سیاست های همسرداری

✅ زن به صمیمیت و مرد به تحسین شدن نیاز دارد:

✨وقتی مرد به نیازهای همسرش اولویت می دهد و با افتخار خود را متعهد می سازد که خواسته ای او را برآورده سازد، نیاز عشقی او برآورده می شود.

✨ تحسین کردن مرد مستلزم تصدیق و تایید و خشنودی زن است. مرد وقتی احساس می کند مورد تحسین واقع شده که زن با رضایت خاطر به ویژگیهای منحصر به فرد، به استعدادها، خلق و خو و به توانایی و مقاومت و استحکام او بها بدهد.

✨ وقتی مرد احساس کند که تحسین می شود به اندازه کافی احساس امنیت می کند تا خود را وقف زن مورد علاقه اش بکند و در مقام ستایش از او برآید.

-زن به اعتبار و مرد به تایید نیاز دارد:

✨وقتی مرد با احساسات و خواسته های زن مبارزه نمی کند و به جای آن بر این احساسات و خواسته ها مهر تایید می زند، زن احساس می کند که او را دوست دارند زیرا نیاز عشقی او برآورده می شود.

✨ هر مرد در اعماق وجود خود می خواهد در نظر همسرش چون قهرمانی ارزشمند به نظر برسد.

✨ تنها تایید زن است که می تواند مرد را به خواسته های خود برساند. وقتی زن مرد را تایید می کند (واقعی نه فریبکارانه)، نشان می دهد که به تواناییها و قابلیتهای او اطمینان دارد.

✨ مردی که تایید و تصدیق می شود راحت تر می تواند بر احساسات زن مورد علاقه خود مهر تایید بزند.

💎-زن به قوت قلب و مرد به تشویق نیاز دارد:

✨ وقتی مردی نشان می دهد که به همسرش علاقمند است، او را درک می کند و برایش فداکاری می کند، نیاز اولیه زن که خواهان قوت قلب است برآورده می شود.

✨ مرد باید به خاطر داشته باشد که بارها و بارها به او تضمین مجدد بدهد. وقتی زن به شوهرش اعتماد می کند و از او قدرشناسی می نماید، مرد به این نتیجه می رسد که به جایگاهی که می خواهد رسیده است.

✨برای مرد از همه مهمتر این است که این نیاز عشقی او برآورده شود.

 

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*