انتخاب هدف

برای سال ۹۵ چه فکری کردی ؟

اصول برنامه ریزی و موفقیت در سال جدید ۱۳۹۵

خب … فقط یک ماه تا عید نوروز و شروع سال جدید فاصله داریم و باید تو این یک ماهه مثل حرفه ای ها و افراد موفق و ثروتمند، برنامه ریزی درست و مشخصی برای سال ۱۳۹۵ داشته باشیم. شما سال ۱۳۹۵ رو چجوری میبینی؟ دوست داری سال ۱۳۹۵ چگونه سالی برات باشه؟

می خوام همین جا یه پیشنهاد فوق العاده هوشمندانه و کارآمد و مدرن به شما بدهم که نتونی رد کنی … پس با من همراه باش.

تا حالا به تفاوت قطار و ماشین توجه کردی؟

آفرین … هر دو وسیله ای ارزشمند هستن و برای جابجایی و حمل و نقل استفاده می شوند. فقط یه تفاوت دارن : مسیر قطار رو ریلی که روی اون قرار میگیره تعیین میکنه ولی مسیر ماشین رو فرمانی که در دست راننده هست و البته جاده که راننده انتخاب کرده است.

بیشتر افرادی که به اهداف شون نمی رسن، راننده ماشین هستن که خیلی عوامل در رسیدن به اهداف شون دخیل هست. خیلی از عوامل می تونه تو دنیای امروزی حواس اونا رو به خودش جلب کنه و بایستند و حتی از ادامه مسیر منصرف بشن!

بارها در شروع سال نو تصمیم گرفتی که برای مثال ثروتمند بشی، ورزش کار تر بشی، مواظب خورد و خوراک خودت باشی، مهربان تر باشی، تو کسب و کارت پیشرفت کنی، تو یادگیری مطالب مربوط به کسب و کارت محکم جلو بری و ….  ولی، ولی چی؟

در پایان سال دو دو تا می کنی و میبینی خیلی کمتر به اون اهدافی که در آغاز سال برای خودت تعیین کرده بودی نزدیک شدی و بعضی هاشو کلاً فراموش هم کردی !

شاید به همین علت هست که هر سال همون اهداف سال های قبل رو برای خودمون تعیین می کنیم و هی تکرار و تکرار و تکرار … دوستی دارم که بیش از ده ساله می خواد ورزش صبحگاهی رو شروع کنه و هنوز هم یکی از اهدافش اینه !

اما سال ۱۳۹۵ می تونه سال تحول و یک تغییر اساسی و خوشایند تو زندگی شما باشه … سالی سرشار از موفقیت و حس خوب رضایت از مسیر زندگی و شادکامی و رسیدن به آرزو هایی که شایسته آن هستنید و برای آن آفریده شده اید.

به این جمله خوب دقت کن: سال نود و پنج رو یک نفر می تونه برات سالی متفاوت کنه. تنها “یک” نفر. آن یک نفر قدرتمند و توانا “شما” هستی، اما نه به روش هایی که تا الان یاد گرفتی و به کار بستی و بهشون عادت کردی.

می خوام به شما پیشنهاد کنم، “باور کنید که آن یک نفر، سال نود و پنج را با تصمیم امروزش می تونه معنایی جدید بده”.

تصمیم بگیر تا سال ۹۵ همانی باشه که سالها به دنبالش بودی … سالی سرشار از موفقیت، شادکامی، ثروتمندی، کسب و کار عالی، احترام و عشق و فراوانی.

آماده هستی که پیشنهادم رو بشنوی ؟

خیلی ساده هست : امسال به جای ماشین، قطار را انتخاب کن.

به جای اینکه هر لحظه مجبور باشی تصمیم های دشوار بگیری که چیکار کنی و چیکار نکنی، اجازه بده من شما رو تو ریل موفقیت قرار بدم که با هر حرکتی و هر اتفاقی، خود به خود به موفقیت و شادکامی بیشتر نزدیک و نزدیک تر بشی.

چگونه ؟

تنها دو قدم با این تصمیم مهم فاصله داری :

۱- برگرد به صفحه اول سایت و ایمیل خودت رو وارد کن و تا عید بهترین آموزش های من رو به رایگان در ایمیل خودت دریافت کن.

