زن لوند

 

💟“زن لوند” که هم برای ایجاد و هم برای ادامه یک رابطه بسیار مهم و ضروری است تقریبا میتوان گفت که در وجود زنهای ایرانی کاهش یافته است.

🔵به هر حال ضعف شما که باعث تزلزل زندگی تون شده مربوط به کهن الگوی زن لوند است. شاید بتوان گفت یکی از مهمترین دلایل طلاق و آشفتگی روابط زوجین در دنیا ضعیف بودن این کهن الگو در بین زنان ماست.

🌺زن ملکه یا لوند چگونه زنی است؟

😍زن ملکه یا لوند یک زن شجاع و با دل و جرآت, قوی و با هوش است. او یک زن محاسبه گر و زیرک است و با زیرکی و سیاست زنانه و آموزش دیدن و افزایش جذابیت درونی، دیگران را تحت تاثیر قرارمی دهد. زن ملکه یا لوند دوست داشتنی, محبوب و قابل ستایش است. هم شوخ و شنگ است هم جدی است, هم نجیب و روحانی است هم عشوه گری و طنازی دارد. هم مادر ست هم مادری نمی کند ( با شوهرش مثل یک کودک رفتار نمی کند).

🍀وقتی در حضور چنین زنی هستید زن بودن او بسیار محسوس است و با جذابیتی که دارد دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد.

🙆🏻‍♀️صدای او دلفریب و افسونگرانه است. بخاطر همین صدای زیبا و همچنین جذابیت ظاهری که دارد فوق العاده از نظر شوهرش ارزشمند جلوه می کند و برای او بسیار دلرباست. تمام روابط یک زن ملکه یا لوند هدفمند است. او در روابط خود با مردان بیش از آنکه بخشنده باشد, طالب و گیرنده و متقاضی است. (در واقع دست بگیر دارد تا دست بده).

چنین زنی در نظر مردان یک گل لاله وحشی, سنبل زیبای زینتی و فوق العاده دلرباست. زن لوند شوخ طبعی شیطنت آمیزی دارد که دل همسرش را می برد.

👧🏻مرد در کنار زن لوند حس جالبی دارد در عین اینکه به او احترام می گذارد, با او خودمونی و راحت هم است.

👰🏻در عین اینکه حس میکند عاشق اوست, در میابد که این زن با جهان هستی و خدا ارتباط قشنگی دارد و به او احتیاجی ندارد.

👸🏻لوند بودن برای هر مردی شیرین و جذاب است و او را به وجد می آورد. زن ملکه یا لوند لحظات بسیار شیرینی را خلق می کند.

👩🏻اگر این بعد شخصیتی زن آشکار شود هیچ مردی قادر به مقاومت در برابر آن نیست

جالب اینجاست که حتی بعضی از زنان ما رفتارهای لوند ( خندیدن لوند, صدای لوند, لباسهای لوند و…) را هم انجام میدهند اما لوند نیستند.

❤️چون در جامعه ما لوندی با جلف بودن و هرزگی مترادف شده است و اگر زنی بخواهد حتی برای همسرش لوندی کند ممکن است شوهرش هم او را سرکوب نماید.

💛یک دلیل آن اینست که این زن رفتار لوند را انجام میدهد اما شخصیت او لوند نیست.

💚درست مثل زمانی که شما مهربان نیستید اما ادای فرد مهربان را در می آورید.

👑👑چقدر زیباست یه زن,واقعا زن باشه , لوند باشه ,خواستنی باشه , به دور از پرخاش باشه , به دور از رفتارهای مردانه … چه خوبه که در کنار هزاران هزینه زندگی، یکم هم روی آموزش دیدن این مهارت ها سرمایه گذاری کنه.

 

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*