با این ۳روش عشقتو به خودت وابسته کن

⚜️ با این ۳ روش، عشقتو به خودت وابسته کن!

🔶عاشق شدن، مثل معتاد شدنه
آیا میدونستین، وقتی عاشق میشین، مغز شما دقیقا همون حالتی رو داره که شخص معتاد به دارو داره؟
این، یه احساس قوی و شدیده. وقتی با کسی آشنا میشین، افزایش ترشح دوپامین تا زمانی که واقعا عاشقش بشین، شما و اونو در کنار هم حفظ میکنه. برای اینکه بدونین این احساس، چقدر قویه و چطور میتونین اونو وابسته به خودتون بکنین، پست رو مطالعه کنین.

🔶انرژی مثبت ساطع کنین
همه‌مون جذب آدم‌های مثبت‌نگر میشیم و از آدم‌های منفی‌نگر دور میشیم. اگه فکر میکنین که انرژی مثبت ساطع نمیکنین، باز میتونین خودتونو تغییر بدین و انرژی مثبت ساطع کنین . اگر فکر میکنین که در حال غرق شدن در افکار منفی هستین، باید بدونین که باید تغییر کنین و طرز فکرتونو به سمت مثبت‌اندیشی تغییر بدین. برای موفق شدن در این کار، لازمه که تمرین کنین. درنتیجه به زودی مثبت‌نگر میشین و اونو به سمت خودتون جذب میکنین.

◻️کمیاب باشین!
زمانی چیزی کمیاب میشه که ارزش اون بیشتر باشه.
کمتر در دسترس باشین. نه برای اینکه بخواین بازی دربیارین و وانمود کنین، بلکه برای اینکه بیشتر به زندگی خودتون اهمیت بدین. یعنی در حالت انتظار نشینین و منتظر پیامش نباشین. اگر کمی دیرتر جواب‌شو بدین یا وقتی میخواد قرار ملاقات بذاره، همیشه در دسترس نباشین، اون بیشتر وابسته‌تون میشه!

🔶از احساساتش حمایت کنین
یکی از روش‌های تضمینی برای اینکه بیشتر مجذوب‌تون بشه، اینه که وقتی بهتون نیاز داره، در کنارش باشین و از احساساتش حمایت کنین. اگر روز بد و سختی داشته، فقط بهش گوش بدین یا اگر عزیزی رو از دست داده، در کنارش باشین و ازش حمایت کنین. هرچقدر بیشتر در رابطه‌تون حضور داشته باشین، هرچقدر بیشتر بهش توجه کنین، همون قدر هم اون بیشتر بهتون وابسته میشه.

 

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*