونی خوشم نمیومد … حتی تو باشگاه هم خجالت می کشیدم برم جلو و از یک دستگاه استفاده کنم یا از یکی کمک بگیرم یا با یکی دوست بشم …

وقتی که مشاوره های استاد جاودانی در گروه پویش ذهنی رو دیدم باز خجالت کشیدم که ازشون کمک بگیرم ولی بالاخره سوالم رو پرسیدم. ایشون هم پس از چند روز راهنمایی دادن، پکیج راز موفقیت شون رو به من معرفی کردند.

من این پکیج رو بیست روز پیش خریدم و الان فقط دعاگوی استاد هستم. مطالبی که یاد گرفتم کلاً نگرش من به زندگی و فکر و مغز و استرس رو عوض کرده و به جرات می تونم بگم اعتماد به نفس من باعث تعجب خانواده ام داره میشه!

منی که تا یک ماه پیش جرات حرف زدن نداشتم، دیروز داشتم در حضور پدر و مادرم، در فروشگاه با فروشنده چونه می زدم و اطلاعات بیشتر می خواستم!

واقعاً معجزه هایی که با این پکیج برام افتاده خیلی هاش هنوز هم برام باور کردنی نیستن و حالا که به تغییراتی که داشتم فکر می کنم گریه ام میگیره …

خدا یا شکرت به خاطر وجود استاد نازنینی مثل جناب جاودانی

.

علی یزدانیان

سلام و خسته نباشید خدمت استاد جاودانی عزیز و دست اندرکاران سایت
من این دوره را حدود یک ماه پیش خریدم و خواستم نظرم رو بگم
من عاشق مباحث موفقیت هستم و قبل از این در ماه ها و سال های قبل، محصولات آقای عباسمنش و آقای خردمند و آقای معظمی را هم مطالعه کرده بودم.
البته انها صوتی و تصویری بودن و محصول شما نوشتاری
.
نقاط قوت محصول شما :
– نوشتار بسیار صمیمی طوری که انگار آقای جاودانی مستقیم داره باهام حرف میزنه
– پرهیز از اضافه گویی
– بیان اصل مطلب بطور چکیده وار (که می تونه برای افرادی مثل من عالی و برای افراد تازه کار کمی سخت باشه)
– دربرگیرنده تمام مباحث کلی و کاربردی موفقیتی که تا بحال مطالعه داشتم
– بیان مباحث کاربردی و عملی و ارائه تمرین ها و راهکارهای ساده و عالی
– ضمیمه های قابل تامل
– توجه به تمام نکات اعم از ایمان و تغذیه و سلامت جسمی و روحی و طرز فکر و فعالیت های عملی
– عدم تمرکز روی یک روش مثل هیپنوتراپی یا فرکانس یا مشتری یابی
– پاسخگویی سریع استاد با راه ارتباطی که در انتهای پکیج معرفی شده
.
و نکات ضعف محصول شما هم به نظرم تصویری نبودن آموزش ها و همچنین تشابه ۳۰ درصدی مطالب با دوره هایی که استفاده کردم بود هست ولی باز به نظرم محصول شما تکمیل تر و گویاتر هست و ابهاماتی که داشتم تا حدود زیادی برطرف شدن.

سپاس بابت ارائه این همه مطلب ارزشمند در پکیج قیمت مناسب

.

شایان از تهران

من قبلا قانون جذب را فقط خیال و خوشبینی تلقی میکردم. به قدری آن را ساده لوحانه میدیدم که استفاده نمیکردم.
اما بعد از مطالعه کردن دوره ی آقای جاودانی تغییرات زیادی در من به وجود آمد. به قول خودشان باید همیشه بین خرگوش و لاک پشت روی لاک پشت شرط بندی کرد. باید همه چیز را به ناخودآگاه سپرد (به کمک هیپنوتراپی ها) و فقط منتظر نتایج ماند. البته اعتماد به نفس من هم فوق العاده زیاد شد که خود یک انقلاب درونی برای من تلقی می شود.
من برای افزایش اعتماد به نفس، ورزش و درس هایم از این دوره استفاده کردم. در اهداف کوتاه مدت و در تمامی موارد پیشرفت داشتم. و به کمک راهنمایی های شما از ذهن ناخودآگاه و مطالعاتی که خودم داشتم(بعد از آشنایی با دوره ی شما) توانستم افکارم را تغییر دهم.
ارزش این دوره بسیار بیشتر از ارزش پولی است که برایش خرج میکنیم. به قدری میتواند بعد از ۲ یا ۳ هفته استفاده تاثیر گذار باشد که همه تغییر را در شما حس کنند. متمرکز شدن روی اهداف، شناخت توانایی های ذهن،افزایش اعتماد به نفس و شناخت بیشتر خود از مهمترین ویژگی های این دوره است.

.

برای مطالعه سرفصل های این دوره ی آموزشی قدرتمند، اینجا را کلیک کنید: http://www.zehnam.com/product/unlimited-success-package/

 

2 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. هلیا رازمندی گفتند که :

    سلام خدمت استاد جاودانی عزیز…من دوازده ساله ازدواج کردم دانش جنسیم خیلی پایین بود.
    از سردی جنسی رنج میبردم خیلی مشکلات تو زندگیم بود که منشاء اون همون سردی جنسی و نااگاهیم بود….
    الان نزدیک دو هفته هست پکیج خوشبختی شما رو خریدم…زندگیم رنگ و بوی دیگه ای گرفته
    چون با کمک راهنماییهای شما دوستان یاد گرفتم چکار کنم و تو رابطم پیاده میکنم…واقعا ممنونم :)

    پاسخ
  2. سحر از آمل گفتند که :

    با عرض سلام وتشکر فراوان به خاطر زحماتتون و دوره های آموزشی خوبتون .که باعث شده زندگیم عاشقانه بشه ?
    هیچ وقت فکر نمیکردم تغیر خودم اینقدر باعث تغیر در رفتار و کردار همسرم بشه که نتونه لحظه ای دور از خونه بمونه ?
    خدا رو شکر هیچ غیر قابل حلی نداشتیم ولی از نظر جنسی اصلا هماهنگ نبودیم ?ینی اون بی نهایت سرد بود من گرم ولی ناشی و هیچی بلد نبودم ?
    الان به لطف شما و آموزشهای خوبتون کلی چیز یاد گرفتم و اجرا میکنم شوهرم از زمین تا اسمون تغیر کرده ?قبلا حین رابطه که شاید ماهی یک بار بود یه کوچولو قربون صدقه میرفت و تموم .تا سری بعد ?
    ولی الان یه حرفایی میزنه که ادم رو به عرش میبره?باورنکردنی تر اینکه ادمی که قبلا تو خیابون دستشو میگرفتم دعوا راه می انداخت اون روز تو کوچه من بوسید هنوز متعجبم ?????
    زندگیم رو مدیون تعلیمات دو تا پکیج شما هستم چون تو این ۱۳ سال خیلی به جدایی فکر کرده بودم اون زندگی برام قابل تحمل نبود
    خیلی ازتون ممنونم براتون ارزوی موفقیت روز افزون دارم

    پاسخ