۲- پکیج راز موفقیت نامحدود رو از اینجا تهیه کن و به تک تک تکنیک ها و رازهایی که یادت میدم گوش کن و بهشون عمل کن.

۳- موفقیت و ایستادن در بین ده درصد برتر جامعه مبارکت باد :)

.

دوستدار شما – علی جاودانی

9 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

  1. پیمان دشتی از کرمانشاه گفتند که :

    سلام

    انشالله با مطالعه پکیج شما برای بار سوم در تعطیلات عید بهترین برنامه ریزی و هدف گذاری در طول عمرم رو برای سال ۹۵ طراحی و اجرا خواهم کرد. مطالب جناب جاودانی فوق العاده محشر هستن و هیجان انگیزند برام.

    انشالله سال بسیار خوبی برای ایران و ایرانیان داشته باشیم.

    پاسخ
  2. محمدتقی باقری گفتند که :

    باسلام دوباره انگار مطلب ارسالی توسط ربات خوانده میشود عرض کردم چهت دانلود پکیج هنوزصفحه کاملا بارگذاری نشده پنجره بسته میشود هرچه سعی میکنم موفق به دانلود فایل پکیج موفقیت نامحدود نمی شوم لطفأ اگر امکان دارد به ایمیلم ارسال بفرمائید مطلب دیگری که پرسیدم این بود که بقیه ی کتاب چهارراه پولسازی را چگونه میتوان دانلود کرد این کتاب کامل نیست

    پاسخ
    • مدیر گفتند که :

      با سلام

      برای تهیه پکیج باید وارد صفحه محصولات شوید و پس از خرید، لینک های دانلود در پنل کاربری شما در دسترستان خواهند بود. اگر صفحه بسته می شود با یک مرورگر دیگر ( پیشنهاد می کنیم فایرفاکس آخرین ورژن ) امتحان کنید.

      جهت مطالعه کامل کتاب چهارراه پولسازی می توانید از کتاب فروشی ها تهیه نمایید تا حق تالیف و مترجم نیز رعایت شود.

      با تشکر

      پاسخ
  3. داریوش بزرگیان گفتند که :

    من ۵ تا هدف برای امسال تعیین کردم و امیدوارم به کمک دوستانی مثل شما تو سال ۱۳۹۵ به همه این ۵ هدف اصلی برسم :inlove:

    پاسخ
  4. خلیل زاد گفتند که :

    سلام

    امیدوارم شاد و سلامت باشید. ایمیلی برای شما فرستادم که تقاضا می کنم هر چه زود تر نظر خودتون رو برام بفرستین.

    نظرات استاد جاودانی عزیز خیلی برای من مهم بودن و هستن و همیشه از نقطه نظرات جالب ایشان بهره کافی در شغل و کار و زندگیم استفاده برده ام

    پاسخ
  5. معصومه اسکندری گفتند که :

    من که بسته شما رو تهیه کردم و دارم با دقت برای سال ۹۵ برنامه ریزی می کنم. بخش جادوی استمرار یکی از بهترین بخش های این بسته هست که چندین بار خوندم و عالی هست. :laugh:

    پاسخ
  6. بخشی گفتند که :

    با سلام و درود

    خواستم تشکر کنم بابت حسن نیت شما نسبت به هموطنان و جوانان کشورمان همچنین بابت جمله آخرتون : موفقیت و ایستادن در بین ده درصد برتر جامعه مبارکت باد … خیلی حس عالی بهم دست داد.

    ممنون

    پاسخ
  7. مرضیه گفتند که :

    ببخشید قیمت پکیج راز موفقیت یک میلیون و نیم هست یا یکصد و پنجاد هزار تومن ؟

    پاسخ
    • مدیر گفتند که :

      مرضیه عزیز سلام

      قیمت پکیج راز موفقیت نامحدود یکصد و چهل و نه هزار تومان می باشد.

      در ضمن این محصول دارای گارانتی اثر بخشی می باشد که توضیح آن در صفحه محصول آمده است.

      تشکر از توجه شما

      پاسخ